Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Mmmm pannenkoeken! Hoeveel mag jij er eten?

Ja was je mama verrast? Echt lief van je!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mams was heel erg verrast. Ze had ons daar helemaal niet verwacht en dan ook nog met een taartje :)
    Ik mocht vanavond 2 pannenkoeken met jam eten. Ik heb op die ene heel slecht spek en 30+ kaas gedaan en die andere wel met zoet.
    Smaakte heerlijk! Dat moet ik wel toegeven bij sonja mag je jn de weekenden lekker eten

3. bereke

bereke Niet meer actief

Dan is het ook beter vil te houden he!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ja zekers. En het scheelt ook wel dat ik na al die weken wel weet wat ik wel en niet kan eten en in welke combi.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He meiden, was weer ff geleden dat ik hier een bijdrage geleverd heb :p

@bereke, kom op he, je kan het!! Laat je niet leiden door al dat lekkers!!

@kibbeling, weet eigenlijk niet of ik het al had gezegd, maar die taart ziet er mooi uit! En leuk dat je moeder het zo leuk vind, ik snap dat ze het zonde vond om hem aan te snijden.

@mowtom, toch een beetje jammer dat ik niet uitgenodigd was :p

@Jatobe, hoe is het nu met je. Herstel je goed? Niet al te veel pijn meer?

Hier een fijn weekend. Gisterenochtend op verjaardag bij onze oppas (overbuurmeisje). We waren daar zo rond 11 uur en we moesten tussen de middag mee blijven eten. De overbuurvrouw had dit al met mijn meisjes besproken, dus ik kon geen nee meer zeggen :D. Erg warm en gastvrij gezin, met 2 zeer opgevoede meisjes. Ben ik blij dat zij zo nu en dan op onze meisjes willen passen :). Daarna door naar vrienden, waar we frietjes hebben gegeten, dus al met al een niet al te beste dag qua eten :). Vandaag nog niet veel op de planning. De meisjes hebben een bende gemaakt na een knutselochtend en straks denk ik nog ergens wat drinken of een herfstwandeling maken. Iedereen een fijne zondag nog!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet nog van je zondag Kirst! En waarom zijn die frietjes ook zo lekker hè :p!

Gisteren heb ik nochtans netjes gegeten. Zou geen probleem geweest moest donderdag en vrijdag normaal zijn geweest. Maar ja, het is nu zo en we doen gewoon verder.
    We hadden gisteren familie op bezoek en iedereen heeft frietjes gegeten behalve ik. Flink toch hè :D.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wow respect Bereke, ik zou allang bezweken zijn :).
    Jij ook nog een fijne zondag!

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst klinkt als een gezellig weekend! Heb je je motivatie wel weer een beetje terug gevonden?
    En nog wezen wandelen met die regen?

Bereke ik ben trots op je!!! Geen frietjes gegeten. Je kan het ook zien dat je gisteren een beetje hebt gecompenseerd met vd week.

Hier vandaag naar de mac geweest omdat we op visite waren en daar niks kregen...waren daar van 11 tot 13:30 uur dus op de terugweg onwijs honger allemaal!
    Vanaf de mac doorgereden naar verjaardag van vrienden en die hadden genoeg lekkers op tafel staan. Ik heb alleen 1 klein mini saucijzenbroodje (zo'n 1 haps cracker) op. En dat kwam ook nog omdat stijn eerst ja zei en later bedacht zijn chipjes te gaan eten.
    Ik zat nog zo vol de rest vd avond dat ik verder niet meer heb gegeten. Net alleen wat Japanse mix. Zo naar bed toe, morgen weer om 7uur werken en daarvoor ook nog wegen!! Spannend!!!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Klinkt als een fijne dag kibbeling. Succes morgen met wegen. Ben benieuwd!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dank je bereke. Jij morgen toch ook wegen?

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En meiden, was de weegschaal lief voor jullie?? Hier niet meer op de weegschaal gestaan sindskort hem heb verstopt in de kast :D. Is misschien ook maar goed ook, want motivatie is nog steeds ver te zoeken :). Gisteren een lekkere zuurkool ovenschotel gemaakt, was zo lekker dat ik 2x heb opgeschept... Vanavond eten we de rest wat over was. Vandaag ook weer werken, vind ik overdag niet zo heel erg hoor :p. Dan door naar zwemmen en dan door naar tennis, weet niet of die laatste doorgaat, aangezien het regent en weer hard waait. Nou ja we zien wel.

Fijne dag allemaal!

Xxx

12. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi,

Oeps kirst. Hopelijk gaat deze week vlot.

Ik ga morgen pas wegen omdat er vorige week zo een groot verschil was tussen ma en di.

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Zwaai dames! Hier de komende twee weken erg druk, zal hier wel wat minder te vinden zijn, maar lees wel vaak even snel hoor! Wat hebben jullie je toch over het algemeen goed gedaan met al dat lekkers in de buurt!

Hier vanochtend na lekker chippies gisterenavond (duh!) wel op de weegschaal gestaan, helaas, niets aangekomen, maar ook zeker niets afgevallen. Resultaat dus deze week 0.0 gram.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Oh spijtig Jatobe. Blijven volhouden hoor!

Kibbeling, hoe was het bij jou?

Pfff daarnet naar apotheek geweest voor iets laxerend. Ben het beu nu en wil gewoon naar toilet kunnen ;).

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst nog wezen tennissen? En toppie dat die schaal nog steeds in je kast staat!

Jatobe toch goed niks eraan en niks eraf is dan net weer jammer.

Bereke oh spannend morgen dus wegen.

Hier was de weegschaal vandaag erg lief voor me. -1 kg!!! Vandaag een net dagje menu gehad. Kan weer trots op mezelf zijn ;)

16. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw kibbeling!! Proficiat meid!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Goeiemorgen,

Hier -100 Gr en dat is goed gezien donderdag en vrijdag. Me happy dus.

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik heb er ook nog een keertje opgestaan en jawel, het scheelt inderdaad redelijk wat met de maandag, zo net naar het weekend! Toch -400 gram. Me happy.

Kibbeling en Bereke, ook van harte gefeliciteerd! We gaan allemaal de goede kant op.:)

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik vraag mij weleens af wie die ene gast nu is die vaker meeleest? Jullie een idee?

20. bereke

bereke Niet meer actief

Oh goed zo meid! We komen er wel samen.

Nee geen idee...

Deel Deze Pagina