Ff snel vanuit werk. Nee werk is op zich niet zwaar, maar veel veranderingen en nieuwe collega's. Ik vind veranderingen lastig en met mijn 16 uur werken kan ik het ook alweer bijhouden. Inhoudelijk vind ik het werk leuk, baal van mijn late diensten en weekenden, wel dan liever bij mijn gezinnetje zijn. Sorry voor al mijn gelag daarover. .. zal voortaan ietsje positiever zijn. . Maar hoe is het nu met jou jatobe?
nee joh, ik bedoelde het juist niet zo. Het het gewoon rot voor je gevonden als je iets deed waarvan je liever iets anders zou doen zeg maar. Maar gewoon doorvertellen hoor, die veranderingen zijn ook vaak helemaaaaaaaal niet leuk. En avonddiensten heb ik ook gedraaid, geen drol aan. Ik zat de hele dag te wachten tot ik moest gaan werken. Met mij gaat het best goed. Nog wel pijn, maar geen rare dingen en redelijk aan de puntjes gehouden.
Nee snap dat je het niet zo bedoeld hoor maar dat doet mij beseffen dat ik soms iets te veel op de klaagmodus sta Whaha. Nu ff snel weer aan het werk
Dank je wel dames!!! Ben zooooo blij Hahahaha.... Krijg zulke lieve reacties op fb van ouders van de kindjes van het KDV! Zo lief! Ben geloof ik echt gemist😍
Mowtom GEFELICITEERD!!!! En lief dat je zulke leuke reacties kreeg. Kirst he jakkie das wel een hele nare droom zeg. Ik snap je gevoel helemaal hoor van je avonddiensten en weekenddiensten. Heb er soms ook de balen van. Dikke knuf. Ps je mag bijna naar huis. Jatobe jeetje dat zal niet al te tof aanvoelen beneden. Ik zou me nu niet al teveel zorgen over je kg maken. Zeker omdat je ook nog geen grote boodschap hebt gedaan. Bereke gefeliciteerd! Hoop dat je een gezellige avond hebt! Hier vandaag een druk dagje bhv. Wel zoveel mogelijk aan mn menu gehouden.
@mowtom, daar drinken weer op (water hè) @kibbeling, nog een kwartiertje en dan mag ik gaan. Heb n rooster voorkeuren voor januari en februari opgegeven. Zal er een foto van maken, kun je zien wat ik wel. Was de eerste die het invult, dus er zal nog wel wat veranderen ben ik bang. ..
He schatjes!!! Niemand vandaag geweest? Hoop dat t met allemaal goed gaat. Hier een lekker tutten dagje gehad. Vanmorgen even kort op neefje gepast. Zus zou met de oudste mee naar t bos gaan alleen was de juf ziek dus ging t niet door. We zijn samen maar even naar de action geweest. Daarna mer stijn naar huis gegaan en ben ik eerst begonnen met puinruimen in de voorraadkast. Na de lunch begonnen met een verlaat halloweentaartje maken. Al zeg ik het zelf hij is leuk geworden. Zal zo een foto posten. Heb eindelijk een telefoon die gelijk kan plaatsen Verder gaat t met eten wel aardig. Ik heb me deze week niet volledig aan mn menu gehouden dus ben ook wel benieuwd wat de weegschaal gaat melden maandag......
