Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi Jatobe, zwaai zwaai!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Das niet helemaal waar je doet er wel wat mee. Je bent begonnen met afvallen. Das al een stap in de goede richting.
    Fijn dat je dagje gezellig was met alle kids en ohhh baby kroelen helemaal leuk!!
    Ik hoop voor je dat je niet ziek gaat worden hoor.

Bereke ohhh spannend! Ik heb zelf geen tattoo en ben ook niet van plan er 1 te nemen. Maar wel stoer hoor.

Jatobe zwaai terug!

Hier was de bob show helemaal geweldig! Kleine man zat er helemaal in. Niks geen tijd meer voor mama. Hikheeft het super volgehouden en het duurde net lang genoeg. De show duurde ongeveer een uurtje. Wel heel leuk het publiek werd er echt bij betrokken; meezingen en dansen.
    Je kon daarna nog op de foto met ze maar ja iedereen wilde dat en ik ken mn uk als hij eindelijk aan de beurt is wil hij niet meer hahaha dus we zijn lekker in de auto gestapt en richting huis gegaan.
    Vandaag lekker spagetti voor avond eten op. Verder weer keurig gegeten vandaag.
    Vrijdag ga ik met de clienten op bewoners vakantie dus dan zal t eten niet even netjes gaan vrees ik.

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Oh wat leuk Kibbeling: ik twijfel eigenlijk al een jaar of ik met L. naar zo'n show ga, maar ben eigenlijk een bang dat hij niet zolang zitvlees heeft. Maar dat valt dus erg mee heb jij gemerkt. Leuk zeg! Misschien ga ik ook maar een zoeken of er hier ook een bob de bouwer show in de buurt is.

All, vanavond broccoli, aardappels en een gelderse schijf. Mwah, niet echt mijn favoriet, maar weinig puntjes....(inclusief kerriesaus!)

4. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn dat je ventje zo genoten heeft kibbeling!

Klinkt toch niet slecht hoor Jatobe.

Pfff ben zo moe hè.

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik ook! Is dat herfst eh?

6. bereke

bereke Niet meer actief

Wel ja, dat zou wel eens kunnen!
    En dan wil ik veel en vettig eten en snoepen. Maar ik ga het niet doen!

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik ook niet, heb net lekker gegeten! Nu de avond nog......maar het gaat lukken! Ik heb trouwens nog 25 weekpuntjes over, jij dan Bereke?

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ikke niet veel meer want gisteren frieten gegeten ipv vrijdag. Maar hoeveel weet ik niet juist. Denk nog 19...

9. bereke

bereke Niet meer actief

Effe gespiekt en het zijn er inderdaad nog 19. Oh en ik mag ondertussen nog maar 30 dagpunten. Daalt snel!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He meiden,
    Het gaat weer goed zo te lezen!!

@jatobe, gewoon een keertje doen joh, als ie niet genoeg zitvlees heeft zal ie bij een kindervoorstelling vast niet de enige zijn! Hier was ik een maand geleden naar de film geweest en Madelief die vind het ook te lang duren ;). Dat weet ik dan voor de volgende keer dat we haar niet meer meenemen en iets anders met haar gaan doen.

@bereke, misschien extra vitaminen slikken of van die supplementen die je extra energie geven? Nu moet ik zeggen dat ik door deze donkere dagen ook niet heel actief word...:). Maar probeer het nu in huis wel gezellig te maken met allemaal kaartjes enz, dat vind ik dan wel altijd leuk :D.

@kibbeling, weer hard aan het werk??

@mowtom, hoe was de musical? Zo trots he als je je kleintje (die ondertussen echt groot aan het worden is :p) op het podium ziet staan :D.

Hier voel ik me gelukkig weer wat beter, gewoon doorgaan he, da's het beste. Morgen en overmorgen weer werken. Vandaag met 2 collega's gaan lunchen, was erg gezellig. Zaterdagmiddag komen vrienden van ons op visite en zondag naar mijn ouders en daar blijven we dan eten en dan is het weekend alweer voorbij :(.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He moppies!

