Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ff heel snel allemaal, want ik duik zo mijn bed in. Heb niks teruggelezen, maar hopelijk gaat het allemaal goed met jullie en zijn jullie weer wat grammen of kilo's kwijt! Hoe heb ik alles gegeten wat los en vast zit, ben de motivatie compleet kwijt en heb er eigenlijk ook helemaal geen zin meer in:). Hopelijk dat ik morgen het licht weer zie...;). Voor nu lekker slapen allemaal.

Xxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

Nee Kirst! Niet opgeven hoor!

Slaapwel!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst moppie niet je bijltje erbij neerleggen hoor!!!
    Je kan het. Ik hoop dat je morgen wel weer de motivatie kan vinden. Misshien ben je hem even kwijt door je werkweekend of moet je ongi worden?
    Dikke knuffel meid.

Bereke lijkt me toch lastig die punten hoor. Ik duim voor je dat het beter is gegaan dan vorige week.

Jatobe die kg zit er echt niet gelijk aan.

Hier een weekend met veel en lekker eten achter de rug. Gisteren pannenkoek met ijsje en vandaag onwijs lekker bij de griek gegeten met een chocoladetaartje als toetje!! Ik zit echt vol gevreten kan het niet anders noemen.
    Morgen weer helemaal terug in het gareel!

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Oh dames ik klap bijna uit elkaar. Ben net terug van het wokken en Oh wat was het gezellig maar pfffff ik heb veel en veel te veel gegeten Hahaha. Kan echt geen mate houden. Komende week maar op water dieet.
    Ik ga deze week maar niet wegen Hahaha

Kirst niet opgeven. Ik help je komt goed!

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Whaha, nou sorry, maar t lijkt wel alsof we allemaal tijdelijke plofkipjes geworden zijn aan de verhalen te lezen. Nou kom op dames, het was heerlijk toch, nu samen pakken en opnieuw morgen weer netjes doen. We komen er wel overheen. Ik lig vanaf morgenavond in het ziekenhuis tm woensdag (reden: ze hebben me na de knip te strak 'dichtgenaaid', dus ik scheur open als we gemeenschap hebben, echt naar, bah), dus met ziekenhuisvoer kan ik mijn lol wel op.....

Kom op, we gaan ervoor hoor!

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Oooh wat vervelend zeg! Pffff bij mij is dat ook niet helemaal goed gegaan zeg maar:)
    Ik heb drie gaatjes zeg ik altijd hahaha....stukje overgeslagen met dicht maken....ellende! Maar gelukkig geen last als we het gezellig maken;):D

Succes en sterkte!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oei da's geen fijne operatie Jatobe. Veel beterschap alvast!

Hier +500 Gr. :x:(:x:( en ook even heel veel zin om ammes overboord te gooien! Echt rot! Ik denk toch dat ik teveel weekpunten gebruik en te weinig water drink. Anders zou ik het niet weten... Mals ik nou nog echt gezondigd had maar zelfs dat niet.

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Bereke, wat balen, kan me de boze poppetjes voorstellen. Niet opgeven hoor, we gaan doorzetten!!

Ik zal jullie wat vertellen, ik ben helemaal vergeten erop te gaan staan! Nou ja............ik was al aangekleed en het was hartstikke koud, ik dacht ik ga me echt niet weer uitkleden! Dus misschien vanmiddag dan maar eventjes.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Doe morgen dan maar jatobe. Een dagje verschil maakt niet uit he!

Weet je, moest ik nu gezondigd hebben zou ik het niet zo erg vinden. Maar nu doe ik blijkbaar iets grondig verkeerd en dat baart me zorgen want ik weet niet zeker wat ...

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik geloof niet dat je perse iets verkeerd doet Bereke, want: ik weet haast zeker dat ik ook niet afgevallen ben en ik doe echt alles binnen de punten (voor zover ik dat zelf kan berekenen). Bij mij zal t ook wel aan beweging liggen denk ik. Of een trage stofwisseling, ik heb een traag werkende schildklier. Maar ik ga het volhouden, zeker tot einde van het jaar. Als ik dan nog niet afgevallen ben, dan zal er wel iets anders zijn.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ja beweging sowieso ook bij. Maar zelfs zonder beweging zou je toch iets moeten afvallen volgens mij...
    En ik moet ook beter afwegen misschien?

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Zo, net op de weegschaal gestaan. Kon ook pas vandaag weer naar het toilet na een heel aantal dagen niet (sorry voor de details!), maar hij gaf nu 89.9 aan, dus ik ben toch wel een beetje tevreden. Lang niet zoveel dus als vorige week en ik heb net een grote, behoorlijk vette lunch achter de rug (dom dom), maar er is toch wel iets af.

13. bereke

bereke Niet meer actief

Oh goed he! Toch weer wat nieuwe motivatie nu!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke balen van je gewicht. Kan me voorstellen dat je even niet weet hoe of wat?
    Kan je het niet navragen op de site/forum van ww als je er zoveel moeite mee hebt?

