Hmmm spannend we hebben een geheime....meelezer hahaha... Oh hier ook een beetje de weg kwijt. Ik heb gister uit frustratie twee kleine zakjes chips gegeten...mmmm Deze week eet ik niks uit het boek in de avond. Vond de gerechten van week vier maar wazig allemaal. Dus nu maar gewone lasagne gekocht en de zuurkool schotel van kirst Nog steeds niet op de weegschaal durven staan trouwens. Hoe vaak andere lijners er niet vanaf kunnen komen stel ik het kaar uit om erop te gaan staan....iets te confronterend misschien:x
Nou, ik zal ook biechten: wel netjes van mijn weekpunten gehaald he hihi. Samen met mijn zoontje een heerlijke croissant gegeten, MET een plak brie. En een kaiserbroodje met leverworst. Heeeeeeeeeeeerlijk, heb genoten hoor. Tien weekpuntjes geminderd, maar ik heb WEL lekker gegeten!
He schatjes!! Bereke en jatobe super meiden! Mowtom ik heb deze week ook het menu hier en daar aangepast hoor. Zeker met oog op komend weekend. En af en toe een uitschieter moet kunnen. Merk je wel aan je kleding dat t wat losser gaat zitten? Dat is ook een goeie graadmeter als je niet wil/durft te wegen. (Is maar een ideetje he?) Kirst waar hang je uit??? Hier vandaag wederom een net dagje eten achter de rug. We hadden vandaag heerlijk witlof in ham en kaas uit de oven. Uiteraard 30+ kaas en ml heeft gewoon meegegeten hahaha (hij is stiekem aan de sonja) Over de meelezers ik weet wel dat een vriendin van mij meeleest maar die staat dan in beeld. Dus geen idee wie de anonieme gast is
Mmmmmm vind ik ook altijd zo lekker! Ik kan wel een hele ovenschaal alleen op en niks anders erbij mmmm
Joehoe, hier ben ik . Heb het druk gehad met werk. Waarschijnlijk gaan 2clienten tegelijk verhuizen en dat geeft mij veel werk... Zie door de bomen het bos soms niet meer, zeker niet met al die regels en wel of niet toeslagen krijgen enz. Maar goed als het goed is kunnen zij in januari gaan verhuizen, tot die tijd dus druk met regelingen. @kibbeling, jij gaat het zo redden, wat heb jij een discipline. En btw, wie leest er dan mee hier? Waar kun je dat zien? @bereke, goed bezig jij! @Jatobe, wow ook jij bent goed bezig en dan is het extra genieten van een croissantjes met je zoontje!! Hoe verloopt je herstel? @mowtom, zuurkool is vies!! Heb niet alles gelezen, want jullie schrijven echt veel te veel . Maarre witlof , gadver dat is echt smerig! Woe eet dat nou? . Hier gisteren een pasta ovenschotel gemaakt volgens het recept van AH. Ik dacht dat al dat het zou mislukken en dat er meer water in moest, maar dat stond verder niet vermeld in het recept.... Was ik maar op mijn gevoel afgegaan, dan was het eten niet mislukt, grrr. Gevolg ik mega sjaggie en uiteindelijk 2 boterhammen gegeten. Gevolg heb de hele nacht wakker gelegen van de misselijkheid, denk dat het te weinig gegeten had . Vandaag een gezellig dagje. Een vriendin komt langs met haar 4 kindjes . Wel heel gezellig! Fijne dag allemaal!
Kirst, haaaaaaaai! Ik vind witlof ook heeeeeeeeeeeeel lekker hoor haha, ja echt. Manlief alleen niet. Dus heel af en toe eten we hier witlofschotel met ham en kaas, zooo lekker! Hmmm......tis 9.40 en ik heb er al zin whaaha. Vierrrrr kindjes? Oef, dat zal vast heel gezellig zijn soms, maar ik denk soms ook een enorme uitdaging. Heb zeker bewondering voor vrouwen die zoveel kinderen goed op kunnen voeden, waarbij het dan ook nog een gezellige familie blijft. Knap hoor. Vandaag zijn we vrij. Gisterenavond 2.5 uur lang gefreubeld op de ps.z om voor L. een favorietenboek te maken. Met al zijn favoriete dingetjes. Dat krijgen alle kindjes dan met Sinterklaas uitgereikt. Wel een leuk idee vind ik! Ik was wel moe gisterenavond toen ik thuis kwam.....
