Die regelmaat is idd belangrijk. Dat heb ik vandaag ook wel gemerkt. Het was een beetje chaos vandaag en toen ging t eten ook niet helemaal soepel. Dat ritje is dan idd al snel terug verdient als t zoveel scheelt.
Ja ik merk het ook hoor als ik het ontbijt weer eens oversla. Moet ik ook niet doen! en om de drie uur eten is voor mijn stoelgang ook het beste! haha. De grote prijsverschillen zitten vooral in de Lego en Playmobil. Dat scheelt echt veel, verder valt het wel mee dan scheelt het slechts een euro, maar goed als je alles daar koopt dan scheelt het uiteindelijk wel wat.
Ja is best een grote winkel en zit denk ik vrij goed qua prijs. Ik snap dat je het er moeilijk mee gaat hebben hoor . Maar hopelijk vliegt het weekend voorbij en hebben jullie beide niet genoeg tijd om elkaar te missen!
Lief kirst en denk ook wel dat ik genoeg om handen zalhebben. Ik debk gewoon ool dat t nu het idee is dat we naar belgie gaan (alsof dat zo ver is.....uhhh nee 2,5rijden zitten we) Weet niet meer wie t vroeg maar we gaan naar sunparks de haan. Zaterdag gaan we naar plopsaland met ze. Op naar kabouterplop en toen kleine man het hoorde zei hij mama ik wil ook naar plopsa... ahhhh boeffie. Hij mag de volgende keer weer mee.
oeps zoute stokjes gegeten, nog maar 19 puntjes over. Net genoeg voor een bakje chippies. Laat mijn schoonzus nu zondag jarig zijn. Wat nu??
Aaah gossie, lastig he om je kleine man zo te missen. Ik heb dat ook hoor als ik een weekendje weg ben of als de meisjes gaan logeren. Ben altijd weer blij als ik ze weer zie, ondanks dat ik het ook lekker vind om er even zonder ze uit te zijn. . @Bereke, ga dan misschien toch een keer richting Belgique ga kachelen, ben een echte Nederlander he
Oeps, dat wordt misschien je mond dichtsnoeren . Pff lastig is dat he, maar kom op je bent sterker dan die gebakjes, snoepjes en toastjes bij elkaar!!! Je kan het!
ooooooooo..........................zucht...................dat gaat zooooooooo moeilijk worden he! Vooral vanwege die opmerkingen die je dan allemaal krijgt. Zo schaal met gemaakte hapjes en dan van: ja, maar die zijn speciaal voor jou gemaakt (mo.n ch.ou rolletjes).......zucht.......
Kirst dat is ook zo hoor. Ff rust maar heerlijk als ze er weer zijn. Rare wezens wij mama's! Jatobe dat wordt chipjes eten bij je schoonzus. Hahaha
Ik zou ook proberen om er af te blijven dan. Zeg dat je beetje misselijk bent . Oh Plopsaland moet je in de zomer zeker eens doen kibbeling. Is een mooie uitstap!
JAAA ik snap je helemaal!! Dat wordt ducttape plakken . Sterkte meis, je kan het hoor, denk eraan dat je achteraf supertrots op jezelf bent als je alles afgeslagen hebt (en ik ben dan ook supertrots!!)
Haha Kirst, dat ben ik gewend want de Nederlanders komen hier ook allemaal tanken. Is soms file zelfs . En wij gaan dan weer in NL boodschappen doen .
Whaha, ja tanken is ook supergoedkoop! Ik probeer ook in Arendonk te tanken, maar vaak vergeet is dat. Ik weet idd dat de dagelijkse boodschappen in NL goedkoper zijn idd. Wat fijn dat we zo dicht bij de grens wonen dan
Bereke ik ben afgelopen zomer ook geweest met mn mannetje! Die vind t helemaal geweldig joh. Dit wordt mijn 4e keer nu dat ik ga. Eerste keer was met vrienden, daarna 2x met gezin en nu met werk. Ik vind t ook een heel leuk park. We zijn ook een keer naar indoor hasselt geweest. Dat was ook leuk maar dan echt voor de ukken.
Plopsaland, ja leuk? Dan gaan wij eens in de zomer er naar toe. Misselijk? Oei als ik dat zeg, denken ze meteen dat er een tweede op komst is. Laat ik dat maar niet doen hahaha. Ik zat te overwegen of dan wel een aantal dingen te nemen,maar dan geen avondeten te eten.......da's zeker ook niet echt DE oplossing he.
Nee da's niet handig dan. En als je als avondeten alleen een salade eet? Het avondeten overslaan is niet goed he (zeg ik....).
Hahahaha kirst wat een wijze woorden!! Jatobe plopsa is echt leuk. Het is vooral leuk dat t park opgedeeld is in lengte/ leeftijdscategorien maar dat je wel overal heen kan. Een aanrader.