He lieverds! Hebben jullie eerste kerstdag overleefd? Hier hebben we genoten van het circus. Kleine man vond t helemaal geweldig. Aansluitend zijn we nog wezen uit eten. Uiteraard veels te veel gegeten, maar wel lekker. Vanmiddag gaan we naar zus en dan doen we de cadeautjes en gaan we grillen. Fijne 2e kerstdag mopjes!
Goed te horen Kibbeling dat jullie hebben genoten! Wij ook, ook lekker gegeten haha, vandaag ook nog wat lekkers eten en vanaf morgen weer normaal.. En vanaf volgende week ook weer sporten Ben ook ongesteld, maar geen last van, heb dat lekkere eten dus dubbel en dwars verdiend, vind ik zelf. Durf alleen de komende tijd even niet op de weegschaal te staan geloof ik. Fijne 2e kerstdag!!! En de andere lady's ook!
Kibbeling, wat een leuke foto! En geniet nog van alle fijne momenten nu met de feestdagen? Kirst, verzorg jezelf maar goed en tot vlug! Dikke knuffel! Delta, even genieten en daarna er weer invliegen. Komt helemaal goed dan! Hier veel moeite om niet de hele tijd te snaaien....
Delta hier vandaag ook lekkere hapjes op tafel gehad bij zus maar heb me aardig ingehouden. En als je ongi bent dan heb je wel wat lekkers verdient ja! Bereke als ik het zo lees klinkt het wel alsof het toch wel een beetje gelukt is om niet al te veel te snaaien? Hier vandaag een gezellige dag met de fam gehad. Na een gezellige lunch met het gezin richting zus gegaan. Toen we er allemaal waren hebben we de cadeautjes uitgepakt. We zijn bijna 2 uur!!! bezig geweest!! De kindjes hebben best veel gehad en ik heb ook absoluut geen klagen. We hebben lootjes gedaan en aangezien ik ook bijna jarig ben mocht mijn cadeautje wat duurder. Ik heb een nieuwe keukenmachine van Bosch gekregen (van zus en zwager) en van paps een mooi messenset. Morgen maar eens uitproberen en kijken of we nog wat lekkers kunnen maken. Heb vandaag wel minder gegeten als gisteren voor mijn gevoel al zit ik nog aardig vol ervan. Morgen weer terug naar de basis.
Schatjes!!!! Alle buikjes vol gegeten met kerst of juist heel dapper alle verleidingen kunnen weerstaan? Hier van allebei een beetje hahahah ik dacht dat ik niet zo veel had gegeten 2e kerstdag maar aan t einde vd dag toch een vol gevoel. Vandaag weer helemaal terug naar de basis. Ik heb me wel stiekem gewogen en zit nog altijd onder de 80kg. Helemaal happy dus Ik had een foto aan vriendinnen gestuurd en die waren helemaal trots op me. De lieve schatten!
Hier gaat het niet goed. Alle zelfbeheersing is weg met momenten. Maar komt wel goed hoop ik. Knap dat je nog steeds onder de 80 zit! Echt goed gedaan hoor.
Ohhh Bereke niet tof dat je het zo kwijt bent op dit moment. Al is dat ook niet helemaal raar na alles wat je meegemaakt hebt de laatste tijd. Hele dikke knuffel meid!! ik hoop dat je na de feestdagen je motivatie en volhoudingsvermogen weer terug krijgt. Hier vanmorgen gewogen en daar waar de meeste mensen met kerst aankomen ben ik er 600gram afgevallen. Vandaag nog ff naar de supermarkt voor wat kleine boodschapjes en straks nog een nieuwjaarstaartje maken. Ben alleen nog aan het bedenken wat ik als vulling zal gaan doen.
kibbeling; doe je super goed !!! ik wil mijzelf vrijdag pas weer gaan wegen, hopelijk red ik dat haha. 1e en 2e kerstdag wel lekkers gegeten. vanaf vrijdag weer normaal gegeten en alle verleidingen weerstaan. vanavond weer beginnen met sporten! precies een week geleden haha blehh.. moet er weer helemaal in komen! maar ik ga door. bereke; dikke knuf voor jou, hopelijk vind je weer snel motivatie! het gaat je lukken, je bent zó ontzettend goed op weg, kijk naar wat je al bereikt hebt. gooi dat niet weg!
Dank je delta! Ik ga echt proberen om me te herpakken. Sommige momenten gaan ook goed hoor. Was deze week ook -300 Gr. Maar alles overweldigd me momenteel. Is ook zwaar geweest allemaal. Maar komt wel goed. Meiden, de feesten goed door geraakt?
Zwaai allemaal! Ik heb meegedaan met de feestdagen dus behoorlijk aangekomen pfff. Maar ik had mijn keus gemaakt. Dus ik wist t ook. Vanaf morgen ga ik weer beginnen! Allemaal een heel goed, gemotiveerd en gelukkig 2014!
Happy new year iedereen !!! Ik wens jullie allemaal een gezond, gelukkig, mooi en een slank 2014! Bereke; Ja dat snap ik, het was niet niks wat ik er van mee gekregen heb van jou.. Doe het op jou tempo! Straks krijg je ineens weer motivatie. Die vele kilo's zijn er al af, je kan het. Doe het rustig aan, en forceer niks. Je valt nog steeds af. Dat doe je super goed Andere dames; alles goed ook? De feestdagen zijn weer voorbij! Ik vind het wel best haha. Zit weer bomvol motivatie, lekker aan het sporten en gezond eten. Ben ook net ongesteld geweest en dan heb ik zoveel motivatie haha, heerlijk!
Lieve meiden allereerst de beste slanke wensen voor 2014!! Dat we allemaal ons doel mogen behalen dit jaar. Bereke wel goed dat je toch 300gr eraf hebt. Je bent dus niet helemaal vd wagen afgevallen Delta ik ben benieuwd of je t red vrijdag pas te wegen. Al is dat morgen al dus zal wel gaan lukken. Hier de feestdagen ook overleefd. Al ben ik blij dat ze voorbij zijn en ik weer lekkerder in t gareel kan. Al vier ik t weekend mn verjaardag alweer....pfffff met de jaarwisseling wel lekker vd oliebollen gesmuld!! Gisteren al wel terug in t gareel en toen glimlachte die ene oliebol nog zo lief naar me........die heb ik nog op!! Hahahaha vandaag echt weer back to basic!
Gelukkig nieuwjaar meiden!! En dat 2014 een slank jaar voor ons mag worden Veel afwezig geweest hier door het vele werken en natuurlijk de feestdagen. Ik ben ook blij dat alles weer achter de rug is en mijn dagelijkse structuur weer terug komt. Maandag start ik weer met bb en hoop ik het deze keer langer vol te houden dan 3 weken . Xxx
Kibbeling; hahaha nee niet gelukt me pas vrijdag te wegen! dinsdag al gedaan en 600 gram eraf, was al een week geleden, maar was ongesteld, dus dan weeg ik niet. Kon het niet laten! Morgen weer ff wegen. Haha, lekker die oliebol Ik heb niks op. Vriend ook niet, die had poffertjes voor zichzelf gekocht, kan ik toch net wat makkelijker van af blijven. Dus das fijn. En inderdaad, nu weer lekker in het gareel, dat gaat helemaal goed komen dacht ik zo !