Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn dat iedereen de drive weer wat te pakken heeft!

Oh kibbeling, da's niet fijn dat je je kabouter moet missen door het werk. Hopelijk vliegt het voorbij!

Hier deze morgen opnieuw gewogen en het verschil is enorm! Gisteren 91,9 en deze morgen 89,6. Ofwel scheelt er iets met mijn Weegschaal ofwel is het omdat ik gisteren veel gedronken en flink gegeten heb terwijl ik zondag het omgekeerde gedaan heb. Maar zo een verschil....

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ik denk toch echt dat de Weegschaal kapot is hoor...

3. bereke

bereke Niet meer actief

Waar is iedereen? Goeie dag gehad? Hier wel maar ben vrij en dan vind ik het toch moeilijker merk ik!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jaaaaaa ik ben er nog! De dagen dat ik thuis zit vind ik ook lastiger hoor Bereke :). Minder structuur en grijp sneller naar slechte dingen.

En is je weegschaal echt kapot?? Hoop het niet voor je!

Vandaag was ik vrij (eindelijk...). Dacht dat ik mee moest lopen met de klas van jasmijn, maar dat was niet het geval, dus heerlijk een ochtend voor mezelf :D. Heb uiteindelijk gepoetst, gewassen en gepoetst... Dus geen ontspanning voor mij, maar vond het het niet erg hoor. Eten ging vandaag ook goed. Heerlijke bloemkooovenschotel gemaakt en daar heb ik de rest van de dag op afgestemd, volgens mij werkt dat voor mij beter ;). Nu maar hopen dat het ook zijn vruchten afwerpt:).

Hoe is het met de rest van de meiden??

5. bereke

bereke Niet meer actief

Wel fijn dat je nu zoveel gedaan hebt gekregen en het goed is gegaan qua eten. Zo'n dagen kan je 's avonds tevreden gaan slapen hè ;).

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heb idd nooit zin om te poetsen, maar een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd :D. Nu is het meestal wel opgeruimd, maar vandaag extra hard gepoetst, alle bedden verschoond, 3 wassen gedaan. Toilet en keuken gepoetst. Moet nu alleen nog de badkamer grondig doen, maar dat doe ik morgenvroeg nog. Ben altijd weer blij als ik dat gedaan heb :).

7. bereke

bereke Niet meer actief

Pfoe ik word al moe van het lezen ervan :p!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, doe het ook niet dagelijks hoor, geen zin in!!! :D.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Gelukkig maar anders zou ik een slechte huisvrouw zijn hoor!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, dat zal toch wel mee vallen:). Ik ben gewoon een beetje een poetsmiep :). Maar vanavond zit ik gewoon heerlijk te niksen op de bank, beetje marktplaats afstruinen voor 5 december, verschillende onlinewinkels bekijken voor cadeau-ideeen op te doen, beetje op het forum rondhangen, half tv kijken en ook nog hay day spelen :). Oja en natuurlijk dit alles onder het genot van een kan thee :D.

11. bereke

bereke Niet meer actief

uw ipad maakt overuren :D.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, had je het tegen mij?? Pff ik weet het :). Batterij is nog steeds niet leeg, dus het valt best mee :D:D

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Goeiemorgen lieverds!

Kirst fijn dat je het weer ziet zitten. Hoop dat je plan van aanpak werkt! En wat lekker onverwachts toch een ochtend voor jezelf. Ik vind het soms ook heerlijk om door t huis te rouzen en alles weer opgeruimd en schoon te hebben.

Bereke das een groot verschil!! Is uw weegschaal echt overleden of gewoon goed je best gedaan?

Hier gisteren mn dag overleefd. Tussendoor ff naar mams gebeld hoe t met kleine man ging. Hij had goed geslapen en was lekker aan t spelen. Wel snot verkouden.
    Na mn training (die best leuk was) snel naar mn ventje toe gegaan. Hij was alleen zo druk met boekje lezen met oma dat mama maar ff moest wachten hahahaha. Samen de boodschappen gehaald en door naar huis. Ik had alleen gisteravond wel hoofdpijn maar na wat innemen en een nachtje slapen is die weg.
    Zo kleine man weg brengen (al ziet hij er wel ergverkouden uit, gelukkig geen koorts) naar t kdv, dan ff rondje markt en action, naar huis beetje opruimen en vanmiddag weer werken.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He bezige bij! Altijd weer fijn om zo welkom geheten te worden door je kleine :D. Hier hebben mijn meiden daar ook weleens last van en komt mama niet altijd meteen aan de beurt;). Ach ja betekent wel dat ze het naar hun zin hebben. Werk ze vanmiddag weer!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dat houdt ik me dan ook maar voor hoor kirst. Jij vandaag vrij?

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja vrij vandaag, heerlijk. Manlief heeft de meisjes naar school gebracht, dus ik zit hier nog weg te stinken in mijn pyama :D. Moet eigenlijk de badkamer poetsen, maar heb daar geen zin in :). Morgen mag ik weer aan de bak, heb dan ook een late dienst, maar daar wil ik nu nog even niet aan denken:D.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Oh ja, zo'n verwelkoming heb ik ook al gehad. Soms zijn ze zo bezig met iets dat zelfs mama en papa even moeten wachten :D!
    Hopelijk is je ventje vlug beter en valt je dienst straks goed mee.

Kirst, nog in gang geraakt met poetsen?

Ik ga een lekker lui dagje houden. Heb er echt wel nood aan! Blijf gewoon moe precies.

Oh en ik denk dat de Weegschaal gelijk had gisteren. Deze morgen terug gewogen om te zien wat nu klopte, maandag of gisteren. En nu was het 89,2! Joepie :D! Doe ik het toch goed blijkbaar. Moet me ook niet zo snel zorgen maken en piekeren en onzeker zijn :).

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Zo, dat is goed nieuw Bereke!
    Jongens eh meisjes, ik heb verder niet zo bijgelezen. Gisteren opgenomen in het ziekenhuis voor geplande operatie. t gaat wel ok, veel pijn, maar goed pijnstillers blijven nemen. Morgenvroeg maar eens op de schaal....

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ik was al een beetje ongerust! Ja neem de pijnstillers maar stipt zodat je de ergste pijn voor blijft!

Deel Deze Pagina