Ja precies! Mijn neefje kon niet lang genoeg stilzitten voor de test en moet nu naar de oogarts volgens mij. Hier doen ze die test trouwens niet.
Ellendig ja het cb... Die vraag was overigens wel nav een beentje die madelief enkele maanden eerder had gebroken... Maar goed dan nog. Ik kwam daar al 6 jaar.... Ach ja ben ervan af nu, volgend jaar naar de GGD voor jasmijn. Ben benieuwd hoe het daar gaat. Lekker gebadderd Bereke? Ondertussen is het al 22 uur geweest, dus een bad gaat het echt niet worden. Douchen denk ik morgenvroeg maar. Ga zo in bed nog wat lezen en dan slapen, want morgen is het weer vroeg op :x. Trusten meiden en tot morgen. Xxx
Wat lees je zoal Kirst? Slaapwel! Ik heb nog geen zin om te gaan slapen maar mag het toch niet te laat maken want morgen weer werken .
Ik ben nu het boek "slaap" aan het lezen van Lars Kepler. Erg spannend! Ik hou wel van psychologische thrillers, maar een chiklit op z'n tijd vind ik ook leuk. Houden jullie van lezen? En soja wat voor boeken dan? Ga nu echt naar boven en lezen , whaha. Pff ben niet van die bank af te krijgen
Ik lees dit boek op mijn ipad, maar heb ook een e-reader. Ik zal morgen wat titels van boeken opschrijven. Help me wel ff herinneren, want dit ga ik zeker vergeten . Ik ga nu echt echt . Trusten!!!! Xxx
ik kom helemaal niet toe aan lezen 's avonds hihi, ik ga gewoon niet op tijd genoeg naar bed, dan moet ik eigenlijk mijn lampje direct uitknipsen. Medische thrillers vond ik vroeger wel heel erg spannend, geweldig. Robin Cook geloof ik? Wat is een chiklit??? Ik loop echt achter. Ik heb geen Ipad en ook geen Ereader........mijn hemel, je kunt echt merken dat ik al 38 ben he....ga snel slapen. Tot morgen allemaal!
Whaha, geweldig! Boeken van Robin Cook heb ik nooit echt leuk gevonden. Ik las vroeger alle boeken van John Grisham, Elizabeth George, Nicci french. Een chiklit zijn vrouwenboeken, dus zoals shopaholic of de boeken van Bridget Jones. Zo af en toe vind ik het fijn om dat te lezen, verstand op 0 en lezen maar . Zo oud ben je niet hoor, ik ben slechts 3 jaar jonger dan jij . Die e-reader heb ik ook pas sinds een paar maanden hoor, heb hem gekocht voor de vakantie en van mijn jubileumbonus van mijn werk . Btw, ik lig nu dus in bed en ipv lezen zit ik weer te surfen op internet... Pfff ik zit echt vastgeplakt. Jatobe, voor mij zou het soms goed zijn om geen ipad te hebben. Ik lijk er echt mee getrouwd .
Ik heb ook nog niet zolang een iPad en e-reader hoor. Maar beide zijn gewoon makkelijk eens je ze dan hebt. Oh Kirst dan kan je misschien ook wat boeken mailen als je eens veel tijd hebt ? Ik vind lezen zalig maar geraak ook moeilijk op tijd in bed. Maar ga daar een goed voornemen van maken!
Whaha, dat is een optie, helaas zit er dan geen alimentatie in.... Nou ik ga voor de nacht maar wel ff scheiden van dit ding. Tot morgen. Xxx
@bereke, ik wil best boeken mailen, heb alleen geen idee hoe dat moet. Ik laat dat doen....whaha. Ben echt een kneus op het gebied van tenchniek en informatica. Zal het wel eens navragen
He poepies (waarvan ik toch echt hoop dat jullie slapen), jatobe jeetje best heftig jouw verhaal. Kan me voor stellen dat je er liever niet elke dag aan wil denken. En als je er dan wel bik stilstaat zal het je zeker benauwen. Dank je trouwens voor je respect. En geloof me zo oud ben je niet hoor want ik met mn 5 jaartjes jonger heb ook geen ipad of ereader. Ik ben gewoon old skool van een papierenboek (al haf ik ook leesboeken op mn oude foon die nog ff op mn nieuwe overgezet modten worden). Ik lees veel van die waargebeurde vrouwen verhalen van bijv waris dirie. Uitgeverij arena. Bereke dat zijn toch ook nog aardig wat uurtjes werken per week. Ik herken het wel hoor want we hebben beide inkomens gewoon nodig om rond te komen. Je hebt je best gedaan bij lush! Kirst hahaha getrouwd met de ipad. Ik zou geen scheiding aanvragen want dan ben je ook minder bij ons te vinden ! Succes morgen met je werkdag. Wat voor werk doen jullie eigenlijk? Vast al eens verteld maar zal niet zijn blijven hangen. Ik lig nu in t krappe 1 pers bedje en ga zo maar proberen te slapen.
Goedemorgen! Goed geslapen in je krappe bedje kibbeling? Ik werk als dossierbeheerder bij een kinderbijslagfonds. Behoorlijk stresserend al klinkt het misschien niet zo . Mijn voorgevoel zat juist: ben 100 Gr kwijt deze week. Niet echt geweldig . Nu blijft die 8 1 á 2 weken langer buiten bereik :x. Ach ik mag het ook niet dramatiseren en moet gewoon doorgaan!
Goeiemorgen dames! @kibbeling, om die tijd sliep ik net.... Heb jij lekker geslapen in het te krappe bedje? Ik kon nooit goed slapen op mijn werk. Heb nu nooit meer slaapdiensten. Ik werk als a.mbulante b.egeleider in de P.sychiatrie. Ik kom dus bij mensen thuis en probeer vaak orde in de choas te scheppen (ff snel gezegd..) @Bereke, balen meid, niet de moed laten zakken he! Je kan het! Ik ga nu snel de meiden naar school brengen en dan door naar mijn werk! Tot laterrrrr Xxx
Goedemorgen! Kirst, werkze! Kibbeling, haha, dus jij herkent het wel. Gelukkig maar........ Bereke, kan me best voorstellen dat dat werk stresserend is hoor. Ach jee, dat is wel balen van die 100 gr.! En je had toch niet eens je weekpuntjes op? Ik heb net ook gewogen, ik begon met 92.3, maar daar mag wel een kg af, want dat was 's avonds. Vanochtend 90.5 (geloof ook enkele 100grammen meer dan vrijdagochtend?) dus ik denk ongeveer een kg kwijt.
Hallo dames, Ik klets ook weer even mee. Hier een heel gezellig weekend gehad bij mijn schoonzusje. Helaas wel wat lekkere dingen op wat vrijdag onderweg al betekende dat we bij de Mac gingen eten...mmmmm maar oh zo slecht! Ik was vrijdag 0,5 kilo afgevallen, durf nu niet te gaan kijken. Maaaaar vandaag wel al weer goed begonnen, dat. Vind ik dan wel weer goed van mezelf. Week twee van bodieboost....ben benieuwd hoe die gaat. Kindjes zijn nu naar school, ik ga de was maar eens vouwen
Dames, jullie zijn inmiddels een echte club geworden. Daarom verplaats ik dit topic naar de 'algemene clubs'. Beheer