Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke lieffie ik hoop dat je eerste werkdag heel erg mee zal vallen. Kan me voorstellen dat je er wel tegenop ziet.
    Balen dat t thuis verder ook nog stressvol is. Ik hoop dat je snel je rust weer vind.

Delta wat je omschrijft is t precies. Maar we kunnen het!

Hier hieperdepiep hoera voor mij! Ik zit eindelijk onder de 80. Ik weeg 79,9kg!!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Oh super kibbeling! Echt een dikke proficiat meid! Vind het enorm knap van je!

3. bereke

bereke Niet meer actief

4. Delta

Delta Niet meer actief

Bereke; heb niet alles gelezen, maar wil je veel sterkte wensen!

Kibbeling; woehooeeeee!!! Superrrr he!! Heeerlijk, ik ken dat gevoel! Je mag heel trots zijn op jezelf.

Ik ga mijzelf morgen weer wegen, verwacht er ff niks van... Heb zaterdag avond patat op hahaha. Was al 2 maanden geleden en had er zin in.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lieve meiden dank je wel!

Dta een keer patatjes eten mag wel, als t maar met mate is.

Hier staat er vanavond pasta op t menu. Ben benieuwd wie er allemaal met mee gaan eten want ml is niet lekker en kleine man is ook niet helemaal fit.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Lekker pasta !!
    Zeker weten mag een keer patatjes wel. Nu ben ik er ook weer voor 2 maanden of zo van af. Heb er niet vaak zin in.
    Was weer 300 gram afgevallen, weeg nu 65.5! Ik woog eerst 65.7 vanochtend, maar moest voor grote boodschap erna hahaha. Dus was nieuwsgierig en ging nog ff wegen.. 200 gram eraf nog muahaha. Was ik wel blij mee, dat het geen vet was wat er aan zat.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oh fijn delta! Da's een net resultaat! Toch een leuk gevoel als je dan op de Weegschaal staat he.

Ik had me vorige week niet gewogen. Deze morgen toch maar de schade opgemeten en ben blij verrast. Ondanks het emo-eten en snoepen, onregelmatig eten en weinig water drinken toch nog 400 Gr. er vanaf. Zit nu exact op -12kg. Voor een gezond BMI moeten er nog 17,7 af maar ik weet niet of ik dat ooit ga halen. Stap per stap maar bekijken...

8. Delta

Delta Niet meer actief

Bereke; ohhh wat goed, toch nog 400 gram eraf! Ondanks het emo eten :( En, positief blijven meis! Je hebt er al 12 kilo af !!! Dat is een SUPER prestatie. Die andere 17 kilo, gaan er ook af! Als je echt wilt, en door blijft zetten, gaat je dat lukken. En ja, dat gaat misschien soms gepaard met emo eten, als je je zelf erna weet te herpakken, is er niks aan de hand! Dat is wel normaal met afvallen, soms kom je wat bij, dan val je weer wat af. Blijf in jezelf geloven. Dan is alles mogelijk.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Het lijkt gewoon nog zo enorm veel! Maar goed, eerst de feestdagen maar eens doorkomen...

10. bereke

bereke Niet meer actief

image.jpg

Geniet van de feestdagen lieverds!

11. Delta

Delta Niet meer actief

Natuurlijk is het veel, maar, al die kilo's kwamen er ook niet in 1 week bij of in 1 maand. Dus verwacht ook niet dat ze er in 1 maand af zijn. Het kost tijd. En soms sta je stil. Niet erg. Door gaan is het sleutelwoord.

Nou inderdaad, fijne feestdagen meiden! Geniet van het lekkere eten en erna; back on track haha.

12. bereke

bereke Niet meer actief

Da's helemaal waar delta. Ik ga direct de drukte nog trotseren in Maastricht. Wish me luck.

13. Delta

Delta Niet meer actief

Oef sterkte !!! Ik ga zo na mijn boterhammetje ook ff wat boodschapjes doen... Het is weertje blijf in huis maar goed haha.

14. bereke

bereke Niet meer actief

Viel gelukkig nog mee. Had erger verwacht. Fijne avond!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke wat goed toch nog 400gr eraf ondanks alle ellende. Zie je wel dat je sterk bent! En net wat delta zegt het zat er ook niet in 1 dag aan.
    Jij ook hele fijne feestdagen en laat t dieet ff een beetje los. Deze dagen mag het. Vrijdag weer terug in t gareel!

Delta hahahaha moest zo lachen om je grote boodschap verhaal! Ik heb dat wel eens na een hele grote plas gedaan of na een dag met veel plassen. Bizar hoe dat soms kan schelen he?
    Ben jij nou al een beetje aan t uit puzzelen hoe je op gewicht moet blijven?

Hier hoop ik dat iedereen morgen opgeknapt is. We hebben op de planning staan om mer de fam uit eten te gaan maar een deel is ziek. Hier in huis omis iedereen gelukkig weer opgeknapt. Hoop dat mams en zwager snel volgen.
    Vandaag gezellig kerstavondje gehad. Vriendin uitgenodigd om mee te eten en van de buurman hadden we hazelnootschuimtaartje gehad. Die hebben we meegenomen naar mn tante en daar met zn allen zitten smullen. Hij was erg lekker maar ohhhh wat zoet. Ik had 2 koppen thee nodig om hem weg te spoelen.
    Morgen eerst gezellig met het gezin ontbijten en lunchen en gezellig doen daarna met zn allen uit eten.
    Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst!

16. Delta

Delta Niet meer actief

Ja hier viel het ook gelukkig mee bereke! Fijne avond ook!

Kibbeling; Jaaa! Dat scheelt altijd he! Ik weeg mijzelf altijd als ik net opgestaan ben smorgens vroeg. Daarvoor ga ik altijd plassen. En dan dus wegen. Maar nou moest ik na het wegen voor grote boodschap haha. Dus dacht; laat ik mezelf nog eens wegen! Bizar inderdaad he!

Oh nee! Dat is zó niet leuk, dat ziek zijn roet in het eten gooit, letterlijk! Ik hoop ook dat iedereen opgeknapt is! Met kerst mag je niet ziek zijn :( Dat is niet gezellig. Ik voel me ook niet helemaal lekker, erg moe enzo, maar moet ongesteld worden deze dagen.. Ik verwacht morgen of donderdag haha, fijn!
    Wat goed te horen dat je een heerlijk kerst avondje gehad hebt. Hmmmm lekker! Schuimtaart! Dat is inderdaad super zoet! Kan me goed voorstellen dat je dat weg moet spoelen erna haha.
    Ik wens je morgen een fijne dag, en dat iedereen aanwezig mag zijn, gezond en wel. En geniet van al dat lekkers, dat heb je verdiend!

En de andere dames ook!!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He dames, ff snel. Ik wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen en een supermooi, supergezond en bovenal superslank 2014!!!

Ben er ff niet geweest, te druk voor alles en te moe en te ziek, maar in het nieuwe jaar ga ik er weer helemaal voor! Tot laterrrr ladies.

Xxx

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lieve meiden,

Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Aaaah dat is een leuke foto!!! Geniet van de feestdagen!

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    dank je wel kirst. Gaat helemaal goed komen. Iedereen is weer een beetje opgeknapt gelukkig.

We gaan vanmiddag onverwachts met zijn allen naar t kerstcircus in ahoy. Stijn is al een het zingen van bumba :)

Deel Deze Pagina