Jatobe jeetje das geen prettig vooruitzicht voor je. Ik hoop dat t mee zal vallen. Wel netjes je gewicht.

Mowtom haha jij ook al zo lekker gegeten. Vandaag wel weer terug in t gareel gestapt?

Kirst mop hoe gaat t met jou?

Hier vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ben toch ruim een halve kilo kwijt. Vandaag weer genoeg water gedronken en weer volgens menu gegeten.
    Ik beweeg ook niet veel hoor en val wel af voornamelijk door wat ik eet op een dag.
    Kom op meiden we kunnen het!!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Kibbeling, jij redt onze eer! Weer goed gedaan joh!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He dames,

Ben weer terug op aard.....

@jatobe, wens je veel sterkte, dat is niet fijn!

@Bereke, kom op meid, je kan het he!!

@kibbeling, jij bent weer goed bezig meis!! Jaloers :p.

@mowtom, kom op laat die ruggengraat zien :D

Pff hier ff tijdelijk mijn ruggengraat kwijt ;). Heb de motivatie niet meer, wil heel graag alles eten wat verboden is. Heb wel lekker getennist vanavond. Morgen met jasmijn haar klas meelopen op naar het kabouterpad. Ben blij als dat voorbij is, want dan heb ik ff voor 1,5dag geen verplichtingen....morgen ga ik weer vol voor de bodieboost, dat moet gewoon. Ik moet gewoon onder die stomme 80 komen... Heb overigens nog niet op de weegschaal gestaan, durf niet meer:)

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    @kibbeling ik had heerlijk gegeten maar ik heb er heel de dag vandaag nog last van gehad zeg. Pffff steeds maar zuur wat omhoog kwam bah bah. Tja berouw komt na de zonde hè zeggen ze wel eens hahaha....

@kirst waar is jouw ruggegraat? Ergens in de kast naast die van mij? Hahahaha nee hoor ik vandaag best goed gedaan alleen het avondeten was wat minder verantwoord, heb pasta pesto op...mmmmm

Morgen gewoon weer naar de ah en weer vol aan de bak en gezonde dingen in huis halen.

Kom op meiden jullie kunnen het! Samen gaan we het doen;)

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jaaaaaa ik ga morgen weer verder!! Beloofd :D. Ik ga wel voortaan kijken wat ik in de avond eet en aan de hand daarvan kijk wat ik nog over heb aan "families" en dat ga verdelen over de rest van de dag, misschien dat dat beter werkt. Als ik bijvoorbeeld zin heb ik boerenkool die dag, dat ik dat ook gewoon kan eten.

Nou ik ga nu lekker slapen en morgen met frisse zin en motivatie weer op :D

Trusten allemaal!

Xxx

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke wat lief van je om te zeggen dat ik onze eer red :)

Mowtom das vaak berouw na de zonde. Balen wel dat je steeds last had van zuur. Hoop dat t wel gezakt is?

Kirst super goed van je dat je morgen weer met frisse moed verder gaat. Staat je avond maaltijd nu dan vast via bb?
    En vandaag ook bewogen dus komt helemaal goed.

Hier wel een goeie dag al heb ik 1 tussendoortje gemist en was mn avondeten anders dan t menu. Wel volgens sonja.
    Ik heb ook een drukke week en dat schiet ook niet op. Vandaag lange werkdag gehad van 11 tot 23 uur en ik was al rond 10 uur aanwezig. Morgen bhv, woensdag avonddienst en donderdag weer bhv. Bleghhhh zie mn ukkie ook pas morgenmiddag laat......

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, da's niet leuk dan he als je je kleintje zo lang niet ziet alleen maar omdat je moet werken. Ik had dat natuurlijk afgelopen weekend, waarin ik eerst een late dienst had en daarna een vroege dienst. Daar baal ik dan zo van! Ik moet donderdag weer een late dienst, maar ik heb het weekend wel vrij.

Veel succes bezig bijtje en geniet van je mannetje als je hem eindelijk weer ziet.

Oja ben zo vroeg wakker, omdat ik niet meer kan slapen :x. Zit nu namelijk te twijfelen of ik echt wel mee moet lopen met de klas van jasmijn, aangezien ik ergens wel gelezen heb dat deze keer de papa's meegaan. Kan alleen dat mailtje niet meer vinden.....dom;).

Verder blijf ik bb-proof eten. Dus vanavond wordt het bloemkoolschotel. Dat is dus 1x groente, 1x koolhydraten en 1x eiwitten en smaakmaker. Heb ik dus nog 1x groente, 1x koolhydraten, 1x eiwitten, 2x zuivel en 2x fruit over. Dus in de ochtend iets van zuivel en dan in de middag iets van brood met vleesbeleg en tussendoor het fruit en nog 1x iets van tomaatjes ofzo. Moet vast goed komen denk ik :)

Deel Deze Pagina