Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hier exact hetzelfde (behalve dat mijn nichtje 7 wordt). Ben serieus boos op mezelf.

Ik ga ook mijn bedje induiken! Slaapwel allemaal!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Sorry dat ik zo afwezig geweest ben. Sinterklaas, familiebezoek, ikeabezoek (willen de kamers van de kindjes herinrichten), familiegevoel (ruzie dus...). Maar ga terug meer actief zijn!

Heb me deze morgen gewogen en het resultaat is bizar: op 3/12 87,1 en net 85,8. En dit na heel veel snoep, onregelmatig eten, weinig water,.... Heel raar en ik vermoed dat de terugslag nog moet komen!
    Pfff, Sinterklaas is toch wel een heel lastige periode en dan nog dat familiegevoel wat weer leidt tot emo-eten... Ik moet me echt herpakken!

Hoe gaat het bij jullie meiden?

Fijne zondag allemaal!

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He afvallige dames!!

Bereke ruzie is nooit leuk. Ik hoop dat het niet iets ernstigs is?
    En al dat lekkers is ook moeilijk. Ik ben dit weekend ook overstag gegaan. Ik heb wel vanmiddag bij mn zus het andere boek gehaald en die ga ik weer volgen. Ik merk dat ik dat een prettiger boek vind dan die andere waar ik mee bezig was.

Jatobe oh jij ook al zo moeilijk. Ik hoop dat ook jij weer snel op de goede weg bent.

Kirst wat super goed van je dat je gelijk gebleven bent.

Hier hebben we een heerlijk weekend weggehad. We zijn naar de kerstmarkt in de grotten geweest en ze hadden dit jaar ook een grot met de kerststal van zandsculpturen. Dat was echt zo ontzettend gaaf!! Ik heb er echt mijn ogen uit gekeken. Zoveel oog voor details echt mooi.
    Ook veel foto's gemaakt dus. Daarnaast ook lekker gegeten (gourmetten, banketstaaf wel een klein stukje, brusselse wafel met slagroom) morgen ga ik me wegen (kijken wat de schade is) en dan ga ik ook weer geheel terug in het gareel. Toch zonde als ik die laatste kilo's er niet af zou kunnen krijgen?
    Mijn eigen kerstcadeautje is mijn gewicht onder de 80kg krijgen. Ik heb er 2 weken de tijd voor dus dat moet gaan lukken als ik goed mijn best ervoor doe.

4. bereke

bereke Niet meer actief

He kibbeling! Ik hoop dat het je lukt! Zou wel heel fijn zijn!
    En het klinkt alsof je een heel fijn weekend gehad hebt!
    Veel succes met herpakken alvast! Maar gaat je vast lukken.

Ja het is best ernstig. Ruzie tussen stiefmoeder en mijn zus en nu is zowat iedereen er bij betrokken...
    Vandaag flinke dag gehad qua eten. Ben benieuwd naar de Weegschaal morgen. Maar ook wel bang... We zullen zien.

De meisjes hebben hun tutje meegegeven met de Sint en het is vrij goed gelukt. Ben zo trots op ze!

Oh en dit weekend van drie verschillende mensen complimenten gekregen over mijn gewicht. Wel fijn :D.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He Bereke balen dat iedereen er dan nu bij betrokken is. Ik hoop dat de rust snel weder keert voor je.
    En wat goed van je meiden!!! Hier zijn we al een half jaartje speentje loos en oh wat fijn want je kan dat ding ook niet meer vergeten :)
    Spannend morgen de weegschaal...
    En bedankt voor je lieve steun woorden. Het weekend was idd super.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Goeie morgen!

Wat een flinke jongen heb jij kibbeling! Die was al.vroeg zijn ritme kwijt.

Toch een kilo kwijt ondanks mijn heel slechte week. Dan zal.volgende week misschien slecht zijn. Maar voor nu ben ik heel blij!

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Tis hier even erg druk met afspraken en van alles en nog wat, helaas heb ik het echt niet goed gedaan rondom sinterklaas en ben aangekomen. Ik moet mezelf dus weer gaan herpakken.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Doe maar.rustig aan jatobe. En herpakken als je er klaar.voor bent!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke super toch een kilo eraf!
    Hij had zijn speentje ook alleen nog maar als in bed ging slapen. Als in de auto in slaap viel of de wagen was t ook zonder. Dus ik dacht je hebt hem niet nodig. Hij heeft wel een kroeldoekje en een lichtgevend spookje vd ikea.

Jatobe als je stress en druk hebt dan is afvallen vaak ook niet t gemakkelijkste hoor.
    Wel goed dat je terug in je ritme wil.

Kirst overleef je alle regeldingen nog?

P.... hoe gaat t met jou?

