Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Goeiemorgen meiden!

Niet leuk Bereke! Ik herken het helemaal. Mijn nek en schouders lopen ook weer helemaal vast. Boodschap: we moeten goed voor onszelf zorgen!! :):) sterkte meid, is niet leuk als het werk zoveel van je eist!

Xxx

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Allereerst Kirst en Bereke dikke knuffel en een ontspannende massage!!

Bereke balen dat de volgende (of is het dezelfde) collega uit valt en je het weer druk krijgt. Hoop dat t zich snel oplost.

Kirst ohhh heerlijk niks doen!! Dat heb ik maar heeeeeeeel zelden. Nu kan ik ook zelf niet echt stil zitten hahaha

hier gisteren wel een aardig dagje echter met avondeten stiekem teveel gegeten. We hadden gebakken aardappeltjes en die waren zooooooooooo lekker!!!
    Straks ff boodschapjes halen want het raakt een beetje op allemaal.
    Vandaag verplicht op de fiets stijn weggebracht. Er is een ernstig ongeluk gebeurt om de hoek dus al het verkeer wordt omgeleid en het was dus mega druk.
    Ik ga f richting winkel en mag vanavond weer werken.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Het is een andere collega. Stoor me gewoon ook aan diensthoofd en dat het werk niet eerlijk verdeeld lijkt zijn,... Ach ja, zal wel weer beteren. Sorry voor het geklaag.

Wat doe jij dan voor je schouders en nek Kirst? Kersenpitkussen?

Gebakken patatjes zijn ook lekker he kibbeling!
    Oei een ernstig ongeluk :(. Was koud op de fiets zeker vandaag?

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Berrke jij mag klagen bij ons!! Het is ten slotte jouw topic ;)
    Het was aan 1 kant koud op de weg en aan de andere kant super warm van het fietsen. Ik had mezelf iets te goed ingepakt. Stijn had ik lekker zijn skibroek aangetrokken dus die had t behaaglijk.
    Ja ik las later op t nieuws dat er een vrouw was doodgereden op t zebrapad. Heel naar, ze zijn ook nog lang bezig geweest met onderzoek. De mensen die het gezien hebben zijn opgevangen en die bestuurder ia aangehouden.
    Heel naar allemaal. Het is ook nog een we die aan 2 scholen ligt.

Hier verder wel lekker maar raar gewerkt. Client had bedacht niet mee naar huis te willen vanuit dac. Dus in overleg met begeleidin besloten om hem daar te laten. Hij werd om 5uur netjes thuis gebracht. Verder was hij veel gespannen/boos en wilde niks. Gelukkig was de rest gezellig.
    Nu snel slapen want weet niet of stijn me nog een keertje tot 8uur laat slapen?!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Hoe laat was Stijn wakker kibbeling? Pfoe jij had wel een heftig dagje gisteren!

Hoe is het vandaag gegaan met jullie? Hier prut :)... Net wel hele mooie film gezien, nl silver Linings Playbook.

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke stijn heeft me vandaag laten slapen tot 7:15 uur. Toen ik hem ging halen bleek hij zwaar doorgelekt dus kon hem en zijn bed gelijk verschonen. Gisteren was hij ook rond die tijd wakker. We hebben wel heerlijk lang en lui in bed gehangen samen.
    Ik moet zeggen dat t met het eten deze week wel redelijk gaat. Ik moet dit weekend ook werken dus dan zit ik al in mn ritme

Vandaag naar de sintintocht geweest. Het was koud maar voor stijn wel waard. Het was alleen giga druk. Hij kwam bij de kinderboerderij aan die ligt naast een rivier. Dus na de sint en vooral de pieten te hebben begroet zijn we nog even langs de diertjes geweest. Stijn was helemaal gelukkig hij ging naar kinboelelij. Hahaha
    Ik mocht vanavond werken en collega kwam op tijd en die heeft me lekker naar huis gestuurd. Dus zo lekker slapen en morgen weer een drukke dag. Taartje maken voor maandag en daarna werken.

