Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Ik heb de heksenkaas helaas niet in huis (was maar waar!!!:p). Maar had ik het wel, dan had ik niet met je geruild hoor!! Whaha:D:D. Die optimel ligt er ondertussen toch 3 weken :p!

Ik ga ervanuit dat die heksenkaas onder zuivel valt, maar dan wel hele slechte zuivel, whaha

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    he, jammer!:D ik zal eens stiekem kijken op de datum vanavond, ik vermoed dat dat pak ongedronken de prullebak in kan. Schaam je, Jatobe!:x (tja, ik drink echt liever nog een glas thee....):p

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, nou ja alsmhet niet wekelijks gebeurd is het je vergeven :p. Ik heb pasgeleden een bedorven zalm uit mijn koelkast gehaald :). Het stonk vreselijk naar vis en had er toevallig ook andere vis in staan. Die weggegooid, maar de geur bleef. Ik heel de koelkast uitgemest, niks kunnen vinden, bleef stinken. Uiteindelijk zat er helemaal aan de achterkant tegen de wand aangeplakt de verpakking van de zalm, echt zo ranzig, heb die koelkast uiteindelijk tot 3x toe helemaal schoongeschrobt, zo smerig vond ik het.....

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    o bah ja zeg, getverderrie!!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nu is ie wel weer schoon hoor :D.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Kirst, viespeuk :p! Nee, zoiets kan altijd gebeuren hè. Hier vooral brood en beleg wat regelmatig moet weggegooid worden. Echt erg eigenlijk :).
    Oh die kaas ziet er wel goed uit trouwens.

Zo, ik ga douchen en slapen.

Tot morgen! Of toch over een paar dagen voor Kirst.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, kan de beste overkomen he :p. Die heksenkaas is ook echt echt echt lekker!!! Ik ben overdag nog wel hier hoor, maar de avonden helaas niet :(. Lekker slapen bereke en opstijf aan jezelf denken!

Allemaal Weltrusten, ik duik ook zo mijn bed in!

Oja bereke ik zou nog titels van boeken doorgeven, ga ik morgenvroeg echt voor je doen :).

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Goedemorgen!

Ahum, voor mij iets minder.........ik heb wat van mijn weekpunten gebruikt en ik ben even een weegmomentje halverwege ingelast, maar ik ben dus 3 ons aangekomen en helemaal niets afgevallen....:(

9. bereke

bereke Niet meer actief

Morgen,

Oh dan moeten we je niet helemaal missen kirst.

Hoeveel punten heb je gebruikt? Drie ons is toch 300 gram of niet? Je gewicht schommelt veel dus hoeft niks te betekenen. Echt proberen maar 1 keer per week te wegen. Is anders gewoon demotiverend.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Jatobe, balen voor je! Niet te veel wegen he! Dat leidt tot frustraties, ik kan het weten :).

@Bereke, nee je bent niet helemaal van me af :p

Pff straks werken, helemaaaaaal geen zin in, bah bah. Pff maar goed als dat stomme gesprek maar snel voorbij is.

Verder heb ik de weegschaal in de kast gezet. Werd er niet goed om die drang steeds te hebben om erop te staan. Ik heb met mezelf afgesproken om de komende maand (jaja je leest het goed) niet op de weegschaal te gaan staan. Mijn kleren zijn mijn graadmeter :D. Pff nu maar hopend dat het ook lukt....

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemiddag lieve lekkerbekjes!

Bereke wel goed op jezelf passen he? We willen nog langer van je genieten hier.

Kirst ohjee slechte zuivel?? hahaha werkse vanavond en de komende avonden.
    Ik ben echt benieuwd of die weegschaal ook werkelijk een maand :$ opgeborgen blijft.
    En als je het goed doet dan voel je idd vanzelf aan je kleding of het losser gaat zitten. Tevens zou je dan ook complimenten moeten gaan krijgen :D

Jatobe heb je niks van kirst geleerd met tussendoor wegen?? Maar wel balen voor je. Nu die weegschaal ook verstoppen voor ruim een week en dan pas wegen op je weegdag. Je gewicht schommelt echt elke dag. Daarom maar 1 x per week wegen. langer er tussen mag altijd maar korter niet. Is echt slecht voor je gestel.
    Wel super dat je bent geslaagd voor laarzen in duitsland. Ik kan daar ook altijd super schoenen shoppen. Ik heb maat 42 en die zijn hier in nl echt truttig ( en dat ben ik alles behalve :D) of als ik leuke zie zijn ze te klein. Waar in duitsland ben je geweest?

Mowtom weet niet meer of je iets geschreven had deze ochtend. Sorry....