Hier vanmorgen gewogen en tegen alle verwachtingen in toch een kilo afgevallen. We hebben ook wel veel gelopen/geslenterd en ergens heb ik er toch wel opgelet wat ik at.
    Gisteren weer aan t eerste boek begonnen en ohh dat voelt toch weer vertrouwd aan ;)
    Vandaag met 2 clienten naar maak de droom waar. Een muziekspectakel speciaal voor gehandicapte mensen. Wel een lange dag ben om 7uur begonnen en de verwachting s rond 19;30 terug.
    Ben alleen super stom mn ontbijtkoek vergeten uit mn tas te halen.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Hier ook een lichtgevend spook en doekje. Dat mogen ze wel houden he :).

Oh goed zo kibbeling! Een kilo is echt goed he!

Geniet ervan! Wel stom van je koek. Kan je ginds niks kopen wat nog redelijk gezond is? Want honger krijgen is gevaarlijk he...

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    We hadden een zak broodjes en een pak 30+ kaas bij ons. Daar was t alleen friet en ongezonde zooi.
    Dat doekje en spookje heeft stijn ook echt wel nodig.

We zitten nu in de bus terug en ik moet ook ff kijken voor mn avond eten want zal wel laat thuis zijn. Het is ook een beetje file rijden.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke, las je andere topic, wil je heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel

@kibbeling, heb je een fijn weekend gehad?

@jatobe, alles goed met jou.

Hier in een beetje rustiger vaarwater beland. Alles lijkt op het werk goed te komen en voor de kerst geregeld te zijn. Qua eten is mijn eetlust (gelukkig) nog niet terug op het oude niveau. Als dat zo blijft val ik misschien nog wel een beetje af... 1 januari is de dag dat ik me volledig stort op het leed dat afvallen heet.

Iedereen weer een fijne avond!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke dikke knuffel meid!

Kirst ik heb een heerlijk weekend gehad. Nu wel weer terug in t gareel.
    Fijn dat alles op zn plek valt voor je. Ohhh 1 jan is de dag dat kirst afvallen mag ;)

Hier weer helemaal terug in mn structuur en ritme.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, wat een mooie rijm :D. Ben gisteren naar de film Soof geweest, echt geweldige vrouwenfilm, heb heerlijk ff kunnen relaxen en kunnen lachen. Had zelfs geen zin in een grote zak paprikachips, echt mijn eetlust is echt verminderd sinds vorige week ;). Nou ja komt goed uit, wie weet dat het iets met mijn gewicht gaat doen.

@Bereke, hoe gaat het met je meis? Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Vandaag het zoontje van vrienden te logeren en zondag werken, bleh...

Allemaal alvast een fijn weekend!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst geen zin in chips??? Je bent ziek!!! Hahaha wel opletten dat je met regelmaat eet he? Niet eten is ook niet goed.
    En ik kan zo goed rijmen hahaha
    Fijn dat je even lekker kon ontspannen is ook wel eens hard nodig.

Hier vandaag een goeie dag met eten. Zit nu te wachten tot mn homemade pizza klaar is. Ik wilde misshien nog naar gouda naar lichtjes avond maar t is zo koud en we gaan het ook niet redden met eten.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ooooh lekker hoor pizza! En ja veel te koud om nog naar buiten te gaan :D.

Ik eet wel gewoon hoor, maar nu zoals een normaal mens doet :p. Voorheen vrat ik alles wat los en vast zat, ook al genoot ik er niet eens van :). Nu geen zin meer in vette happen of veel suikers enz. Ga daar maar even van genieten zolang als dat duurt!

Fijne avond, ik hang weer voor de buis om TVOH te gaan kijken!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahahaha ik moet wel om je lachen hoor kirst. Ik eet zoals een normaal mens eet. Ik denk toch dat je dan je afkicken al hebt gehad en daarom ook niet taalt naar snackies en dergelijke.

Ik heb aardig geleerd om zo af en toe wat lekkers te eten en ik weet op voorhand al dat ik sommige dingen niet in huis moet halen ;)
    Mijn mams zei vd week wel dat ze t zo knap van me vond. Dat vond ik wel zo lief om te horen, vooral dat ze dan zo trots op me is :)

18. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi meiden, momenteel nog beetje hectisch hier. Hoop dat het afvallen goed gaat bij jullie. Tot snel!

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke neem je tijd. Dit is niet gemakkelijk voor je. Dikke knuffel!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke, denk goed aan jezelf he meis!!

@kibbeling, whaha tja moet toch echt constateren dat ik niet echt normaal ben :p. En hopelijk is dat afkicken idd al achter de rug, heb er dan weinig last van gehad.

Deel Deze Pagina