Ja net iets te lang maar echt niet veel . Verder zijn ze wel heel mooi! En de winkel zal wel willen meedenken aan een oplossing denk ik. Maar rot dat je er weer moet achteraan gaan hè.
Ja had graag gezien dat ze meteen goed hadden gehangen . Nou ja ik ga morgen de winkel wel bellen en vragen wat opties zijn om te doen...
Dat denk ik ook wel. Bij Madelief hangen de gordijnen net een stukje over de verwarming, dat is dan nog wel een beetje beter. Waarschijnlijk hebben we gewoon een scheef huis ofzo, want ze zijn allebei 190cm lang . Maar goed de rolgordijnen zijn weg en daar ben ik echt heel blij mee, want die zaten nog vast met tape .
Kirst op zich hangen ze wel netjes. En voor de volgende keer alle ramen meten. Die ervaring hebben wij al opgedaan. Ik vind ze wel leuk trouwens. Ik werk 32 uur per week. Alleen hebben wij in de avond de meeste uren, in de ochtend is het maar 3 uurtjes. Ik kan dan wel wat meer uren draaien soms ivm kantoortaken. Bereke fijn dat je nacht beter was en dat L aan het opknappen is.
Ja al doende leert men... nou ja hopelijk hangen deze gordijnen de komende 10 jaar . Da's veel hoor 32 uur (weet niet hoeveel uur de anderen werken). Respect! Ik vind het nu juist fijn om vooral overdag en door de week te werken, nu ik een gezin heb. Volgend weekend moet ik werken en daar baal ik nu al van .
Oh ik ben net naar lush geweest om te snuffelen aan de Halloween en kerstproducten. En heb er al wat ingeslagen uiteraard . Lekker! Bekijk bijlage 356143 Let niet op de ondergrond . Ik werk nu net geen 30 en vind het toch ook pittig hoor! Zo, nu maar eens aan het strijken en wassen slaan!
Ik ben nu echt nieuwsgierig naar die lush (weet je zeker dat je geen aandelen hebt ). Lekker hoor! Veel plezier mer strijken . 30 uur werken vind ik ook veel hoor, ik vind 24 uur al te veel . Werk nu nog maar 16 uur en dat vind ik voor mij meer in balans.
Hallo dames! Kletsiede klets, gezellig hoor! Van harte gefeliciteerd met de -10 Kibbeling, goed hoor!!! Heb bewondering. Kirst, wat balen van de gordijnen, getver. Zo'n gedoe weer he, om ermee terug te gaan. Hopelijk is het snel opgelost! Bereke, fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met L.! Ik werk niet meer. Door een medis.che mis.s.er heb ik een pa.ce.ma.ker en rit..mestoor.nissen en kan ik niet meer werken. Even de puntjes, omdat ik dat meestal liever niet in de rondte spui. Heb wel tien jaar gewerkt met beoordelin.gen in de gezon.dheids.zor.g. De verjaardag was erg gezellig. Leuke dag gehad! Wel mijn weekpunten opgemaakt nagenoeg, maar dat zat er ook wel in, hoewel ik niet eens veel gegeten heb, maar het zijn de typische snaaidingen die je dan binnenkrijgt he, ondanks dat je nog meer de helft afslaat.
@jatobe, jeetje wat heftig! Ondervind je er in het dagelijks leven nog veel last van? Ik hoop het niet voor je! Fijn dat de verjaardag leuk was en goed dat je ook veel afgeslagen hebt! @bereke, dat is een goed idee in bad gaan! Dat bedenk ik me dan, maar over een uur zit ik nog op de bank... Her een gezellig middagje gehad, mijn schoonbroer en zijn gezin zijn op bezoek geweest en zijn blijven eten. Erg gezellig! Nu bank hangen en me psychisch aan het voorbereiden op mijn werk voor morgen. Ben een week vrij geweest, dus wordt weer ff wennen .
Kirst, ja ik ondervind er dagelijks hinder van, heel, heel erg balen. Over twee jaar moet er waarschijnlijk weer een nieuw 'kastje' in. Maar er zitten dus ook draden in mijn hart, die zijn vergroeid, dus die kunnen er niet meer uit. Hoeveel pa.c.e.maker.s kun je krijgen in je leven..........er zit echt wel een max aan helaas. Daarnaast zal er ooit, hoe dan ook, infectie optreden. Tja, ik probeer er maar niet over na te denken, heb dat in de zeven jaar dat dit zo is, een paar keer gedaan en schiet ik helemaal in paniek. Dus dat probeer ik maar niet te doen. Ha, ik wou net ook in bad gaan en eenmaal staand in het bad bedacht ik me op het laatste moment, ben toch gaan douchen, ook lekker warm. Morgen met L. naar het Cons.ternatie.bu.ro. bleh. Vind t nooit wat, van die vreemde vragen soms. Ben wel benieuwd naar het wegen en meten.
Heftig hoor Jatobe!! Snap dat je er van in paniek kan raken als je bedenkt wat er kan gebeuren. Maar knap van je om te proberen het los te laten (in enige mate dan...) sterkte meid! Succes morgen op het cb, ben blij dat ik daar niet meer naar toe hoef, vind het ook nooit zo'n succes. Het laatste bezoek kreeg ik te horen dat madelief wel heel veel blauwe plekken op haar benen had en hoe ze daar aan kwam.... Ja heb haar schopt.... Pff wat een ellende daar, kwam daar alleen voor de vaccinaties. Een lekkere warme douche is ook een optie, want zoals je ziet ben ik nog steeds niet van die bank af gekomen .
Een badje is nochtans zalig . Oei dat is inderdaad wel heftig Jatobe. Ik wist er al wel iets van maar nu schrik ik toch even. Maar niet te vaak bij stilstaan inderdaad! En succes morgen! Mij hebben op school ook eens 'ondervraagd' omdat ik wel heel veel blauwe plekken had. Tja, vlug blauwe plekken krijgen en wild zijn is niet de ideale combinatie .
O vreselijk, ja dat zijn dus de dingen die ik bedoel. :xVan die doorzichtige vragen waarvan je denkt 'waaaaaaaatttt???'.......denk je dat nou echt??? Onvoorstelbaar soms. Tuurlijk, bij sommige mensen nodig, maar ik zou denken dat ze over een beter inschattingsvermogen kunnen beschikken dan dat ze nu doen en dat iemand zich eens buigt over de manier waarop zulke dingen gevraagd worden, want het is nogal 'sneaky' en belerend vaak vind ik....... maar goed we wachten af. Geloof dat ze ook een ogentest doen. Die heeft L. net gehad bij de oogarts (hij mocht nog een keertje komen, omdat we twijfelden of hij scheel keek toen hij 1 was, maar dat was niet zo, maar sindsdien mogen we gewoon telkens terugkomen), ben dus benieuwd of de uitslag die zij geven, klopt.....