Hier werd ik om 8:30 wakker en kleine man was gewoon nog in diepe slaap :$:$:$ Ik heb hem om 8:50 uur maar wakker gemaakt. Kdv maar gebeld om door te geven dat we vandaag wat later waren.
    Na hem weggebracht te hebben ben ik naar de C&A gereden en heb eindelijk 2 nieuwe spijkerbroeken maat 40!!!!! gekocht. Ik ben sinds ik bezig ben 2 maten gekrompen :D:D:D:D:D:D.
    Van sommige shirtjes ben ik zelfs al 3 maatjes gekrompen..... Hij gaat lekker!
    Dit weekend zal het wel wat minder streng zijn maar dat mag ook wel een keertje.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hè kibbeling, weer terug van weggeweest?? Heel ff snel, want ik moet nu eigenlijk mijn auto inspringen om richting werk te gaan :(. Wat goed maat 40!!! Daar ga ik ook voor! En ja die weegschaal blijft een maand in de kast ;). (Ik geloof mezelf ook nog niet helemaal...:)).

Ik sla vanavond laat of morgenvroeg weer mijn ipad open kijk ik hoeveel ik gemist heb! Fijne dag allemaal!

Xxx

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik had gewerkt gisteravond en mag straks nog een keertje. Je staat er dus niet alleen voor! Tot hoe laat moet jij werken? Ik mag van 15 tot 23 uur.

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo dames,

Nou vanmorgen naar mijn vrienden van het UWV geweest. Jeetje zo'n evaluatie gesprek stelt ook niks voor. Ik stond in tien minuten weer buiten. Maar goed toen ff door langs Kirst, bakkie doen. Toen naar de dierenarts om de hechtingen eruit laten halen bij de kat...en toen kon ik eindelijk ff gaan zitten;)

Lekker broodje filet Americain op maar ik moet eerlijk bekennen als en dat de hele week eet is het toch niet meer zo bijzonder meer....:)

Zo en nu even tijd voor zp;)

Vanmorgen ook even op de weegschaal gestaan, een dag te vroeg maar helaas niks afgevallen. En dat terwijl ik voor mijn doen echt heel goed mijn best heb gedaan....oké op die paar lattes na dan deze week.
    Nou ja goed misschien ben ik morgen ineens wel een halve kilo lichter hahaha. Zondag lekker wokken met oud collega's mmmmm wat zou ik daar nu het beste kunnen eten? Is sushi goed? Kijk alleen groente wokken is ook zo saai...;)

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mowtom je kan ook kip nemen en mager vis. Als je dat lust?
    Druk dagje wel gehad jij. Balen dat je niks afgevallen bent. Drink je wel voldoende water en met regelmaat eten he.

Hier alweer ff op werk dus houd het kort.

16. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja ik heb de afgelopen twee dagen minder gedronken, ik ben daar zo slecht in.

Vis ben ik dol op dus dat zal ik idd nemen. Slim! Kip is ook wel lekker.
    Nou ja ik ga dan ook weer niet zo vaak uit eten dus ik ga het wel lekker ervan nemen.;):D probeer wel gezonde dingen te nemen hoor. Oh maar ze hebben daar zo'n lekkere chocolade fontein.....ooohhhhh mmmmmm ik hoop dat ik daar vanaf kan blijven maar Ojee chocolade is echt wel mijn valkuil.....brrrr

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook ff snel op mijn werk. .. moet van 14-22 uur werken. Nog 2, 5 uur te gaan. Gesprek van vanmiddag is toch goed gegaan,. Heb me natuurlijk weer druk gemaakt om niks. .. maandag dan volgt een tweede gesprek, ouders van cliënt spraken hun dankbaarheid uit over onze hulp en dat ze fijn vinden overal bij betrokken te worden, of gelukkig dus maar. Weet even een bevestiging dat ik mijn werk toch nog goed doe:D.

@kibbeling, werk ze Nog ff!!!

@mowton, bij mij heb je ook kunnen zien hoor! !

@bereke, hoe gaat het nu met je? Is je collega weer beter en is de druk op je werk al minder geworden? Hoop het voor je!

@jatobe, hoe gaat het met jou, je frustratie weer een beetje te boven? ? Heb je de weegschaal ook al in de kast gezet:D

Nou ik ga weer ff aan het werk. Ik lees straks of anders morgen weer wat jullie te vertrekken hebben. Fijne avond allemaal! !!

Xxx

18. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ga even bericht per bericht reageren. Sorry :) ...

Kirst, dat is een heel wijs besluit om de Weegschaal aan de kant te gooien. Volhouden hè. En anders moet je man ze verstoppen :D!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Kibbeling, you rock :). Gewoon al twee maten kwijt! Knap hoor.

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha ja dat is ook nog een optie en anders zet ik hem bij mowtom neer.

Lastig hè om alles bij te houden van iedereen hier.

Deel Deze Pagina