Dank je Jatobe. Ben fier op mezelf . En jij kan dat binnenkort ook zijn! Gewoon blijven doorgaan! Volgende week ga waarschijnlijk ineens flink omlaag... Kibbeling, wauw dat is echt al een mooi resultaat. En ik snap dat je de teugels dan soms al iets losser laat. Moet kunnen zolang je blijft afvallen he! Wel een lief cadeau van de baas van je man! Cake gelukt? Hoe was het vandaag op je werk Kirst? Morgen is het grootouderfeest bij onze meisjes op school. Ik ga de camera meegeven denk ik.
@bereke, jij mag zeker trots zijn op jezelf!!! Ben ook trots op jou!! @jatobe, ben je nog een beetje je dag doorgekomen? Pff hier een echt vreselijke dag gehad (jaja ik ga wéér klagen, sorry ). Heb een vreselijk telefoongesprek gevoerd met een bewindvoerder van een client van mij, die mij toch wel beschouwde als een dom gansje en of het misschien niet beter was om anders de hele verhuizing over te dragen aan iemand die er wel verstand van heeft . Excuse me, maar daar kan ik dan zo giftig om worden) Ik vraag hem om financieel advies, want tja daar is hij bewindvoerder voor en ik niet Ik was zo boos, heb hem terug gegeven dat ik het heel vervelend vindt dat hij telefonisch zomaar kan zeggen dat ik onbekwaam ben. (Niet met die woorden, maar zo voelde het...). Toen ik eenmaal had neergelegd, ben ik vreselijk gaan janken . Het moest er ff uit. Normaal gesproken dan loop ik nog enkele dagen met zo'n rotgevoel rond en dan slijt het weer, maar dacht, deze keer laat ik niet over me heen lopen. Dus ik ben een mail op gaan stellen, compleet emotioneel, maar wel met dat erin wat ik ervan vond. Dat heb ik vervolgens doorgestuurd naar mijn zus, die tekstschrijver is. Die heeft het verbouwd tot een zakelijk stuk en ik heb het zo naar betreffende persoon gestuurd met een cc naar zijn en mijn baas. Ben benieuwd wat ik hiervan nog te horen krijg. Zoooooo ik ben het weer kwijt, sorry voor het ellendige en lange verhaal . Verder vandaag op de bank hangen en niks doen, ben gesloopt. Heb namelijk naast dat telefoontje ook de knoop doorgehakt dat de verhuizing van 1 client definitief doorgaat. Dus dat wordt veel werken, maar dat zijn de regeldingen en dat vind ik leuk. Wil natuurlijk het onderste uit de kan halen voor haar, dus dat worden een hoop telefoontjes naar upc ziggo enz.
Heel goed dat jij een mail hebt gestuurd en hem ook aan de bazen hebt overgemaakt. Je moet niet over je heen laten lopen en al helemaal niet door een omhoog gevallen figuur die jou niet kent! Worden nog pittige tijden dan voor je let die verhuis! Goed op jezelf letten hoor!
Oh en je hoeft helemaal niet sorry te zeggen hoor! Je mag hier gerust even je hart uitstorten en stoom aflaten!
Thanks bereke, doet me goed! . Ja drukke tijden, maar nu definitief de knoop is doorgehakt is er wel een bepaald soort rust gekomen. Ik moet nu de dingen gaan regelen, zoals een stukadoor, vloerenleggen, en dan de televisie, telefoon enz. Dus kan voornamelijk telefonisch allemaal. Wil echt zo goedkoop mogelijk voor haar . Is leuk om te doen. Kan veel vanuit thuis werken, dus dat is wel fijn. Ik heb ook nu de laptop uitstaan en die gaat maandag pas weer aan .
Is ook veel concreter en je kan dingen gaan afstrepen. Komt goed! Mar nu eerst genieten van je vrije tijd!
Idd en geen grote beslissingen hoeven te maken, die verantwoordelijkheid kan ik helemaal niet aan . En als dan ook nog iemand zegt dat ik het niet kan, word ik daar heel onzeker van, pffff. Maar heb gelukkig lieve collega's die me steunen, da's wel fijn . Lig nu lang uit op de bank, vastgeplakt aan mijn ipad, zender op CI. Mis alleen de bak ribbelchips met heksenkaas
Heb het ook niet in huis gelukkig, maar was wel lekker geweest, aangezien ik een echte emo-eter ben . Heb overigens al weken niet meer op de weegschaal gestaan, scheelt echt nu die in de kast staat. Elke ochtend als ik aangekleed ben, denk ik weer, goh ik had ff moeten wegen. Maar ik wil het zo laten, want het frustreert me anders alleen maar .
