Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik ben ook wijs :p:p

Ben daar nog nooit geweest, wel in Hasselt, maar daar hoef ik nu niet meer met mijn meiden naar toe te gaan, die zitten liever in een echte achtbaan (itt mama :)).

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hahaha, allemaal wijze(neusjes)n hier toch!:D

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, ja we weten precies hoe het wel en niet moet he :D en naar onszelf luisteren ho maar :p.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Meiden, ik ga maar eens slapen, lig ik weer een keer op tijd in mijn bed... Lukt me zelden, maar gisteren is het me ook gelukt! Allemaal Weltrusten en tot morgen :D

Xxx

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha wijzeneuzen idd :)

Kirst hasselt is idd leuk voor kleine kindjes. Ben je wel eens naar Toverland geweest? Dat is ook echt een leuk park voor groot en klein incl echte achtbanen!

Hier heerlijk geslapen net gezond een bammetje met filet gegeten en zo mn kleine man aankleden die nog ff heerlijk kwam kroelen vanmorgen!
    Collega komt ons om 9uur halen en dan gaan we op pad.
    Allemaal een heel fijn en gezond weekend!! Tot maandag/dinsdag!!
    Xx

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, dat is weer een goed begin van de dag :D. Veel plezier het weekend!!

Toverland is idd geweldig, jasmijn en madelief vinden het daar helemaal te gek! En echte achtbanen. Heb zitten denken voor een abbo, we wonen er op een half uurtje vandaan, maar goed uiteindelijk niet gedaan, aangezien we zelden door de week kunnen buiten de vakanties. Wie weet in het voorjaar misschien.

Hier een boterham gegeten met een glas optimel. Straks een appel of banaan :). Deze ochtend doe ik verder helemaal niks, daar heb ik geen zin in :p.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi meiden! Hoe gaat het?

Hier niet zo fantastisch. Pogen ritme qua eten en drinken. Gelukkig niks slechts genomen ondanks dat ik wel zin had in iets lekkers!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    #1168 kirst78, 10 nov 2013
    Laatst bewerkt: 10 nov 2013
    Kom op Bereke!! Je kan het!

Hier is het overigens ook niet al te best.... Gisteren op mijn werk een pak koekjes naar binnen gewerkt :). Kan mijn motivatie maar niet vinden, hij is echt goed verstopt. Heb vanmorgen een wit bolletje met snijworst gegeten en een beker melk. Nu nog niks gegeten ;).

Straks bij mijn ouders eten, waarschijnlijk nasi of iets in die strekking, bleh. Daar hou ik helemaal niet van, maar goed mijn moeder kookt ook niet voor mij, maar voor manlief ;). Whaha. Ze vindt het namelijk zielig dat ik zelden iets voor hem kook van rijst en ze weet hoe lekker hij dat vindt. Daarnaast vindt hij het ook superlekker :cool:. Dus ik zal in de avond ook niet veel eten denk ik...

Hoe is het verder met iedereen?

@kibbeling, fijn weekend weg gehad, je kleine mannetje niet te veel gemist?
    Fijne zondag nog allemaal!

Xxx

9. bereke

bereke Niet meer actief

Terug thuis kibbeling? Is het meegevallen?

Hoe is het gisteren nog gegaan Kirst?

En bij mowtom en Jatobe?

Hier heb ik gisteren 5 speculaasjes en 16 m&m's gesnoept. En ik ben heel blij dat het daarbij gebleven is want wou nog veel meer :). Mijn weekpunten zijn helemaal op maar wil vandaag glaasje rosé drinken. Kom dus waarschijnlijk in de min uit deze week qua weekpunten. Maar ik gun het me en ga daarna gewoon weer flink door. Even een dipje maar een beperkt dipje...

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hallo allemaal!

O Bereke, ik schud je de hand, ik ben ook, en wel fors denk ik, over mijn weekpunten gegaan. Zaterdags in de avond chips (dat kon nog wel) maar MET dipsaus EN zondag gewoooooooooon (ahum) een gebakje aangenomen, drie stukjes vleeswaren van de schaal genomen EN frietjes gegeten. Welja............... pfff. En ik heb heeeeeeeeeeeeele erge trek vanavond!! Help.........

Ik denk dat ik morgenochtend niet op de weegschaal durf....

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ik misschien ook niet jatobe ;)...

12. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi kirst :).

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ooooh, meiden, we gaan niet goed he :). Alleen Kibbeling is een goed voorbeeld voor ons :). We kunnen het he!!! Ff doorzetten!

