Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst wie is er dan wel normaal??
    Ik denk soms dat ik ook niet normaal ben nu ik zo "streng" voor mezelf ben hahahaha
    Wie kan er nou langs 30 oliebollenkramen lopen en dan niks kopen? Terwijl je normaal bij 10 kramen wel iets zou kopen????

Vandaag trouwens bij de boodschappen wel chocolaatjes meegenomen voor de kerst en dan ook nog witte met crispie...............

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whahaha, geweldig! Mijn man denkt dat ie normaal is, maar ik weet wel beter :p:p:p

Lekker chocolaatjes, weet niet of ze bij mij de kerst zouden halen (al geloof ik daar nu meer in dan enkele weken geleden)

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Zeker een broer van mijn man??? Hahahahahahaha
    Ja die gaan de kerst wel redden als ik ze niet in een schaaltje doe zodat manlief ze al op kan (vr)eten ver voor de kerst!
    Nee hoor ik ga ze volgende week in een schaaltje doen. Heb vandaag de eettafel leeg geruimd dus nu zie je ze dan ook staan. Eerder hadden ze niet eens opgevallen. Deden we er wel erg lang mee :D

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, mannen :p.

Ik heb eerlijk geëgd nog helemaal geen kerstinkopen gedaan... Heb het idee dat het nog zo ver weg is, maar dat is helemaal niet. Denk dat ik dinsdag al heel vroeg de boodschappen ga doen voor de houdbare dingen en dan de 24e de laatste verse producten ga halen. Gezellig mag ik met mijn twee meiden in die overvolle winkels boodschappen doen :). Daar heb ik zo'n hekel aan....

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik heb mazzel we zijn met kerst beide dagen niet thuis. 1e kerstdag gaan we met de fam bij de beer eten en 2e kerstdag gaan we bij zus eten. Hoef dus alleen maar te voorzien in ontbijt en lunch. Dat gaat wel lukken.
    Moet alleen wel nog op stap voor de kerstcadeautjes. Ik heb mazzel mag naar de media markt en langs de hobbyzaak voor ml die ik heb getrokken.

6. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Hallo meiden, mag ik met jullie mee komen schrijven? Ik ben afgelopen jaar 10 kg afgevallen met Weight Watchers. Omdat ik nu weer een gezond BMI heb en omdat WW best duur is het ik het opgezegd. Ik wil nu verder met Fat Secret, maar ik kan nog even de tijd en motivatie niet vinden om er weer even goed mee te starten. Ik merk dat ik toch wel nodig heb om goed bij te houden wat ik eet, omdat anders stiekem de kilootjes er weer bij sluipen.
    Ik hoop dat met jullie schrijven net wat meer een stok achter de deur geeft om er weer serieus tegen aan te gaan.
    Ik zal binnenkort even teruglezen om jullie wat beter te leren kennen.
    Ik zal mezelf even voorstellen:
    Ik ben een alleenstaande moeder met drie kinderen in de leeftijd tussen 7 en 12 jaar. Ik werk redelijk fulltime en ben verder bijna elke dag met minstens 1 kind in de weer naar sportclubjes e.d.
    De oudste gaat volgend jaar naar het voortgezet onderwijs, dus dat wordt dit jaar ook nieuwe scholen bekijken en een keuze maken. Heel leuk en ook een beetje spannend.
    Het is best druk, zeker nu ik door verkoudheid niet 100% fit ben. Gelukkig ben ik komend weekend zonder kinderen, dus kan ik even bijkomen.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoi cosdy, gezellig dat je hier mee komt kletsen. Knap dat je al zoveel bent afgevallen! Hopelijk kunnen wij je steunen om op gericht te blijven. Spannende tijden met een kind dat naar de middelbare school gaat, daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken. Ik heb twee kleine meiden van 6 en 4 jaar. Ik wil het liefst 15 kilo kwijt, maar ben al blij als ik de eerste 5 kwijt raak. Vanaf 1 januari weer vol aan de bak daarvoor. Ik ga aan de slag met bodieboost. Fat secret ken ik niet, ga ik thuis opzoeken, wie weet dat dat anders iets voor mij is:D. Succes!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Welkom Cody en veel succes!

