Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Oja die kaartjes, ik kon ze ook krijgen van een collega, maar wij kunnen volgende week niet. Misschien dus maar goed ook.

Jaaaaa die zorgverzekeringen, is elk jaar weer een gepuzzel. Ik heb altijd het hoogste eigen risico en basisverzekerd, scheelt me zoveel geld :$. Het is een gok, maar het gaat al 3 jaar goed, heb nooit iets *klopt nu heel hard af*.

Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Trusten allemaal!

Xxx

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst idd misschien maar goed dat je niet kan op die dag hahaha

Hier heb ik voor kleine man de intocht aangezet en eindstand zit ik op de bank met de tv aan, papa is aan het zagen/schuren aan de hobbyboot en maakt een kabaal niet normaal en kleine man is in zijn kamer (ik denk met zijn duplotrein spelen)...........

3. bereke

bereke Niet meer actief

Zo, het weekend zit er weer op! Zonder kleerscheuren door geraakt :). Alles goed gegaan bij jullie?

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke hier niet zo heel erg aan mijn menu gehouden (gisteren efteling en vandaag weinig water op en geen tussendoortjes). Ach ik zie wel wat de weegschaal aangeeft morgen als ik niet vergeet te wegen voordat ik naar werk ren.

Net toch overheerlijke cupcakes gemaakt!! Ik heb er kruidnootjes doorheen gedaan. Eerst helemaal aan gort geslagen en toen door het deeg heen. ohhh ze zijn heeeeerlijkkkkk........
    Hahaha

5. bereke

bereke Niet meer actief

Goh ja, je bent verder wel strikt en je hebt al een heel goed resultaat dus dan zal een minder weekend echt niet zo erg zijn denk ik.
    Mmmmm klinkt lekker!

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dat denk ik ook niet maar ach maakt mij niet uit joh.
    Morgen is het weer maandag en dan gaan we er weer voor. Mijn maatje 40 broeken beginnen zo langzaam aan ook al wat ruimer te zitten...

7. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw da's echt wel heel goed he :)! Hoe veel ben je nu al kwijt in totaal?

8. bereke

bereke Niet meer actief

Trouwens ook knap hoe je er mee omgaat: genieten zonder schuldgevoel en dan weer gewoon verder. Da's ook de enige manier om vol te houden denk ik...

9. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi schatties! Het is hier zo stil? Jullie gaan me toch niet aan mijn lot overlaten he?

Hier is het goed gegaan vandaag. Nog 12 weekpunten over. Dus hopelijk toch beetje resultaat morgen...

Zieke collega is terug. Oef! Hopelijk beterschap op komst...

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Neeeeee natuurlijk niet Bereke!! Heb moeten werken vandaag, vandaar mijn stilte :D. Wat fijn dat je collega terug is! Komt er misschien wat meer rust voor je! Hoop het in ieder geval!

Hier vandaag op mijn werk even een jaloers momentje...:). Collega van mij is superveel afgevallen. Pff wil dat ook!! Ze doet dat via Total bodybalance ofzoiets. Ga toch maar eens informeren, want ik moet nu echt eerlijk aan mezelf toegeven dat ik het alleen echt niet kan :). Tis toch wat, maar goed als ik het dan met wat steun (en geld uitgeven ;)) wel lukt, dan moet ik het misschien maar eens doen. Maar goed ga me maar eens goed laten informeren wat er is en hoe duur alles is. En misschien dat het dan ook handig is om daar in januari mee te gaan beginnen ipv in december.

Verder ietsje meer rust gekregen op het werk. Heb nu duidelijk wat de inkomsten/uitgaven duidelijk van client en misschien dat ze alsnog zelfstandig kan gaan wonen.

Nu ga ik mijn luie kont van de bank lichten en een balletje slaan. Brrrr moet ik die kou weer in heb er ook totaal geen zin in, bleh.....

Tot straks weer :)
    Xxx

11. bereke

bereke Niet meer actief

Veel plezier!

Fijn dat je iets meer rust hebt gekregen rond de verhuis! Gaat vast goedkomen met zo'n lieve en betrokken begeleidster :).

Total body balance ken ik niet... Ja soms helpt het om steun en raad te krijgen van professionals. Het is ook echt niet makkelijk he :(... Wees niet te streng voor jezelf. Het gaat echt met vallen en opstaan en je komt er echt wel!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Oké, blijken nog maar 9 weekpunten te zijn. Ach ja, beter dan vorige week!

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Idd, bekijk het van de positieve kant :D.
    Afvallen gaat vooral met vallen hier hoor :). Maar goed, ooit moet het ins toch lukken he? Kijk nou naar het goede voorbeeld van Kibbeling :).
    Hier net vreselijk slecht getennist, maar veel lol gehad, dat is ook belangrijk he, whaha. Toch weer blij dat ik gegaan ben. Nu lekker bankhangen en dan morgenvroeg weer aan de slag. Fijne avond allemaal!

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hai dames!

Nee natuuuuuuuuuuuuuurlijk niet Bereke, er moet nog genoeg af, aan mij zitten jullie voorlopig nog wel vast!:D
    Wat goed dat je weekpunten over hebt! Weet je dat ik daar nooit bij stil gestaan heb, om over te houden??:) O, kun je zien hoe erg ik ben.:(:) Ik maak ze wel op.

Kibbeling, jij bent echt goed sterke dame! Lekker genoten van je uitspatting ook, altijd fijn.:)

Kirst, fijn dat de stress iets verminderd is meid. :)Had ook wel echt met je te doen, zo'n karwei, want dat lijkt het me zeker! Body balance ken ik ook niet, zo eens kijken.

