Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lekkere moppies in de club!
    Bereke balen dat je gevoel goed zat. Maar denk positief het is wel 100 gram eraf.
    Ik snap je functie helemaal hoor.
    Slaap lekker

Kirst ik heb alles behalve lekker geslapen in dat bedje. Ik slaap altijd heel slecht daar. Ben vaak al blij als ik 2 uurtjes red, maar moet bekennen dat ik daar vannacht aan het getwijfeld of ik dat wel redde. De cliënten waren allemaal lief hoor, die slapen maar ik was zelf steeds wakker en wist dan niet of ik wel of niet geslapen had.
    Je baan klinkt wel lekker wisselend. Jullie zullen dan ook ongetwijfeld last hebben van alle veranderingen en bezuinigingen?
    Fijn dat het tennissen goed gegaan is.

Jatobe das best netjes voor een weekje! Hahaha ga je die optimel puur ooit nog proeven?
    Wat heb je gegeten vandaag dan dat zo lekker was?
    Vooral de kaas snack a jack is lekker!!

Mowtom een keertje uit de ban moet kunnen als je daarna maar weer terug gaat waar je gebleven was. En ook jij gaat er komen!
    Ps. Neem ons als abonnement dan raak je ons niet meer kwijt!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat snap ik. Een lekker glas wijn of hapjes of ... Niet makkelijk om nee te zeggen!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Tot morgen?! Zwaai kibbeling :)!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    zo nu ff een verhaaltje over me! hahaha
    Zoals al bij kirst geschreven was mn nacht niet al te best.
    Ik ben voor werk vanmorgen nog de weekboodschappen gaan doen en daarna naar huis. Onderweg mn eigen boodschapjes gehaald en thuis op de bank gecrashed. Ik heb lekker een ruim half uurtje liggen slapen. Daarna had ik het zo koud dat ik eerst heet ben gaan douchen. Kleine man opgehaald van kdv en lekker met hem gekroeld. Was helaas van korte duur want hij ging logeren bij mn zus omdat ik morgen om 7 uur moet beginnen en mn mams dan oppast. Dikke drama met naar bed gaan, uiteindelijk met een beetje hulp van mams is hij gaan slapen.
    Ik heb me ondanks mn gekke dag wel aan mn eetschema gehouden. We hadden boontjes op het menu staan (waar ik geen grote fan van ben) en een lekker stukje kip. Zus had heel lief een stroopwafel bij de thee en ik heb netjes 1 speculaasje gegeten. Hoor mn neefje heel lief zeggen Tammie is aan het diëten he mama? Hahaha hij houdt me in de gaten die kleine man.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, vervelend dat je slechts slaapt! Ik ben echt blij dat wij die diensten niet meer hebben. Wij merken nu idd heel veel van de bezuinigingen. Ben benieuwd hoe alles gaat als het geld bij de gemeentes komen te liggen. Ben op dit moment ook niet zeker van mijn baan, maar goed ik maak me er nier heel druk over. We zien wel hoe alles verloopt. Het ambulant werken dat vind ik wel echt leuk, gewoon mijn eigen clienten en niks geen gezeur van andere collega's die vinden dat je iets anders moet doen. De sfeer op ons werk wordt er namelijk niet beter op. We hebben helpenden die zich om een scheet ziek melden, collega's die door de organisatie bij ons zijn geplaatst, terwijl ze dat niet willen.... Net heel gezellig. Maar ach werk redelijk zelfstandig dus ik zie ook maar weinig collega's.

Nou morgen ga ik heel hard mijn best doen om bodieboost proof te eten.

Allemaal lekker slapen en ik spreek jullie weer morgen.

Xxx

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Heb een Abbo genomen:D;)

Hier weer lekker kwark gegeten vanmorgen...mmmmm dat bodieboost is geen straf..nog niet:)
    Ik vind die Spaanse sinaasappel kwark zo lekker.

Nou nu nog mijn banaan weg zien te werken en wat koppen thee.

Ik ga zo maar eens mijn huisje weer op orde brengen, krijg om elf uur visite. Gezellig kletsen onder het genot van een kopje thee...zonder koekje:D

Ik zal even achtergrond info over mezelf geven hahaha jullie kennen elkaar al zo goed.

Ik heb dus twee kindjes. Jesper van 6 en Pleun van 4. Woon in het zelfde gehucht als kirst. Ik ken haar ook al zowat bijna mijn hele leven hahaha nou ja vooruit een jaar of 22 denk ik;). Onze kindjes zijn even oud en we zij dus beide keren samen zwanger geweest, erg gezellig kan ik je zeggen:D

Ik heb helaas nu geen werk omdat ik ben ontslagen vanwege een reorganisatie. Ik werkte in de kinderopvang, met heel veel liefde en plezier. Zou graag hetzelfde werk weer willen gaan doen maar ja dat zit er voorlopig niet in. Dus ik ben nu aan mijn vrienden van het UWV verbonden...pffff niet leuk:(
    Nou dat was het wel zo'n beetje voor nu:D

Allemaal weer veel succes vandaag!

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Goeiemorgen dames!!!

@mowtom, ken ik jou al 22 jaar :$:$:$. In shock gewoon, ben ik al zo oud.... Pfff.

Hier ook een yoghurt weggewerkt en net een peer achter mijn kiezen gestopt. Dat was het voor deze ochtend. Vanmiddag lunchen, en ga me echt inhouden. Mag ik wel een latte machiato??? Dat vind ik zo lekker.

Allemaal weer een fijne dag vandaag!

8. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    :(:(:(:(:(

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    :D:D:D

Nou vooruit dan hahaha

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    1tje maar :D.

Hier al een pot thee gedronken en zou eigenlijk gaan wandelen, maar dat is verschoven naar morgen. Misschien vanavond voor de tv zumba-en, of touwtje springen. Ben daar nog steeds niet mee begonnen. Iemand anders wel? Misschien dat ik gewoon een hometrainer in de slaapkamer moet zetten en dan fietsend tv kijken ;). Pff heb nog steeds niet de sport gevonden om thuis te doen wat leuk is en vol te houden is. Doet een van jullie iets aan beweging thuis? Ik voel me altijd zo debiel, ja ik weet dat dat meer aan mij ligt, maar toch...:D

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mowtom goed van je abbo! Nu raak je ons nooit meer kwijt ;) (mocht je toch besluiten van ons af te willen dan moet je t maar opzeggen)
    Leuk dat jij en kirst elkaar al zo lang kennen en dan ook nog beide keren samen zwanger zijn geweest.
    Was je thee/koffie zonder koekje wel lekker?

Kirst ik heb wel een tijdje thuis gesport met de wii al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook altijd de gordijnen dicht doe hoor. Ben het 1x vergeten en toen woonde ik nog in mn oude huisje en vriendin belde op dat ze me zag bewegen. Ze vroeg of ik met nl beweegt bezig was hahahaha (ze woonde tegenover me op dezelfde verdieping)
    Ik heb het hier ook een paar keer gedaan maar vaak komt t er niet van.
    Was je lunch lekker en heb je je een klein beetje in kunnen houden?

Hier ben ik na t werk naar mams en de kids gegaan. We besloten omdat t toch zulk lekker weer was naar t bos te gaan. De jongens vonden t helemaal geweldig. We hebben "avonturen" paden gevolgd en ze hebben lekker gerend.
    Daarna hebben we nog wat gedronken en met 3 moeie jongens naar huis gereden. Ik heb dus aardig wat beweging gehad vandaag.

13. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi meiden, ik zwerf hier wel rond maar te murw om fatsoenlijk te reageren. Morgen dan maar! En op tijd mijn bedje in.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He meiden, fijne dag gehad?

Hier wel. Lekker geluncht, en een heerlijke Italiaanse bol met carpaccio op, mmmmmm. Zou er nu nog wel 1 lusten :D. Daarna door de meisjes van school halen en nog een glas water gedronken bij Mowtom (want tja een kopje koffie zit er niet meer in tegenwoordig ;)) en toen de jasmijn bij een vriendinnetje weer opgehaald. Lekker gekookt, erwtje, aardappeltjes en een stukje vis. En nu languit op de de bank met mijn ipad op schoot en met een half oog richting tv aan het kijken :D.

@kibbeling, bezig bijtje ben je hoor! Geweldig dat je "betrapt" was met je wii-en, whaha. Ik heb ooit eens met mowtom op een fanatieke ochtend zumba gedaan in de woonkamer, was ook echt een lachertje....:p. Is ook bij die ene keer gebleven. Morgenvroeg ga ik wandelen met de buuf, dus dan heb ik ook weer beweging en vandaag alles op de fiets gedaan.

@bereke en jatobe, lekker gewerkt vandaag?

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hard gewerkt vandaag? Doe het rustig aan!

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Goeieavond koekjes!

Hier goed aan het menu gehouden, maar vanavond wat weekpunten verbruikt, ik had zo'n zin in zoute sticks (ja t liefst chips he, maar goed ipv dat dan.........) Verder niet zoveel beweging gehad eigenlijk, maar morgen staat er een ochtend speeltuin op het programma, dus waarschijnlijk dan wel. En in tegenstelling tot het prachtige weer van vanmiddag, begint het hier net te hozen!! Bij jullie ook?

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Flinke regen en onweersbuien nu. Gaat even flink los hier boven mij....

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Het regent en onweert hier ook hard!!

Pfff ik had ook zo'n zin in naturel ribbel chips met heksenkaas.... Heb het gelukkig niet in huis, maar Oow Oow wat vind ik dat lekker.

Veel plezier morgen in de speeltuin, het zou net zo'n mooi weer worden als vandaag. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar heb wel zin om iets leuks te doen

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He he,

Hier is het nog altijd droog. Woon ik ook eens aan de goede kant van het land :p

Kirst klinkt lekker je Italiaanse bol. En pfff niet eens een kopje koffie bij mowtom?? Moet toch niet gekker worden tegenwoordig
    zeg.
    Hahaha lachen jullie samen aan de zumba. Waarom geen herhaling ervan?
    Ik heb ooit 1 proefles met vriendin gevolgd en ik vond het super leuk maar ja toen ik terug kwam van vakantie en we zouden gaan voor het echie was ik zwanger en kotste me helemaal leeg. Ging het niet meer worden dus.

Jatobe het is nog niet eens weekend!!

Bereke lekker rustig aan doen en morgen weer fris en fruitig op.

Hier vandaag wel een goeie dag met mn eten en ook wel genoeg bewogen in het bos. Kleine man was zo moe dat hij al snel knokkie out was.
    Ik heb lekker op de bank gehangen met laptop en collega heeft me nog even gebeld omdat ze zich zorgen maakte om een cliënt.
    Zo naar bed en morgen weer aan de slag. Gelukkig nog 2 avonddiensten en dan weekend!!!
    Ohja dit weekend ben ik in de buurt Kirst en Mowtom. Ga naar valkenswaard toe.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nog ff een lieve spam van mn kleine manneke!

Deel Deze Pagina