Ik bedoelde dus witlof is vies Whaha. Was Nog vroeg hè. Zuurkool is lekker! !! 4 kindjes ligt bij ons ook niet in de planning. Twee is echt met dan genoeg.
Ik vind t allebei lekker, ach ja, ik ben nie zo moeilijk haha. Nee, ik moet persoonlijk ook niet denken aan 4 stuks......
Hahaha mij doe je echt geen plezier met zuurkool bleghhhhh kirst geloof gelijk dat t aanpoten zal zijn op je werk. Hopelijk heb je wel wat rust nu je een deel al hebt uitgezocht en geregeld. Gaan ze zelfstandig wonen of een andere organisatie/groep? En die discipline heb ik ook moeten leren hoor. Denk dat het bij echt kwam doordat ik echt klaar met mezelf was. Ik kon echt van mezelf walgen. Hoe erg is dat eigenlijk? Ik heb ooit eens een aflevering van obese zitten kijken (amerikaanse versie) en die vrouw stond die dag op t punt om zelfmoord te plegen puur omdat ze zo van zichzelf walgde. Die trainer heeft toen letterlijk en figuurlijk haar leven gered. Ik vond t zo erg om te zien. Jatobe wat een leuk idee dat favo boek. En helemaal leuk dat mama het in elkaar heeft gezet. Hier gisteravond naar bed gegaan met barstende hoofdpijn en heel eigenwijs had ik niks ingenomen met gevolg dat ik ermee op stond. Vanmorgen dus maar wel wat ingenomen. Het ia wel gezakt maar nog niet helemaal weg. Vanmiddag ga ik met Stijn samen naar de show van Bob de bouwer. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.....
@ Kibbeling, vreselijk dat je hebt gewald van jezelf, maar fijn dat dat de drijfveer is geweest om er ook echt iets aan te doen! Respect daarvoor! Er zijn er veel die erin blijven hangen en er dus niets mee doen (lees:ik ). Hoe was de show van Bob de bouwer? Geweldig he om dit soort dingen met je kindjes te ondernemen. Kan ik ook van genieten. Doe het helaas veel te weinig. Hier een gezellig middagje gehad. Ondanks dat het 4 kids extra zijn is dat nauwelijks te merken, ze spelen zo lief samen, altijd fijn. De jongste is nog maar een baby, dus die ligt alleen maar te slapen en anders zit ie bij mij op schoot om ermee te kroelen . Voel me niet echt heel lekker vandaag, dacht dus eerst dat het lag aan te weinig eten van gisteren, maar denk niet dat het dat was. Heb last van mijn maag en heb totaal geen eetlust. Hoef zelfs de chips en cake die in de kast ligt niet.... Dadelijk komt mijn schoonzusje nog eten en dan straks lekker in bad misschien dat me dat ook goed doet.
Witloof is jammie maar zuurkool is vies! Oh Kirst jammer van het mislukte eten. Les van de dag: altijd op je gevoel af gaan! Moet jij dan heel de verhuis regelen voor die mensen? En wauw vier kinderen, dan heeft je vriendin haar handen wel vol! Gezellig wel maar druk gok ik zo . Veel beterschap! Jatobe, wat staat er dan in dat boek? Zijn favoriete eten en speelgoed enzo? Heb je dan foto's moeten inplakken? Kibbeling, hoe was de show? Oei hoofdpijn is zo vervelend hè! Ik neem nogal vlug iets in dan . Mowtom, hoe lief was de Weegschaal? Ik overweeg om een nieuwe tattoo te nemen en een oude te laten bijwerken. Net een mailtje gestuurd voor info en ben al helemaal zenuwachtig. Zijn nog maar vage plannen en is nog lang niet zeker hoor.