Hier is de start uitgesteld tot morgen of maandag . Hoewel ik op donderdag wou starten... Ben trouwens gisteren en vandaag al goed uit de bocht gegaan. Stom maar ja... Straks of morgen een goede planning maken en dan echt starten na deze valse start .
Morgen maar heb wel al een beetje opgelet. Net gekeken met man (hij is de kok en doet vaak boodschappen) wat we deze week gaan eten 's avonds en het nodige in huis gehaald. Dus ben er klaar voor!
Hebben jullie ook gedacht aan BodieBoost? Daar moet je elke dag 2 porties van elke familie eten (koolhydraten, eiwitten, fruit, groente, zuivel). Daarnaast MOET je elke week 2 keer snoepen en mag je 3 glazen alcohol per week. Daarnaast kan je lid worden van de Facebookpagina van BodieBoost waarbij je terecht kan voor vragen maar ook voor motivatie. In het boek 10 weekmenu's. Het ontbijt en lunch zijn een week lang elke dag hetzelfde, avondeten is elke avond anders. Ik zelf doe het nu 2 weken en ben er 2 kilo mee afgevallen.
Heb het boek 'Het geheim van slanke mensen' binnen! Ben heel erg benieuwd, maar hoor zoveel goede ervaringen dat ik zo iets heb van "dat kan ik dan toch ook?" " Liefs,
Ik ben in 10 weken tijd 10 kg. afgevallen met Bodieboost. Gewoon door mijn eetpatroon te veranderen volgens de regels en zonder te sporten aangezien ik precies die tijd met een gebroken enkel zat. Helaas laten versloffen (een echte emotie-eter hier!) en weer wat aangekomen. Ik wil er nog 25kg af hebben dus ben weer met Bodieboost begonnen
Bereke succes vanaf vandaag! Bodyboost zegt me echt helema niks. Fijn wel dat t voor jullie werkt. Hier vanmorgen gewogen en ik ben afgelopen week 1,3 kg afgevallen. Nu in totaal 6,6 eraf. Hoop volgende week mn eerste doel van -7 te hebben behaald.
Kibbeling, goed bezig meid! Fijn dat je eerste doel in zicht komt! Dag 1 zonder kleerscheuren doorgekomen. Was niet moeilijk want voel me beetje ziek .
Bodieboost is het veranderen van je eetpatroon aan de hand van "regels" beschreven in het Bodieboostboek dus het is niet echt een dieet. 1 regel is bijv. dat je 2x per week iets lekkers MOET eten Dit is het eerste "dieet" wat ik ook echt langdurig vol kan houden en gewicht verlies in goede mate..dus niet crashen. Ik voel me fitter/gezonder dan ooit te voren.
Klinkt wel goed! Ik ben op zoek naar een manier om meer te bewegen . Wil niet meer naar een sportschool. Misschien dat ik zwemmen eens moet gaan proberen ofzo... Heb nu zoveel tijd over, nu mijn meiden naar school gaan. Maar ik ben echt een luie huisvrouw pff moet eigenlijk een personage coach hebben die me een schop onder mij kont geeft om meer de bewegen
Heb dat echt nodig. Hang liever op de bank met mijn ipad dan dat ik ook maar iets beweeg. wordt er zo inactief van en baal daar dan zo van. De enige die dat kan veranderen ben ikzelf dat weet ik, maar die knop in mij hoofd zit volgend mij vast, want ik krijg hem niet omgezet Heb ff gekeken naar die bodyboost, maar klinkt echt goed. Misschien boek eens bestellen
Heb ook al even gekeken maar vond niet zoveel. Ik zit nu wel op internet via mijn gsm dus is niet echt handig. Ja ik herken het wel hoor. Behalve dat ik werk ipv tbm ben. Maar ik vind het dus ook heel moeilijk om 's avonds of in het weekend nog iets te doen van beweging. En doe dus eigenlijk helemaal niks.
Ik werk nog wel 16 uur pw hoor, maar ben meer thuis. Heb in ieder geval genoeg tijd om iets te doen, alleen kan ik mezelf er niet toe zetten... Die bodyboost die heeft weekmenu's dus dat trekt me wel. Bij Sonja bakker ben ik ook ooit in een ver ver verleden bijna 10 kilo afgevallen. Vond juist de weekmenu's zo fijn. Ga er toch ff over nadenken. Boek is 15 euro zag ik.
Bereke een goeie eeeste dag is heel belangrijk! Nu ook vol houden. Grappig dat je bij bodyboost en bij sonja toch nog iets lekkers mag eten. Ik vind dat je bij sonja toch nog best veel lekkere dingen mag eten. Als t maar met mate is. Hier had ik vandaag een fruitdag. Mocht veel fruit eten merkte wel dat ik vanavond toch echt trek in iets "gewoons" had. Dus op mn werk de volkorenkoekjes open gemaakt en uitgedeeld. Zelf heb ik er 1 op!! En die dingen zijn zo lekker!!
Kibbeling, heb je dan alleen fruit op en een koekje of begrijp ik het verkeerd? Zou ik echt niet kunnen denk ik. Wel knap dat je het bij 1 koekje gehouden hebt. Kirst, sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Goh ja, in principe heb je dan wel tijd genoeg maar het is zo moeilijk om in gang te raken he... Eens je in een nieuw ritme zitsj, lukt het wel maar daarin geraken is het lastige. Als je het boek koopt, hou je ons dan op de hoogte? Ben benieuwd!
Ik was gewoon niet duidelijk hoor, haha. Maar ik voel me wel een tbm hoor, zoveel tijd heb ik over...dat ritme ja, die heb ik niet pff. Zou graag er al in zitten, maar goed ooit moet dat toch komen (zeg ik al jaren....) Ik wil eerst een voorbeeld van een menu van het boek bodyboost zien, kijken of het niet allemaal rare dingen zijn die ik nooit eet en die niet in een supermarkt te koop zijn. Mocht iemand hier voorbeeld van hebben, dan graag. Zoek het anders wel ff op op internet. Mocht ik het aan gaan schaffen, dan hoor je het nog.