Ik heb WW tot januari. Ga voor die tijd alles overtikken wat ik normaliter eet en waar ik bij uit eten vaak voor kies, dan heb ik dat in elk geval kant en klaar in puntjes. Ook bij wijvallen*af.nl (zonder sterretje) zie je hele lijsten met puntjes, kant en klaar. Voor jou wellicht ook handig om te hebben, Bereke?;)
    Hier een echte slechte week te vrezen voor morgen. Vanavond ineens 89.5:$:$ (en vanochtend 88.2!, hoe kan dat!!!), dus ik zie het somber in voor morgenochtend. :(Mag blij zijn als ik niet aangekomen ben. Ik moet wel ongesteld worden, hopelijk zit t m daarin. Zijn jullie ook zwaarder vlak voor die tijd of niet?

En?.. gewonnen Kirst?:)

Fotootje van Pietje en mama-Piet:

15. bereke

bereke Niet meer actief

Hier ook regelmatig met vallen. Maar idd kibbeling is een goed voorbeeld :).

Oh hoe schattig Jatobe :)!
    Ik heb ze ook vaak helemaal op hoor ;).
    Voorlopig houbik mijn abonnement nog even. Het motiveert me echt om alles in te geven! Maar goede tip voor over een tijdje!
    Oh een is normaal dat je meer weegt als je ongesteld moet worden! Kan best veel schommelen dan.

Fijn dat jullie met niet alleen laten voort ploeteren :).

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @jatobe, aaaah wat een poepie!! Schattig hoor!
    Niet te vaak wegen hoor, foei!!! Dat frustreert alleen maar! (Spreek uit eigen ervaring :D:D:D).

@bereke, we zijn er voor elkaar :)

En nee niet gewonnen, heb alleen les gehad dus geen wedstrijdje, die verlies ik altijd, whaha. Hebben we de grootste lol, dus dat maakt alles goed :p.

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He mopkes,

Bereke ik laat je echt niet vallen hoor vind het ook veels te gezellig hier!!
    Ik ben nu in totaal 13 kg afgevallen. Al wel over de helft en dat maakt het ook wel gevaarlijker door te denken ik kom er wel. Merk wel dat ik veel minder streng voor mezelf ben als aan het begin, maar zolang ik nog afval gaat het goed.

Kirst fijn dat het toch nog goed lijkt te komen met de verhuizingen. Hopelijk nu ook wat minder stress voor jou. Haha lol op de tennisbaan is ook belangrijk. Sporten moet ten slotte wel leuk blijven ;)
    Ik ken wel body balance dat heb ik 2x met zus op de sportschool gedaan (jajaja heeeeeel lang geleden) Dat is best intensief op een maffe manier haha Je doet dan heel rustig allerlei oefeningen maar op de een of andere manier voel je het wel. Soort idee van Yoga.
    Ben wel benieuwd wat het precies is. En wel slim om als je dat wil gaan doen dan toch te wachten na de feestdagen als je toch al niet veel inspiratie hebt.

Jatobe wat een schattig pietje!! En natuurlijk ook een lieve mama :p
    Gelukkig dat ook jij blijft plakken!
    Slim om nu een lijstje bij te houden met wat je eet en hoeveel punten het zijn. Collega van mij doet ook WW en die weet echt bijna alles uit haar hoofd gewoon das best spooky. Ze is dan ook al wel een tijdje bezig.

Hier gaat het vandaag lekker. Op het avond eten na (mams ging heel lief koken dan zeg je natuurlijk geen nee!!) netjes gegeten. Alleen niet veel water gedronken maar weer wel veel thee. Compenseert toch ook?
    Vanmorgen was ik serieus al half aangekleed en ik bedacht me oh shit ik moet wegen. Dus spijkerbroek weer uit en op de weegschaal. 82,6kg! In verhouding met vrijdag niets afgevallen maar vooral ook niets aangekomen :D
    Deze week moet ik ook veel werken en dan vooral avonddiensten incl het weekend dus dan eet ik vaak al wat netter. Nu dan ook nog voldoende water blijven drinken en dan moet er volgende week toch weer wat af zijn. Op naar de 80 kg en maat 38 :cool: (wat een positieve instelling op deze late avond)

Ben ondertussen ook nog een bedank cake aan het maken voor de baas van ml. Hij heeft de gehele thomas de stoomlocomotief speelgoedbende aan Stijn gedoneerd. En geloof me het is echt veel!!! :$:$:$

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wow goed bezig kibbeling! Goed doorzetten.

Dit is wat mijn collega doet, moet het zelf ook nog lezen hoor, maar het is in ieder geval geen sporten :D.
    Afvallen & Afslanken | Dieet, lijnen en gezond eten met coach?

Ga zo lekker douchen en dan slapen, mag ik morgenvroeg weer aan de bak, bleh.... Ach ja het houdt me van de straat. Lekker slapen allemaal en tot morgen!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Effe snel voor het werk: ben 1,2 kg kwijt deze week :D! En nog beter, ben nu exact 10kg kwijt :$:D! Vreugdedansje...

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Goedemorgen!

Bereke, van harte proficiat! Wat een mijlpaal, heel heel goed gedaan! Ben trots op je!:):):):):):):)

Ik helaas maar 100 gram. Weeg nu 88.1. :(Nog een lange weg te gaan dus. En ongesteld geworden, dus voor mij mag deze ochtend even sneller doorgespoeld worden.

Deel Deze Pagina