Hee koekies! (figuurlijk dan he) Kirst, wat een verhaal, ongelooflijk. Ik zou exact zo reageren als jij, ben geloof ik ook hetzelfde type.... Wat ontzettend naar, denk maar dat die gast blijkbaar niet lekker in zijn velletje zit, want eigenlijk slaat het helemaal nergens op om zoiets door een telefoon aan iemand te verkondigen die hij helemaal niet kent! Goed gedaan van die email! Fijn dat je zus heeft geholpen. Zo, nu met je beide beentje op de bank, laptop uithouden en proberen te ontspannen voor nu. Want dat heb je zeker verdiend meid! Wortels en thee? Heb net augurk op met een plakje ham. 1 weekpunt eraf haha. Maar wortels klinken ook goed, dus die ga ik nu pakken.
He lieffies!! Kirst je hebt helemaal gelijk om je niet een dom gansje te laten noemen! Kom op zeg we werken toch in een volwassen wereld? Wat moeten we toch zonder zussen die dingen zakelijk kunnen maken he? Hier ook zo'n handige zus. Wel super tof dat er in elk geval 1 verhuizing door kan gaan. Nu lekker lijstje maken met wat er geregeld moet worden en lekker doen. Is er voor je andere cliënt nog geen duidelijkheid? Ennuh nog altijd niet gewogen....netjes hoor. Heb je wel het gevoel dat er iets af gaat als je op kleding afgaat? Ik heb die site ff zitten bekijken maar mooie reclame. 4 euro per dag is nog altijd 120 euries per maand!! Bereke super resultaat al!!!!!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! De cake was zeker gelukt. Wat ik van mark terug hoorde vond hij het aardig van ons. Jaotbe he balen van je rot dag. Hoop dat je dag uiteindelijk nog wel mee viel. Hier een nette dag vandaag. Was ook een kort dagje werken, gisteren was al lang en druk genoeg. Ik ben nog even samen met mam,s, stijn en jongste neefje naar t winkelcentrum geweest. Mams wilde kijken voor jongste neefje voor de kerst en eindigde met een cadeautje voor stijn voor kerst. Met zn allen neefje uit school gehaald en na nog even spelen met de neefjes zijn stijn en ik naar huis gegaan.
@kibbeling, dat klinkt als een leuk dagje weg, shoppen is altijd leuk . Pff zussen, heel fij op zo'n moment. Ik spreek haar niet heel veel, maar weet dat ze er is als het nodig is. We schelen ook dag en nacht. Zij is direct en zakelijk, ik precies het tegenovergestelde Qua Gewicht, nee heb niet het idee dat er iets af is hoor, eerder gewoon stabiel . Heb ook op die site zitten bekijken, maar er zit geen consulent hier in het dorp, dus dan haak ik al af. Wil er niet speciaal een stuk voor rijden om me te laten wegen. En idd 120 euro per maand vind ik ook veel te veel geld . Dus op zoek naar weerets anders, misschien moet ik gewoon eens naar een diëtiste ofzo, dat heb ik nooit gedaan. Die hebben we hier wel in het dorp. Ik ga daar maar weer eens een nachtje over slapen . Hier vandaag genieten van een werkvrije dag, doe helemaal niks vandaag (en ja de was moet nog steeds opgevouwen worden ) maar ik doe het niet . Straks lekker met mowtom ff naar het dorp om nog sintcadeautjes te kopen en een skipak op de bus te doen, die ik verkocht had via mp. In de middag wilde de meisjes afspreken, dus ben benieuwd of het hier een drukte wordt of dat ik alle rust heb, omdat ze bij vriendinnetje afspreken. Fijne dag allemaal!
Kibbeling, jij hebt een heel fijne familie denk ik . Klinkt altijd zo gezellig! Wij zien elkaar weinig owv afstand en ik ben niet zo'n beller. Wel jammer! Kirst, misschien weight watchers? Ik vind het een aanrader . Heb zo slecht geslapen dat ik echt nog moe ben .
Hoe is het gegaan moppies? Hier niet zo goed vandaag. Maar geen extreme dingen hoor. Gewoon ietsje teveel. Oh trouwens vanaf morgen is er een andere collega afwezig omdat ze onverwachts moet geopereerd worden. Ik vind het echt erg voor haar en natuurlijk komt er van rustiger aan doen nu ook weer even niks. Maar goed, ik hoop gewoon dat collega geen slecht nieuws krijgt na de operatie!
Aan nee, da's niet fijn. Pff hopelijk dat je het snel rustiger krijgt, want dit duurt nu al wel heel lang! Hier ook een heerlijk rustig dagje gehad! Niks gesnoept, wel veel te weinig gedronken Xxx
Goeiemorgen! Ja drinken is moeilijk af en toe. Zeker als ik niet moet werken vind ik het lastig. Ik slaap al twee dagen slecht. Ik vermoed door stress want was ook weer fel aan het knarsen zei ml net.