Kibbeling: Dank je wel! Er zit geen ongi of iets aan te komen dus heb het er gewoon weer aan gegeten. Wat goed dat je al 14 kg bent afgevallen. Hoeveel kg wil je nog kwijt? Bereke: Goed gedaan! Netjes hoor in die 12-13 weken. Ik merk dat deze december maand niet zo goed is voor mijn motivatie. Elke keer denk ik van ja heeft nu geen zin om te lijnen want straks met die kerstdagen komt het er toch weer aan. En dan bedenk ik weer van volgend jaar is een mooie start om te beginnen Kan iemand mij even een schop onder de kont geven?
Ik niet want worstel er zelf ook mee . Maar ik ga toch proberen kibbeling haar wijze raad op te volgen. Anders ga ik me begin januari serieus slecht.voelen denk ik. Heb net zelfs een versgebakken heerlijke wafel afgeslagen en een piep klein hapje geproefd bij de meisjes. Maar.gisteren op het werk dan weer geen nee gezegd tegen taart. Waarom zijn er ook zoveel verleidingen he!
En vandaag frieten ipv op vrijdag. Bijna al mijn weekpunten zijn op en dit op twee dagen dus heb er nog vijf te gaan :x. Dit is mijn week duidelijk niet. Sorry voor mijn geklaag hoor . Bij jullie beter gegaan vandaag hopelijk?!
Heb naaldenbin me oor voor 3 weken Geen honger gevoel en niet snaaien Vanaf volgende week ook sporten
Bereke hahaha jouw week klinkt toch echt serieus als mijn week Morgen weer samen goed van start oke? Wel goed dat je nee tegen zo'n overheerlijke wafel hebt gezegd!!!! Respect!! Ti ik wil er in totaal 20 kwijt dus nog maar 6 te gaan. Al lijken die wel erg langzaam te gaan de laatste tijd. De december maand is ook lastig om door te komen. Ik heb ook moeite om dingen af te slaan hoor. Aan sommige dingen ben ik ook bewust niet begonnen (oliebollen, banketstaaf etc) omdat ik weet dat ik me daar helemaal klem aan kan eten. P... welkom! Het lijkt me zo'n raar iets acupunctuur. Voel je de naalden ook zitten of dat niet? In elk geval veel succes. Hier vandaag heel de dag goed volgehouden met goed eten. En het was al laat toen we naar huis reden dus maar verse frietjes gegeten....zo slecht maar zo lekker. Heb ook veels te weinig gedronken vandaag. Heel mijn plas was donker van kleur dus niet goed. Morgen meer drinken al moeten we einde vd middag nog naar limburg rijden...
Oh jij ook van de wagen gevallen kibbeling . Afgesproken, morgen gaan we er weer voor! En nu moet ik dringend mijn bedje induiken! Tot morgen meiden!
Ja voel ze wel zitten moet ze regelmatig ook aandrukken. Telefoon aan t oor doet ook zeer. Maar t is voor t goeie doel.
Bereke een goeie start gemaakt vandaag?? Ikke wel netjes 2 beschuitjes op vanmorgen en net als tussendoor mn appeltje op. Heb er ook maar een flesje water bij gepakt dus weer op de goeie weg. Ik hoop jij ook?? P1982 dat lijkt me best lastig idd. Ik hoop dat ze werken.
Qua eten wel maar niet qua water drinken... Maar dag is nog niet voorbij he. Goed dat je al 'braaf' geweest bent vandaag!
Hahaha bereke het overleefd?? Ik heb goed mn best gedaan aan de thee/water en netjes eten. Yot we net naar de mac gingen. Merk wel dat ik niet zoveel meer kan eten als vroeger. Heb wat patatjes op (lang niet alles), een quarterpounder en wat slokjes cola zero en ik zit bomvol!! We zijn net vertrokken richting limburg.
Da's een heel mooi resultaat P1982! Proficiat! Gisteren allemaal fijn Sinterklaas gevierd? Kindjes blij? Wij hebben gisteren oud speelgoed uitgesorteerd en weggebracht naar een goed doel. Vandaag Sinterklaas gevierd en veel familiebezoek. Kindjes heet tevreden en hyper . En ikke totaal niet kunnen weerstaan aan al het lekkers. De eerste 'feestdag' en ik ben al alle controle kwijt . En dat terwijl de voorbije dagen ook al niet goed waren. Oh jee... Hopelijk gaat het bij jullie beter!
He meiden, weer ff een berichtje vanuit hier . @p1982, goed bezig jij, dat motiveert lekker!! @kibbeling, fijn weekend alvast! (Je ging toch weekendje weg he als ik me niet vergis ) @bereke, vandaag weer terug in het gareel? @jatobe, ook alles goed met jou? Hier gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer op de weegschaal gestaan. Weeg nog steeds hetzelfde . Had ik niet verwacht, dacht echt dat ik minstens 3 kilo aangekomen zou zijn. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik deze week wel ziek ben geweest en niet veel gegeten heb. Ook nu nog is mijn eetlust niet heel groot. Hopelijk blijft dat zo, want dat betekent dat ik me niet mee zo vol zal eten dan dat ik normaal doe . Eergisteren Sinterklaas gevierd, de meiden zijn weer flink verwend. Vandaag helaas weer moeten werken. Het is nog steeds druk, al komt het einde daarvan in zicht. Ik denk dat ik op 1 januari compleet instort . Ga nu lekker slapen en mijn rust nemen, ben eraan toe. Dikke knuffel allemaal! Xxx
Hier nie zo goed.........teveel lekkers om me heen. Morgen nog een verjaardag van neefje die 1word, dus dat zal ook wel geen geweldige dag qua calorieën worden. Vanaf maandag weer in het gareel. Ben zeker aangekomen.