Wat een prachtige creatie Kibbeling! Echt heel mooi! Ik ben enigszins, nou nee veel teleurgesteld. Ik houd mij volgens mij over het algemeen goed aan de WW, maar helaas, vanavond gaf de weegschaal weer 91 kg aan. Ik ben begonnen twee weken geleden op 92 en vorige week was ik al dit gewicht (91), zelfs minder, er gaat dus niets af. Het komt er eerder bij. Baal er goed van, laat alles staan, behalve op zaterdagavond chippies, echt veel minder dan voorheen en toch wil het niet. Ik baal! (en vind mezelf een beetje zielig)
Wauw kibbeling die taart is echt mooi! Knap gedaan . Wanneer weeg jij je ook alweer? Het was gisteren fijn en gezellig! En heb me laten gaan : tequila sunrise, witte wijn, cava gedronken en carpaccio, frieten met steak (+ mayo en tartaar) gegeten . Vandaag op familiebezoek en had me voorgenomen niks te nemen maar toch gezwicht voor een flink stuk cake :x. Het resultaat hiervan: -27 qua weekpunten (en week is nog niet om) en waarschijnlijk een dikke vette plus op de Weegschaal. Maar ook het besef dat ik er nog lang niet ben en me veel te veel laat gaan bij speciale gelegenheden . Wil echt leren genieten met mate. Dat is blijkbaar best moeilijk voor me... Wou eerst niet tellen maar ben blij dat ik het toch onder ogen zie en besef op deze manier dat dit echt overdreven was. Volgende keer beter dan maar. Morgen weer verder en na de weging van dinsdag niet al te teleurgesteld zijn want ik weet nu al dat die slecht ga zijn. De 9 zal terug verschijnen en de -10 is verder uit mijn bereik. Maar uitstel is geen afstel zullen we maar denken . Ga in het vervolg trouwens op dinsdag wegen owv dat grote verschil met maandag deze week. Is onzin natuurlijk maar alles wat motiveert, grijp ik aan . Al was het misschien iets eenmalig. Kzal wel zien. Oeps wat een lap tekst ... Hoe is het met jullie gegaan? Fijn weekend meiden !
Jatobe meid, je lichaam heeft even nodig om te herstellen van de operatie en te wennen aan het nieuwe regime denk ik. Blijven volhouden en veel water drinken en dan moeten de kilo's echt volgen. Kom op hè, jij kan het en je lichaam zal wel wakker geschud raken!
Jatobe ik ben het wel met bereke eens. Je lichaam heeft t toch even zwaar gehad en denk dat je dat ook niet uit t oog moet verliezen. Ik snap je wel geloof me. Drink je wel thee? Dat zou je dan ipv water kunnen drinken uiteraard wel zonder suiker/zoetjes. Bereke gisteren mocht het. Je had een goeie reden. Wanneer je t nog moeilijk vind om iets met mate te eten kan ik je alleen adviseren (en geloof me ik weet vele malen makkelijker gezegd dan gedaan) neem dan niks. Ik weet bij mezelf ook dat als ik aan sommige dingen begin ik moeilijk tot niet kan stoppen. Kruidnootjes is er bijvoorbeeld 1 van. Dank jullie voor jullie compliment *bloos* ik ga hem morgen denk ik ff langs mn mams haar werk brengen. Zal ze vast wel waarderen (hoop ik) Vanavond hebben we spareribs met verse frietjes gegeten en ik zot echt vol. Niet zozeer vd frietjes maar eerder vd ribben. Ze waren wel lekker!!! Nu lekker op de bank met the voice.
Ja is wel heel belangrijk! Minstens 1,5 liter. Ik merk het verschil echt moet ik zeggen. Lust je het Ook niet met wat citroensap ofzo?
Ja qua eten was er niet zoveel keuze want was steak restaurant. Dus dat vind ik nog min of meer oké. Maar de alcohol was echt wat veel en dat ga ik dus niet meer doen. Een of twee glazen maximum next time! Oh dat klinkt erg. Alsof ik een drankorgel ben ofzo . Oh en bij chips ofzo werkt dat principe ook het best voor mij: beter geen dan een paar want dan is het remmen los. Ja dat zal ze zeker wel apprecieren! Is echt mooi hoor. En met liefde gemaakt is altijd lekkerder .
Haahhaaha drankorgel?! Zal toch wel mee vallen denk ik? En ja een keertje uit de ban is niet erg. Morgen gewoon weer nieuwe dag. En hij is zeker met liefde gemaakt. Ze was vd week ook aan t mokken aan de telefoon want ze hoorde me zo weinig en zag me niet veel. Afgelopen weken ben ik alleen maar aan t werk geweest en dinsdag was ik laat vanwege bhv. Dus was een beetje hoi en dag ohja bedankt voor t oppassen. Dus ze heeft wel wat lief verdiend. Zwaai naar kirst en mowtom!