Hier vreselijk veel werk. Moet voor 15 december 2 clienten verhuizen en moet uitlaten zoeken of het financieel haalbaar is en ik weet niet waar ik moet beginnen. Jeetje wat heeft Nederland toch veel regels zeg, ik zie door de bomen het bos niet meer. En ik hou al niet van verandering, dus ik loop enorm te stressen en te paniekeren. Ben echt een stuiterbal ;). En tja dit zijn dan de momenten waarop ik dan vreselijk wil gaan eten en snaaien. Hellup!!!!!

Ik ga nu lekker proberen te slapen, dan kan ik er morgen weer tegenaan ;). Trusten allemaal!

Xxx

14. bereke

bereke Niet meer actief

Weet je, afvallen gaat met vallen en opstaan. Oke, we zijn in de fout gegaan en dat zal heus nog wel eens gebeuren maar we kunnen het. Wij allemaal!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve meiden!

Wat lees ik nu toch allemaal?? Ik laat jullie 1 weekendje alleen en wat gebeurt er??
    Ik zal jullie uit de droom helpen dit weekend ben ik serieus mezelf te buiten gegaan. Ik heb pizza, patat mst hamburger, stoofvlees, 2 choco muffins met nutella van binnen op. Niet bepaald netjes he? Dan heb ik t nog niet eens over de koekjes tussendoor...
    Wel heb ik netjes thee gedronken maar weer geen water.
    Ik ben ook nog aan t verzinnen of ik ga wegen of oversla.
    Wel hebben ml en ik besloten om morgen weer aardappelen, groente en vlees te eten. Door al t slechte eten heb ik een vitamine te kort ontwikkeld met als gevolg aften (blaasjes) in mn mond op verschillende plaatsen.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ff heel snel,

Aaaaarg dat is pijnlijk kibbeling... Heb je wel een fijn weekend gehad? Nu weer hup in het gareel.

Hier heb ik erg onrustig geslapen... Blijf maar bezig met de financiën van mijn clienten waar ik totaal geen overzicht over heb, Pfff. Dadelijk zitten ze in hun nieuwe huisje en dan blijkt dat ze dat helemaal niet kunnen betalen, dat zou ik zo vreselijk vinden. Nou ja vandaag weer een dagje van bellen, afspraken en regelen.

Fijne dag vandaag!

Xxx

17. bereke

bereke Niet meer actief

Oei kibbeling da's helemaal niet goed dat je vitaminen tekort hebt! Maar snel proberen om dat terug op punt te krijgen.
    En op zo een weekend lijkt het me wel heel moeilijk om je helemaal aan de regels te houden hoor. Dus wees maar niet te streng voor jezelf! Komt deze week wel weer goed.

Pfoe Kirst, dat is ook nogal een verantwoordelijkheid! Maar het zal je wel lukken! Kan je niet even overleggen met een teamleider ofzo?

Heb me gewogen maar weet gewicht van vorige keer niet meer uit mijn hoofd. Straks weet ik wel het resultaat te zeggen!

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hopelijk ben je afgevallen bereke!

Dat is ook mijn probleem dat ik niet deel en dat ik alles zelf wil oplossen en regelen. Heb nu ook mijn leidinggevende ingeschakeld en ga ook nog ff een andere collega dien langs ook een client heeft verhuisd om raad vragen. Maar jeetje wat ben ik blij als het halverwege december is:).

19. bereke

bereke Niet meer actief

Goed dat je nu wel hulp / raad vraagt! Is echt geen schande hoor meid!

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Kirst, ik leef met je mee hoor. Het klinkt ook zeker heel stresserend, zo'n grote verandering op poten zetten. Ik ben wel een regelneef, maar ik zou ook niet weten hoeveel regels er zijn. Goed dat je hulp vraagt!

Kibbeling, ooooo.........ook zo'n dagje gehad zoals wij. Nou, we hebben ervan genoten toch. Nu weer in het gareel, hoppa!

Ik had gisterenavond erge honger, wel een plakje 30+ kaas gehad. Na het eten 's avonds, dat vind ik toch wel de ergste tijd hoor, zo tussen 20 en 22 uur. Hoe is dat voor jullie?

Ik heb mijn moed verzameld vanochtend en op de weegschaal gestaan: een halve kg eraf. Nu mag ik ook een punt minder per dag, zo vertelde mij de ww cyber-mevrouw...;);)

Deel Deze Pagina