De eerste dagen had ik geen honger maar nu ben ik serieus aan het emo-eten. Ben bang voor de Weegschaal. Donderdag begin ik terug te werken en dan ga ik le ook herpakken.

Ik denk aan jullie en kom vlug terug meekletsen!

9. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Hoi meiden, bedankt voor jullie welkom.
    Kirst, wat is dat bodyboost? Is dat ook een app?
    Bereke, ik had via jou andere onderwerp al begrepen dat je nu in een moeilijke periode zit, hoop dat het inmiddels al een beetje rustiger is geworden. Wees niet te streng voor jezelf als het eventjes niet lukt! Afvallen kost ook energie! En als je dat tijdelijk voor iets anders nodig hebt is dat jammer maar wel noodzakelijk. Gewoon donderdag met een schone lei weer de draad oppakken. Doe jij nog steeds WW?
    Hier vanmorgen gewogen. Ben gelukkig gelijk gebleven. Nu de neergaande lijn weer zien te krijgen. Wil ook in totaal zo'n 15 tot 19 kilo kwijt. Ben dus al over de helft;)

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Joe! Ik ben er ook nog, sta stil in december, heb me erbij neergelegd. Ook ik ga in januari weer verder waar ik ben gestopt zeg maar! Hier een ziekig kindje, maar spreek jullie snel weer!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies!

Ik leef nog wel al kan ik beter ik leef on te werken op dit moment.

Cosdy welkom! Goed dat je al over de helft bent. Ik hoop dat je je motivatie snel weer kan hervinden.

Kirst ga je er toch in jan weer pas voor? Hoe gaat t op je werk?

Bereke wel beetje op jezelf letten he? Bedoel dan niet zozeer wat je eet maar meer qua gevoel. Heb je het allemaal wel een beetje kunnen laten bezinken? Heb nog aan je gedacht en wilde je nog een berichtje sturen maar door alle hectiek is t er niet van gekomen.

Jatobe balen dat je ook stil staat. Hoop dat t je in jan weer volledig gaat lukken.

Hier echt mega drukke dagen achter de rug en ik ben er nog niet. Al 9 dagen werken erop zitten en mag morgen ook nog een avonddienst draaien. Daarna gelukkig 3 dagen vrij!!! Kijk er zo naar uit en ik geloof de clienten ook haha.
    Het eten gaat redelijk. Merk wel dat ik vd week lekkere trek had en dat heb ik echt al zo lang niet gehad :(
    Heb me wel aardig in kunnen houden. Ik had een koekje en daarna voelde ik me toch soort van schuldig...
    Verder hoop ik voor de kerst die 7 in beeld te hebben maar ik weet t niet helemaal......

Ff voor cosdy ik ben mama van Stijn 2,5 jaar en werk op een woongroep voor verstandelijk beperkte mensen. Ben al 15kg afgevallen en heb er nog 5 te gaan. Dat zijn mn laatste loodjes en die gaan zo snel niet meer.

12. bereke

bereke Niet meer actief

Ben vandaag en morgen ziek gemeld op het werk. Is allemaal beetje veel aan het worden....

13. Delta

Delta Niet meer actief

Oef.. Dit is lang geleden! Ik was ineens het topic kwijt haha. Ik ging ff zoeken en jullie zijn er nog! Hoe is het allemaal met jullie? Wie zijn er hier allemaal nog?

Kibbeling; nog steeds druk met werk hoor ik!

Bereke; beterschap.. :( Niet leuk!

Hier gaat het redelijk, ben 19 kilo afgevallen, maar ik lijk soms ook een beetje stil te staan, plateau misschien? Want ik eet nog gezond en beweeg vaak; insanity 4 dagen in de week. We zullen het zien allemaal!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Delta!!!! Das heel lang geleden zeg! Wat goed dat je al zoveel afgevallen bent. Ik ben er al 15,5 kwijt. En wat een volhouder jij zeg met je sanity.
    En ja nog altijd druk met werken.

Bereke niet zo raar he meid dat het allemaal teveel is. Ik had je nog gezegd op jezelf te passen! Nee hoor meid ik zou zeggen neem de tijd om het allemaal een plekje te geven. Wij lopen niet weg ;)
    Dikke knuffel!

