Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoe is ie jatobe?? Lukt het nog een beetje??

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoi hoi, gezellig als je mee komt kletsen :). Veel succes met je strijd en super knap dat je. Al 13kg kwijt bent zeg! Hopelijk kunnen wij jou en jij ons ook motiveren!

3. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Bedankt Kirst78! Ik probeer zoveel mogelijk bij te lezen maar het zijn nogal wat pagina's ;)

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, dat zijn idd een hoop pagina's om te lezen :D. Maar we zijn maar met een klein clubje, dus dat scheelt namen onthouden. Vooral, Kibbeling, bereke en jatobe (en ik dus) zitten vooral hier te kletsen :D.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Welkom ti87! Knap dat je al zoveel kwijt bent! Veel succes! En gewoon meekletsen en dan kom je er vanzelf wel in hier. Beetje veel om bij te lezen anders ;).

Kirst, dat gepieker laat zien dat jij echt een hart hebt voor je werk maar is echt niet goed voor je... Probeer toch om het wat los te laten. Makkelijk gezegd, i know. Maar je hebt alles goed afgewogen en bekeken dus laat je niet gek maken!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja loslaten is het toverwoord... Vind het misschien ook wel spannend, want morgen is de sleuteloverdracht... En er moet nog zoveel geregeld worden. Maar ik laat los! Heb net paracetamol genomen en een kop thee en dan zo maar weer terug mijn bed in ;).

7. bereke

bereke Niet meer actief

Komt goed meid!

8. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Kirst, heeeeeeeeeeeel veel beterschap en succes, wat ben je toch een kanjer meid!

All, gisteren de fout ingegaan, had zo'n zin in chippies en cruesli, dus teveel gegeten. Maar vandaag weer in de pas. Denk dat ik stabiel ben gebleven (hoop ik) t.o.v. vorige week........ is misschien ook al een uitdaging in de decembermaand haha!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Thanks jatobe, doet me goed.

Hier een vreselijke nacht achter de rug. Heb Denk Ik buik griep. Loop compleet leeg e en heb koorts. Heb mijn eerste afspraken afgezegd, maar ik moet naar mijn werk voor die sleutel overdracht. .. voel me zo beroerd, kan er ook nog wel bij. ..:( zo dit wad mijn zielige riedel voor vandaag.

10. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    He vervelend Kirst. Beterschap! Ik heb vanochtend gewogen (maanden mijn weekdag) en helaas zit ik weer op hetzelfde gewicht als 2 wk geleden. Vanaf vandaag begin ik opnieuw met mijn poging om af te vallen. Volgen jullie een speciaal dieet n sporten jullie ook?

11. bereke

bereke Niet meer actief

jatobe, ik vind december dus ook moeilijk he. Maar we kunnen het!

Kirst, veel beterschap! Verzorg jezelf.maar goed!

Ti87, oh dat is echt niet motiverend he :(. Nu maar weer er invliegen en dan volgende week goed nieuws als je je weegt.

k doe weight watchers.

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieve schatjes!!

Ti welkom en al een heel eind op de goeie weg lees ik. Balen wel dat je op je gewicht van 2 wk geleden bent. Misschien moet je ongi worden of heb je je eisprong? Zijn van die leuke vrouwdingen die ons gewicht beinvloeden.
    Ik ben met sonja bakker bezig en ondertussen al 14kg kwijt!!

Kirst ik vind 350 euro een mooi bedrag hoor voor iemand die alleen is. Hoop dat je nachtmerrie snel voorbij is en jij weer wat opknapt. Dikke knuffel en er is trouwens niks mis met je kunde hoor ;)

Jatobe zwaai!!! (Ben ff kwijt wat je verder had geschreven mn excuses)

Bereke ik zat op pinterest en kwam daar een link tegen met recepten van ww op punten. Zal hem je via pb sturen en ook aan jatobe. Mogelijk hebben jullie er wat aan. Het is alleen in t engels.
    Moest jij nou vandaag wegen of morgen? Ben het even kwijt.

Hier wel vanmorgen gewogen een 500 gram eraf. Nog 1,7 te gaan en dan staat eindelijk die 7 vooraan :)
    Dat had ik daar ooit nog van in de buurt zou komen hahaha

13. bereke

bereke Niet meer actief

Wauw kibbeling :)! Nog heel even en dan heb jij gewoon een 7 vooraan :$! Hoe geweldig zou dat zijn?! Dus heel flink volhouden nu :D!

En bedankt voor de link!

Ik weeg me morgen. Ben ook nog maar net thuis ( had afspraak na werk) en dus ook niet bijgelegen. Morgen beter, beloofd :D.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke dat zou gewoon helemaal geweldig gaan!! Had ook niet verwacht dat ik het zo goed zou doen :)
    Ben in het verleden al eerder aan het afvallen geweest middels een eiwit dieet en daar was ik ook wel goed mee afgevallen maar ja toen ik weer "normaal" ging eten kwam het er weer gewoon aan.

Lange dag voor jou zo na je werk nog door. Ik zal voor je duimen morgen!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Vind het zo knap van je!

Ja was lange dag :(. En 's avonds ergens een broodje Boulet gekocht dus niet echt afvalproof. Maar had zo'n honger en had ook voor een slechtere keuze kunnen gaan.

Deze morgen gewogen en was 1,1 kg kwijt. Maar was vorige week 500 Gr bijgekomen dus ja. Nu in totaal 10,6kg kwijt op 12, 13 weken. Da's netjes toch?

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik weet niet wat ik vorige keer woog, denk dat ik niets afgevallen ben. Helaas ligt de site eruit. Is dat bij jou ook bereke?
    Hier ligt de site er al twee dagen uit, krijg een errorcode.

Beiden gefeliciteerd, goed gedaan!

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Krijgen we nu een foto van jullie voor-en-na?

18. bereke

bereke Niet meer actief

Nee bij mij niet. Maar zit op Belgische site.

Ik kan nog geen foto doorsturen. Laptop is kapot en op ipad staan geen foto's.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke hoera!!! Super goed gedaan en een wat slechter broodje op zijn tijd moet kunnen als het maar geen gewoonte wordt. En nog altijd beter dan de mac of de quick ;)
    Ennuh 10kg binnen die weken is heel netjes hoor.

Jatobe mijn voor en na foto heeft er al opgestaan. Balen dat de site eruit ligt. Vul je daar voornamelijk in wat je eet op een dag?

Hier begonnen met het boek openslaan, ontbijt volgens menu en de rest vd dag niet echt..... morgen weer een dag hoor.
    Weekend zal ook ongezond gaan worden al zal ik er wel op letten dat t een beetje binnen de perken blijft.

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahahaha wat een grap zeg zit ik hier op te schrijven dat ik t weekend op zal letten krijg ik me gister avond toch een trek in wat lekkers! Dus de vreetkast open en ik op zoek. Stond al met de zak pepernoten in mn hand toen ik toch maar ff naar de kcal keek en me bedacht. Ik heb maar de japanse mix gepakt en heel gedachteloos zitten eten ervan :( het ergste was ook nog dat ik het door had!!!
    Gisteren niet zo'n heel goed dagje maar gelukkig beginnen we vandaag weer opnieuw.

Ik kwam nog een plaatje tegen en moest aan ons allemaal denken!

Deel Deze Pagina