Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Keigoed jatobe! Is fijn he als het vooruit gaat!

Vervelend als Datgene wat je wil eten net op. Gebeurd bij ons vrij vaak want hebben geen boodschaenlijstje.

Ja ik baal echt. Mijn motivatie is foetsjie.

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Neeeeeeeeeeeee bereke, kom op meid! Vorige week was het prut bij mij, nu even bij jou deze week. En daar gaaaaaaaaaaaaaan we weer! Kin omhoog, je bent al zoveel afgevallen! :):)Ik pas 5 kg.:);)

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    jatobe balen dat het bij jullie de ontbijtkoek is.

Bereke nee kom op joh!!!!! Je kan het schouders er onder en gaan met die banaan!!! Je kunt het!! *schop onder je smaller geworden kontje*

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Haha, Kibbeling, ik moet wel om je lachen.

Trouwens een banaan: 0 puntjes!:D

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hahahaha zie je wel ook nog gezond!!!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hihi thanx meiden :D! Ik geef niet op hoor maar soms is het zo frustrerend he...

Jatobe, hoeveel punten mag jij? Ik mag er ineens nog maar 28 terwijl ik een halve kg meer weeg... Of ik heb iets mis gedaan.

Oh en 'maar' 5 kg mag je niet zeggen. Da's al goed gedaan van je!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Edit: had dus effectief iets fout gedaan ;). Mag er nog steeds 30.

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hoeeeeeee, ik dacht al 28 punten? Da's onder volgens mij minimaal eten, dan moet je echt alle weekpuntjes aan gezond eten gaan besteden. Gelukkig mag je er toch 30, ik ook.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hier vandaag alles behalve mn menu gevolgd. Het ontbijt haf ik al omgezet van 2 crackers naar 1 boterham. Tussendoor niet genomen en lunch was zo laat dat ik ipv 1 broodje er 2 op heb. Dan wel weer met 20+ kaas....toch nog enigzins gezond.
    Vanavond hebben we zelf gemaakte nasi op met pindasaus, kroepoek, gebakken ei met foe yong hai saus. En mams had lekker cakejes gemaakt die niet uit de vorm wilde dus ja.... ohja ook bog eens veels te weinig gedronken. En het is niet eens maandag of weekend!!!
    Morgen maar weer terug naar de basis.

Bereke das wel een fikse misrekening als ik het zo lees.
    Gelukkig toch nog 30 punten. Ik zou echt niet weten wat hoeveel punten is. Ik mag best veel eten maar met mate.

Jatobe idd niet maar 5kg maar al 5kg! Daar mag je echt wel trots op zijn!!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jullie zijn goed bezig meiden!! Hier ben ik de draad compleet kwijt :) door de drukte op het werk, slaap ik slecht en eet ik ongestructureerd. Ik ontbijt niet meer en ik drink veel te weinig, met als gevolg dat ik ga snaaien :). Ben zooo blij als het 1 januari is en de rust is wedergekeerd... Heb mijn rooster al voor januari en februari en ik moet zeggen: daar word ik blij van :D. Hoef alleen de maandagen en dinsdagen te werken. Dan moet ik ook weer gaan voor structuur ;).
    Ga zo lekker in mijn bed liggen, morgen weer een drukke dag, ga de kindjes helpen op school, ze hebben een pietenochtend met allemaal leuke activiteiten.

Tot morgen meiden!!
    Xxx

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    --------------------------------------------------------------O een lijntje met reddingsboei voor je kirst!!
    Nee ff serieus ik hoop dat je snel weer wat rust krijgt zowel in je hoofd als in je eetpatroon. Dikke knuffel meid!!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Thanks kibbeling :). Had voor vanavond een massage gepland, helaas gaat niet door :(. Verzet naar volgende week... Was er wel aan toe.
    Ach ja, vanmorgen op school meegeholpen bij de pietenochtend, ging beter dan ik had verwacht. Had zelfs de 10 kinderen onder de duim ;). De tijd vloog voorbij.

Alles goed verder met iedereen vandaag??

Morgen moet ik nog even wat bellen voor het werk en dan stort ik me daarna voor de rest van de dag op een complete ontspanning. Moet naar de kapper en ga ook nig ff sint-inkopen doen. Ga ff genieten van mijn vrije dagje :D

13. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet van je vrije dag Kirst!

Het is toch een lastig iets hé, afslanken... Een echte strijd.

Vandaag ipv boterhammen 's middags een stuk taart gehad owv verjaardag schoonvader. Niet echt een goed begin van de week ;->.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ohhh kirst dat is helemaal balen zeg! Zeker omdat je je er zo op had verheugd en aan toe was. Jezelf morgen dan maar lekker verwennen bij de kapper. Oh succes met de sintinkopen. Moet je nog veel halen?

Bereke morgen gewoon weer terug op dat paard klimmen en verder gaan (zegt zij die al 2 dagen niet volgens menu eet....)
    Al heb ik vandaag geen verkeerde dingen op. Ipv de warme maaltijd hebben we brood gegeten.

Wel weer meer gedronken aan thee en water.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Afvallen is een zware en lange strijd die ik ooit nog hoop te winnen :p

@bereke, morgen weer netjes eten!! Gaat je lukken!

@kibbeling, weer goed bezig jij!

Hier hoef ik niet heel veel inkopen meer te doen hoor. We hebben niet overdreven veel voor ze, ze worden komend weekend waarschijnlijk al behoorlijk verwend bij de oma's.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Tuulk zal ook jij die strijd winnen. Lief dat je zegt dat ik goed bezig ben want ik heb dat gevoel nu juist ff niet... al vanaf maandag geen volledig menu gevolgd.
    Maamdag taart, dinsdag veels te weinig gegeten en cake gegeten, vandaag brood ipv warm... snap je hem?

En wat moeten we toch zonder die oma's??

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja dat snap ik, maar je bent niet aan het snaaien ofzo. Morgen weer netjes aan het menu houden dan!

Ja we hebben zaterdag Sint bij de ene oma en daar komen ze op bezoek en op zondag bij de andere oma en daar komt de Sint ook op bezoek. Een beetje veel van het goede eigenlijk... Maar ja dat zal de komende jaren nog wel zo blijven ben ik bang :).

Doen jullie ook nog iets met de Sint?? En zo ja wat doen jullie en wanneer vier je het zelf? Heb overigens nog niet heel veel pepernoten op en heb zelfs geen banketstaaf op en wat vind ik die lekker zeg!!:D

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ohhhh banketstaaf!!! Nog geen stukje van gegeten. Kruidnootjes wel. Ik vervang dan mn speculaasje (uit mn menu) door een klein handje kruidnootjes.

Sint doen we hier in huis niet echt aan. Stijn viert t op het kdv en heeft er verder toch nog geen echt benul van. We gaan volgend week ook een weekendje weg naar schin op geul. Als t huisje nog beschikbaar is dan gaan we donderdag na iedereen zijn werk al weg.
    We doen met de kerst uitgebreide kadootjes. En de kids van zus vieren al zo vaak sint dat ze er thuis niks mee wilde doen. 2x op werk, 1x op school, 1x op de opvang.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Met kerst is ook gezellig! Dan doen wij niks aan cadeautjes. Ik kan het hier niet meer maken om niks te doen, vooral jasmijn is er veel mee bezig. Wel heel leuk om te zien:D.

20. bereke

bereke Niet meer actief

Sint en kerst zijn fijne feesten :). Maar al dat lekkers, ai ai ai...

Deel Deze Pagina