Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    O ben je er inmiddels al zoveel kwijt?!! Wat ontzettend knap! Hoeveel ben je nu in totaal kwijt dan?

Oooooo.........eh............ik drink nog steeds geen water. Ik moet al zoveel plassen, zeker 's ochtends, dan kan ik niet op pad als ik niet weet of er een wc in de buurt gaat zijn...

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Voor bereke:

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ben er 8,8 kwijt maar nog 21 te gaan :(. Eerste weken ging het hard!

Ja dan snap ik wel dat je niet zoveel drinkt hoor. Is vervelend!

4. bereke

bereke Niet meer actief

5. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Heb je toevallig al een voor en na foto voor ons? Zo'n kg verlies moet toch duidelijk zichtbaar zijn!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Nee is nog niet echt heel duidelijk. Nog geen complimentjes gehad. Maar ik beloof dat ik een foto post als het duidelijk is!

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Zeker doen!
    Voor nu iedereen welterusten, tot morgen. (ps. mijn maag knaagt nog steeds!)

8. bereke

bereke Niet meer actief

Slaapwel!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies ff snel voor t werk.

Bereke wat goed dat je er al 8,8 kwijt bent. En ik herken het wel die eerste kilos vlogen er hier ook af.

Jatobe die avonden zijn ook moeizaam hoor. Hier ook last van. Gisteren had ik onwijze trek in een koekje maar heb niks genomen *trots op mezelf*

Kirst ik hoop dat je collega en tl je kunnen helpen wat betreft inzicht un de financien van je clienten. Er is niks zo erg als stress hebben voor je werk.

Mowtom hoe gaat t bij jou?

Pinky wat vervelend dat t allemaal niet gaat zoals je wilt.

Hier gisteren een nette dag al zeg ik t zelf. Heb wel ipv chili con carne heel gezond bloemkool gegeten. Zo aan t werk...ohh wat is t vroeg. Fijne dag meiden!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dat was inderdaad nog.vroeg kibbeling!
    Knap dat je niks meer.genomen hebt gisteren. Toch lastig he, die avonden!

11. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Goeiemorgen allemaal!

Kibbeling, goed dat je sterk bent geweest!

Hier (ja, ik schaam mij: #geeft tik op vingers#) vanochtend op de weegschaal gestaan. Ik had zo'n trek gisterenavond dat ik eigenlijk heel dom (tja) wilde weten of het nog een beetje effect had gehad dan. Ik was trouwens wel over mijn dagpunten heen gisteren.:) En jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij gaf nu 88.3 aan (gisterenochtend 89.0). :):)Jippie! (niet zeggen da's een toevalstreffer hoor, laat mij maar lekker in mijn vrolijke waan) :D

12. bereke

bereke Niet meer actief

Oh goed meid! Je bent vertrokken nu hoor!

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Lieve dames, hoe ging het vandaag met jullie?

Hier wel ok. Net weer erge trek, pistachenootjes gegeten. Ik heb al wat puntjes verbruikt van mijn weektotaal, maar ja, dat mag ook wel denk ik. Die 30 punten zijn wel snel op zeg.......;)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Ja is weinig he!

Hier ging het goed buiten te weinig water.

Net mijne haren gekleurd maar is niet helemaal gelukt. Nog veel te rood ipv bruin. Heb hier op het forum al raad gevraagd en ga ook nog eens naar kapperswinkel. Wel spannend wat er uitkomt als je ze zelf kleurt :p. Al doe ik nooit echt gewaagde dingen hoor. Dat laat ik over aan de professionals ;).

15. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ook rood? Ik had t zelfde afgelopen week! Ellendig hoor! Wat ga je nu doen? Ik heb er heel iets donkerder (zonder goudaccent, zonder roodaccent, meer astint dat verwijderd rood) overheen gedaan, toen was t veel te donker, maar daarna heb ik de hightlightkam er op goed geluk strepen door getrokken....tja, nu ben ik beetje bruinig, met koper/goudblonde strengen erdoor...;)

Ik vind TE donker zo erg belabberd staan bij mijn gezicht, dit is wel beter. Maar ik ben ook naar de kapper getogen hoor, een uur en kwartier nog voor sluitingstijd maar ze had geen tijd meer want ze had nog twee klanten en ze was alleen........... lekker dan. De dag erop had ik verjaardag, dus dan wilde ik het wel iets beter hebben. Ik heb die spulletjes wel in huis trouwens, bij de kapperswinkel ooit gehaald. Blijkt nu toch wel handig.......:)

Wat ga jij doen nu denk je?

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Een astint is trouwens een .1 erachter. .0 is natuur en verder is dus .1, bijvoorbeeld donkerasblond is een 7.1, middenblond is een 8.1 en lichtbruin (valt vaak donkerbruin uit) een 6.1

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he geverfde dames!

hahaha ik heb ooit ook mijn haren laten kleuren bij de kapper nou dat pakte dus ook roder uit dan mn intentie was. Ik blijf wel gewoon lekker natuurlijk blond.

Jatobe wel een mooi gewicht al. Je bent op de goeie weg ondanks je gesmokkel :p

Bereke hoe heb je het opgelost met je haar?

Kirst aan het werk geweest en zo ja het een beetje overleefd?

Hier een nette dag, oke wel lekker uitgebreid gelunched met mams maar dit gecompenseerd door geen middag tussendoortje (we hebben ook laat gelunched) en verder niks gesnoept in de avond.
    Heb wel crystal clear met appelsmaak. het is even wennen maar wel goed te doen.

Zo mn bedje maar eens opzoeken en lekker slapen.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik laat het nu zo. Is zeker niet lelijk maar niet wat ik wil. En dan maar eens vragen bij kapperswinkel denk ik.
    Lastig is dat ik niet weet wat het mooiste is bij mij, koele of warme kleuren. Ach ja, is weer eens iets anders om mee bezig te zijn he :p.
    Ik zal morgen eens een foto posten.

Oeh Jatobe nu ben ik benieuwd naar je haren :). Ga jij het nu zo laten?

Kibbeling, jij bent echt goed bezig hoor! Keep it up!

Slaapwel lieverds :).

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke thanks.
    Slaap lekker xxx

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Bereke, op uw verzoek hier foto's van mijn 'zelfontworpen' haarkleur: met flits en zonder flits.:)

Deel Deze Pagina