Jatobe gewoon proberen en zeker bij een kindervoorstelling zijn ze wel wat gewend hoor. We zijn toen ook naar nijntje de film geweet in de bioscoop vond stijn ook zo geweldig.

kirst je motivatie weer een beetje terug gevonden lees ik?

Bereke lekker al frietjes op.

Hier was ik vandaag vrij en met mams en stijn op stap. Kleding weggebracht naar een oud collega van mams die t weer naar de kerk brengen voor roemenie. Door boodschappen doen en na de late lunch mams weer thuis gebracht.
    Koffer voor Stijn en mezelf ingepakt. Stijn gaat morgen bij oma ligeren (waar hij nu al veel zin in heeft want hij gaat in het grote bed slapen en met de blokjes spelen) en ik ga morgen met de clienten een weekend weg.
    Wel allemaal je best blijven doen dan lees ik maandag (als ik nog genoeg fut heb anders dinsdag) hoe t jullie vergaan is en vertel ik wat ik allemaal voor lekkers naar binnen heb gewerkt ;)

12. bereke

bereke Niet meer actief

Tot maandag kibbeling! Hopelijk wordt het een fijn weekendje weg en mis je je ventje niet te hard!

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, wat leuk een weekend weg met de cliënten. Dat zit er bij ons echt niet meer in, alles is wegbezuinigd. Moet je nagaan dat ik 7jaar geleden nog een week naar corfu ben geweest met 4 clienten en een collega. Kan ik nu niet meer bedenken helaas. Waar ga je naar toe met ze? Veel plezier en geniet ervan!

Verder ben ik de motivatie nog steeds kwijt hoor :). Ik moet zeggen dat ik niet meer BB-proof eet, maar wel let op wat ik naar binnen snaai. Mijn eetlust is wel verminderd, doordat ik nog steeds wat last heb van mijn maag. Wat extra fruit eet ik en veel thee. Ga nog niet op de weegschaal staan, denk dat ik dat pas weerop 1januari ga doen :p.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Kirst nee toch. Het ging toch best goed? Hopelijk vindt je de drive terug. Kan je met de feestdagen een nieuw kleedje aan!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jaaaa daar moet ik het al voor doen he....Pfff al snoep ik nu nauwelijks hoor, maar doe niet meer aan bb. Eet ik niet heel erg regelmatig en dat zou ik meer moeten doen. Morgen ga ik er weer vol tegen aan, ik beloof het jullie en mezelf :D.

Oja weet een van jullie of het speelgoed in Belgie of Duitsland goedkoper is dan in Nederland? Het liefst Belgie natuurlijk, want daar zit ik zo. Scheelt misschien weer voor Sinterklaas :D. Erg he die pin dat ik ben :p.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke dat zijn lieve woorden. Dank je wel. Moet wel bekennen dat als ik alleen al denk aan mn mannetje missen ik het verschrikkelijk vind!! Heb hem nog nooit zo lang hoeven missen :(

Kirst meid wat balen dat je de motivatie toch echt kwijt bent. Komt t mede door de drukte op je werk? Ik weet 1 ding w onddrtussen. Je moet er wel echt volledig zelf achter staan anders werkt t ook niet.
    Ik ben nu ook bezig in een ander boek van sonja en merk toch dat t eerste boek wat lekkerder liep. Of t nou komt omdat ik al zolang bezig ben of iets weet ik niet.

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke is dit een goede speelgoedwinkel? DreamLand

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst met je speelgoed vraag kan ik je niet helpen.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, ik eet niet slecht qua voeding, maar eerder onregelmatiger dat merk ik ook snel aan alles. Dus misschien dat daarom mijn buik ook van slag is. Dus morgen weer braaf beginnen met een schaaltje yoghurt, banaan tussendoor, twee sneetjes brood tussen de middag en een appel tussendoor en in de avond dan bak salade. En veel thee drinken :D

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heb al ff op internet gesnuffeld hoor. Ik kan samen met manlief een keer door de weeks naar Turnhout rijden om daar onze Sint-inkopen te gaan doen. Zag dat dingen van playmobil /Lego 10-15euro per ding scheelt, vind ik wel de moeite waard.

Deel Deze Pagina