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

Drukke weekenden gehad? Al het eten overleefd?
    Hier vanmorgen (en deel vd middag) taartje gemaakt, hadden we ook nog t geluk dat de vriezer weer eens niet goed dicht had gezeten met gevolg een aangevroren vriezer. Die dus maar weer ijsvrij gemaakt. Snel douchen, aankleden en naar werk. Hoefde vandaag gelukkig maar tot 22 uur. Collega kwam heel lief eerder.
    Zo lekker mn bedje opzoeken en morgen vergaderen.
    Ohja het eten ging wel aardig het weekend. Morgen wegen ben benieuwd.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He meiden!!
    Het is weer ff geleden, maar ben er weer. Heb niks terug gelezen, doe ik morgen, ga zo mijn bedje opzoeken. Morgen weer een lange daag (zoals elke maandag :D). Fijn weekend gehad, vanavond heerlijk wezen uiteten in het pannenkoekenhuis samen met broer van manlief en zijn vriendin, da's altijd gezellig.

Morgen allemaal weer een goede start van de week gewenst!!

Xxx

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst dat klinkt goed het pannenkoekenhuis. Hoop dat t gesmaakt heeft.
    Succes met de lange maandag!

Hier nog niet gewogen want lig nog lui in mn bedje hahaha

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Net gewogen en er is 400gram af.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Trots op je, alweer! !!! Goed bezig jij! !

12. bereke

bereke Niet meer actief

Goed hoor kibbeling :)! Jij gaat echt wel hard!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dank je wel meiden.
    Zo hard gaat het niet meer hoor. In het begin ging het met 1 a 2 kg tegelijk. Ik denk maar zo gelukkig gaat het er af.

Vandaag trouwens wel een heerlijk stuk van mijn eigen taartje gegeten :) (hij was zoooooo lekker!!!)

Hoe gaat het verder met jullie?

14. bereke

bereke Niet meer actief

400 Gr is echt nog wel goed hoor!

Mooie taart! Welke vulling had je gebruikt?

Hier alles oké :). Eten iets minder dus ben benieuwd naar de Weegschaal morgen...

En vaak vind ik de rust niet om hier wat meer te komen schrijven. Maar ga beter mijn best doen ;).

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke het was een chocoladetaartje gevuld met slagroom met kruidnootjes (die ik aan gort had geslagen) en afgesmeerd met botercreme.
    Ik hoop wel dat jullie ergens nog een gaatje vinden om hier te kletsen. Anders is het zo stil hier.....
    Spannend morgen de weegschaal confrontatie...Ik zal voor je duimen.

16. bereke

bereke Niet meer actief

goeiemorgen!

Ik blijf wel kletsen hoor. Veel te gezellig hier ;). En heb jullie motivatie nodig! Deze week ging slecht en whoppa +500 gr. En was vorige week maandag nog zo blij...
    Ik moet me dus serieus gaan herpakken!

Oh dat klinkt als een goeie, lekkere taart!

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik blijf hier ook kletsen hoor, even wat minder, wat zieken hier (ik gelukkig niet).

Ooooooooooooooooo wat een mooie taart! Sinterklaas ik ben heel lief geweest hoor! Prachtig zeg.

900 gram eraf vanochtend. Beter dan vorige week dus.

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Krijg een berichtje dat ik mijn 5% doel heb gehaald, jippie!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Oh bereke je vreesde er nog voor! Dikke knuf meid.
    Hij smaakte ook erg goed hoor .

Jatobe balen van alle zieken. Hoop dat ze snel opknappen. En gefeliciteerd met je doel!!! Ga zo door.

Hier vanmorgen op zoek naar beschuit gegaan en kwam er gewoon achter dat t op was :( straks dus maar ff halen....

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    o balen is dat dan he, als iets favoriets dan op is. Heb ik hier met ontbijtkoek hihi.

Deel Deze Pagina