Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He skatjes!!

Kirst balen van je oververantwoordelijke gevoel. Al herken ik het helaas wel. Ben al wel aan het leren dingen een beetje los te laten en heel langzaam gaat t met steeds beter af. Lees wel heeeeeeeeel labgzaam ;)

Bereke balen dat t op jouw werk ook nog steeds niet helemaal super gaat en dan ook nog gedoe op ml zijn werk..bleghhh

Hier gisteravond wel een relaxte dienst gehad. Klein man was met mama mee omdat t kdv een studiedag had. Hij heeft zich prima vermaakt en de clienten vonden het ook leuk dat hij er was.
    Nu lekker weekend. Vandaag gaan we naar een nieuw speelparafijs wat hier pas geopend is.
    Morgen gaan we naar de efteling toe. Sint intocht zien we later wel en anders volgende week de intocht hier bij de kinderboerderij.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Kibbeling, hoe was het in het speelparadijs? Vinden ze meestal echt wel fijn :D.

Dadelijk frietjes van de frituur!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke waren je frietjes lekker??

Hier zijn we nooit niet bij het speelparadijs aangekomen... we hadden eindelijk de fotos vd shoot dus die hebben we als verrassing voor mams af laten drukken. Ze heeft 3 fotolijsten boven de bank en daar zaten nog oude foto's in. Nu 3 mooie nieuwe van de ukken.
    Verder nog dikke warme broeken voor Stijn bij de primark gekocht. Wel hebben we de kids poffertjes laten eten bij de hema. Zelf eenbroodje gegeten. Vanavond gezellig met zijn allen bij mams gegeten.
    Morgen gaan we met zus en vrienden naar de efteling toe. Lekker warm aankleden en gaan met die banaan.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Jaaaa deze keer wel!

Oh maar toch een fijne dag gehad precies :). Veel plezier morgen!

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Fijn dat ze nu wel lekker waren. En dank je wel.
    Jij ook nog plannen dit weekend?

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hallo allemaal!

Kibbeling, alvast een super leuke dag gewenst morgen!

En bereke, lekker genoten van de frietekes?

Hier gaat t goed. Ik heb nog maar 12 weekpuntjes over, maar dan ook al twee keer een beetje chips gehad, smaakte heerlijk hoor.
    Morgen komt Sinterklaas hier aan land. Hopelijk blijft het een leuk feest morgen. Ik heb er zo'n zin in, ben zo benieuwd hoe L. gaat reageren!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Jatobe, veel plezier!

Hier geen plannen. Gewoon rustig aan doen zonder gehaast en gedoe.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He meiden,

@kibbeling, veel plezier vandaag in de Efteling! Volgens mij zit het weer ook mee :)

@jatobe, jij ook veel plezier met de Sint-intocht! Hopelijk blijft het idd een groot kinderfeest!

@Bereke, lekker de frietjes? Ik heb ze gisteren ok op :). Moest werken en was pas om 19.30uur klaar om te gaan eten, dus ik had geen zin meer om naar de winkel te gaan en te koken, dus is het een vette hap geworden :).

Hier verder ook een rustig dag waar alles in het teken staat van Sinterklaas :D. We zijn vanmorgen vroeg al om 8uur boodschappen gaan doen, zag het niet zitten om in de drukte dat te doen met twee kids. Dus nu hangen we voor de buis en zijn we alle Sinterklaasjournaals en de afleveringen van de Club van Sinterklaas aan het kijken. De meiden zitten in een pietenpak op de bank, whaha. Manlief is zijn broer aan het verhuizen en blijft daar ook slapen, dus ik heb vanavond heerlijk het huis voor me alleen :D.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Fijne dag gehad met je meiden Kirst? Geniet van je avondje alleen :).

Hier rustige dag gehad dus weinig te melden...

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier verder ook alles rustig. De meisjes hebben heerlijk de intocht zitten kijken en we hebben gedanst :D. We hebben een fijne dagje gehad. Net hebben ze heel hard gezongen toen ze hun schoen mochten zetten, was zo grappig om te zien. Madelief vindt het wel spannend allemaal, dus hopelijk slaapt ze vannacht wel goed. Nu heerlijk een avondje voor mij alleen, komt helaas niet zo heel veel op tv, da's dan wel een beetje jammer.

Fijne avond! :)

11. bereke

bereke Niet meer actief

Zo zalig om te zien hoe ze opgaan in de Sint he :)!

Oh da's wel jammer he. Gelukkig heb je je iPad :p.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja heb genoten van ze, ze zijn ook zo lief ❤️❤️❤️

En jaaaaaaa gelukkig heb ik mijn ipad, wat zou ik zonder moeten :p:p:p

13. bereke

bereke Niet meer actief

Oh als je binnenkort eens tijd hebt, stuur je dan wat boekentips door?

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Oja dat zou ik nog doen :). Helemaal vergeten, sorry.
    Ik heb wel een boek die ik zo doorgestuurd heb gekregen. Als je me een pb stuurt met je emailadres kan ik die alvast doorsturen :D

15. bereke

bereke Niet meer actief

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik heb hem doorgestuurd :D.

Weet nog steeds niet hoe ik andere boeken zou moeten doorsturen. Vanaf de ipad lukt het me in ieder geval niet. Misschien dat het met mijn ereader lukt vanaf mijn laptop, probeer dan snel voor je.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    he mopkes!

Hier een rare maar leuke dag gehad. We hebben er ruim 2 uur over gedaan om bij de efteling te komen. Wat een gekkenhuis zeg volgens mij ging bijna half NL naar de efteling vandaag.
    Het was zo druk dat we maar 2 attracties hebben gedaan. De fata morgana en het poppencarnaval.
    Gelukkig hebben de kindjes zich prima vermaakt ondanks de kou en drukte.

Kirst dat klinkt als een super gezellig dagje met je meiden.

Bereke lekker hoor een rustig dagje.

Jatobe goed bezig met je punten.

18. bereke

bereke Niet meer actief

Geen haast hoor kirst!

Wow kibbeling, dan was het wel extreem druk :$. Gelukkig hebben de kindjes toch genoten!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, wat balen zeg! Is het soms de eerste dag van de winterefteking ofzo?

@bereke, laat ff weten of ie aangekomen is

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Er was vandaag toegang met de actiekaartjes van de karwei. Dus er waren voor het leuke gewoon teveel kaartjes uitgedeeld. Erg jammer, ik heb het ook echt nog nooit zo druk gezien daar. Ik ben toch al heel wat keertjes geweest.
    Het was wel vandaag voor het eerst winterefteling speciaal voor de karwei gasten al open.
    Morgen hebben ze nog zo'n dag want ik hoorde van die vriendin die mee ging dat een collega van haar moeder voor dan kaartjes heeft. Nu ik zeg succes!
    Wij hebben al besloten om op zo'n dag niet meer te gaan. Dan maar doorsparen aan de airmiles en die inleveren of via de ah ofzo dat je zelf je dag kan kiezen.

Ik ga voor nu mijn bedje opzoeken. Ben nog aan het kijken geweest voor de zorgverzekering maar daar wordt ik op dit moment ook niet blij van.

Slaap lekker lieffies!

Deel Deze Pagina