Hier vanmorgen hard gelachen om kleine man. Ik was bezig met aankleden en toen ik me had uitgekleed pakte hij de weegschaal onder t bed vandaan en mama moest erop gaan staan :D Is het geen schatje?
    Ik ben ff lekker uitgewerkt voor 3 dagen. Tijd voor mijn mannen!

15. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling! Ja dat is heel lang geleden!! Wauw, jij bent ook al super veel afgevallen!! Mag je trots op zijn, hoeveel wil je nog kwijt?
    Ach wat super schattig van je zoontje zeg!! Heeerlijk, ff tijd voor je gezin! Geniet er van. Andere dames ook alvast een fijn weekend.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik moet voor een gezond bmi nog 5kg af vallen. Daarna i s t de kunst om op gewicht te blijven. En jij dan delta?

Ik ben gisteren ook wezen shoppen voor mezelf en het was zo raar. Normaal pakte ik een grote maat en dat was goed. Nu moest ik echt passen en denken :)
    Ik heb nu dus maat 40 broek en shirts. Ik heb zelfs een shirt maat 38 gekocht!! En deze past ook nog goed!!! Ook heb ik vesten maat m gekocht. Das wel raar hoor. Want ik weet echt wel dat er 15kg af maar in mn hoofd ben ik soms nog dik. Klinkt gek he?ik las ook bij een topic ergens dat iemand dat ook had ondervonden na zoveel afvallen. Het zal ook nog wel even duren denk ik voor mn verstand er ook aan is gewend.

17. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling; Super netjes, die 5 kilo ga je zeker redden! Helemaal top. Ik ben al op goed gewicht, ik wil nu gewoon verder voor de mooi afvallen. En mijzelf strak trainen/eten.
    Het was altijd al een droom van mij, om mooi slank te zijn en misschien een kleine sixpack :p Dus, ik ben hard bezig dat te verwezenlijken.

Wauw, wat goed he, dat je nu maten kleiner kan pakken uit de winkel? Dat voelt heel gek! Ik herken het.. Ik 'voel' en 'zie' mijzelf ook nog als 'dik'. Dat is niet zo, maar dat zit inderdaad in je hoofd. Dat komt hopelijk ooit goed. Maar héééél herkenbaar dus!
    Trouwens, vind het wel weer errug leuk om je zo weer even te spreken! Leuk om te horen hoe het gaat en dat het goed gaat! Echt super.

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Oh gelukkig dat jij dat gevoel ook hebt. Ligt t niet helemaal aan mij ;)
    Ik vind t ook leuk om te horen hoe t met jou gaat en vooral dat jij ook al zoveel afgevallen bent. Van de andere meiden lees ik niks meer. Er liepen toen 2 topics en ik ben hier blijven hangen. We zijn hier niet met vele maar steunen elkaar wel.

19. Delta

Delta Niet meer actief

Nee! Het ligt zeker niet aan jou! Heb het ook heel sterk. Het enige wat we kunnen doen, is door blijven 'vechten' tot we tevreden zijn als we in de spiegel kijken. Ik moet zeggen, ik word wel steeds meer tevreden. En op een gegeven moment moet dat beeld blijven hangen in je hoofd. Je moet er aan wennen en daar gaat tijd over heen.
    Zonde he? Ik was er ook mee gestopt, met schrijven omdat ineens dat topic ook gesloten was; het leed dat afvallen heet. Vond ik erg jammer. Blij te lezen dat er toch nog een paar mee schrijven zo af en toe. Vind het inderdaad ook leuk en fijn om elkaar te motiveren en te steunen!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi meiden,

Morgen weer werken en zie er enorm tegenop. Hier thuis is het de laatste tijd sowieso stressvol geweest met het overlijden en dan nog het herinrichten van de kinderkamer (is nog niet af trouwens ). Kindjes voelen de stress en reageren hier op. En ik ben flink aan het emo-eten geweest. Zo jammer! Ik hoop terug een goed ritme te vinden qua eten maar ja nu zijn het weer feestdagen. Ach ja, stapje per stapje maar zeker?

Oeps hele klaagzang geworden :)..,

Hoe gaat het ondertussen met jullie? Alle cadeau's in huis? Gelukt om van al het lekkers af te blijven? Vakantie in het vooruitzicht?

Slaapwel en tot vlug. Ik kom nu weer regelmatig schrijven, beloofd!

Deel Deze Pagina