Kirst het gaat je zeker langer dan 3 weken lukken! Delta toch mislukt hahahaha maar wel goed datje afgevallen bent. Bereke we gaan er zeker voor!
Zo, de eerste dag gaat goed, ik heb ook weer enorme motivatie! Dus alles blijft helemaal goed met ons clubje Bereke!
Jatobe fijn dat de eerste dag goed gaat. Las net je so topic. Maar heftig hoor meid. En ik snap je gevoel wel hoor, hier heeft Stijn ml zijn moeder alleen gezien toen hij 5 dagen oud was. Daarna nooit meer gebeld of wat. Het enige wat er van af kan is een kaartje met zijn verjaardag en er dan ook nog oma in durven zetten. Nou dat is een titel die je moet verdienen. Toen ml en ik nog samen waren zei ik al vaak van bel even naar ja mams. Ik kom uit een heel warm en hecht gezin dus ik vond het maar raar dat hij dat niet had. Hij wil nu ook niets meer met haar te maken hebben maakt het misschien wel gemakkelijker binnen het gezin , al denk ik wel dat hij er soms mee zit. Gelukkig is hij binnen mijn familie warm onthaald en is iedereen blij met hem. Misschien is het voor je gevoel nog te vroeg om er nu over heen te stappen. Wat ik wel uit je verhaal kan opmaken is dat je ergens diep van binnen wel wil dat het enigszins goed komt. Of ze ooit excuses aan gaan bieden durf ik niet te beweren. Ik hoop voor je dat jij en ml eruit komen. Dikke knuffel! Delta altijd heerlijk als je afvalt!! hahahah daar waar ik eerder nog schreef vandaag terug in het gareel zitten er toch weer 2 chocokoekjes in mn buik...... Sukkel!! Morgen moet t echt beter gaan van mezelf.
Kibbeling; hahaha, 2 chocokoekjes in je buik.. moest er om lachen. hoe zouden die daar nou komen he ? nee joh, morgen weer proberen! nieuwe dag, nieuw begin.
Ikke! Dat dacht ik toen ik de titel las. Is dit het gezamelijk afval-topic? Ik wil best meedoen dan. Ik ben na mn bevalling amper iets lichter geworden. Sterker nog ben iets zwaarder geworden (1,5 kilo meer dan laatste weegmoment zwangerschap) Vind het echt verschrikkelijk, voel me een onwijs dikke koe.
Tuurlijk mag je mee doen ! Veel succes! Hier ook nog niet in het gareel. Vanaf maandag. ClichƩ maar komt beter uit! Hoeveel wil je kwijt? Hoe ga je het aanpakken?
Welkom Kim! Tuurlijk mag je mee doen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vandaag stond ik op de weegschaal again. Zelfde gewicht als dinsdag. Had ik ook wel verwacht. Ik val nu minder snel af, maar goed, ben dan ook al 20 kilo kwijt in een klein half jaar tijd. Dus mag niet klagen. En ik zit nu op mijn streef gewicht, tenminste, ik wilde altijd 65 kilo wegen toen ik nog 85 kilo woog. En dat is gelukt. Maar er mag nog wat vanaf. We doen het rustig aan, ik ga gewoon door met gezond eten en sporten! Bereke; goed zo, je hebt met jezelf afgesproken dat je maandag begint. Helemaal prima, ga je nog wat doen van het weekend? De andere dames nog plannen?
Delta, respect hoor! 20 kg op een half jaar is ontzettend knap! Ik ga rusten en de was doen want sta gigantisch achter. En verder lekker niks . En wat ga jij doen?
Hoi iedereen , Mag ik mij hier ook aansluiten? Ik ben begin september begonnen met afvallen en was begin december 14 kilo kwijt. Had dit niet zo snel verwacht in 3 maand. Nu heb ik mij in de maand december stabiel gehouden en toch genoten qua eten in de feestdagen. Vanaf gisteren ben ik weer begonnen en hoop ik de resterende 10 kilo nog kwijt te raken
Dankjewel Bereke. Ah lekker hoor, goed uitrusten!! Heb je nodig zo af en toe. Hier ook wat huishoudelijke dingen en verder niet heel veel. Appeltjes; Welkom ook! En wat een mooie prestatie al hoor! Hoe heb jij dat gedaan en sport je ook?
Kim en appeltjes welkom! Appeltje al een berg afgevallen ik hoop dat je laatste kilo's er ook af gaan. Delta een maf iets eigenlijk zo snel afvallen in zo'n korte tijd (heb ik zelf ook in nog geen half jaar 16kg eraf) en dan ben je op streefgewicht en wil je er eigenlijk nog wat van af. Ik merk aan mezelf dat ik dat stiekem ook denk. Eerst maar die laatste 4kg er no af krijgen. Bereke super dat je maandag weer gaat beginnen. Ik hoop, wat ik weet dat je het kan!! Het gaat je lukken. Hier vandaag een goeie dag (ja delta geen spontane koekjes in mn buik ) me netjes aan het menu gehouden en ook weer aan t water drinken gegaan. Vanavond mijn cakejes gebakken en morgen ff mooie cupcakes van maken. Ik vier morgen mijn verjaardag. Doet me ineens denken bereke jij bent toch ook ergens deze dagen jarig of al geweest? (Of vergis ik me vreselijk?) Veder t weekend nog geen grote plannen.
Gek is dat he Kibbeling! En ineens ga je dan minder hard. Maar vind het niet erg. Ik ben al onwijs blij als ik 1.5/2 kilo in de maand nu zou af vallen!!! Gaat goed komen met ons, erg leuk dat we nu weer kletsen. Haha!! Geen spontane koekjes meer dus... Hmm lekker zeg, cupcakes! Daar ga je zelf toch ook wel van snoepen he? En alvast gefeliciteerd!!! Wanneer ben je echt jarig en hoe jong word je? In ieder geval, een super fijne dag morgen! Andere lady's; ook een fijn weekend!
Ik woog een aantal jaren geleden net geen 100 kilo. Uiteindelijk maakt iemand een snertopmerking die me raakte. Binnen 6 weken was ik de eerste 10 kilo kwijt. Daarna met niets doen nog een keer 10 kilo eraf in de rest van het jaar. Weer daarna een sapkuur gedaan en nog eens een paar kilo kwijtgeraakt. Toen was ik zwanger, en aan het einde dacht ik ach maar 12 kilo. Dat valt reuze mee! Maar na mijn bevalling was er bijna niks af! En nu, na bijna een half jaar is het alleen maar meer geworden. Mijn eetpatroon is verschrikkelijk. Ik eet heel weinig overdag, en na het avond eten heb ik enorme neigingen om te snacken van hier tot tokio. De laatste 2 weken had ik amper snacks in huis, bewust. Vandaag bij het boodschappen doen me toch weer laten gaan. Ik heb vanavond een halve zak chips, en een halve zak japanse nootjes weggekaant. Dat was niet de bedoeling. Ik moet een vervanging zoeken voor mijn 'honger' in de avond. Overdag moet ik mn eetpatroon normaliseren, en ik moet weer aan de juices gaan. ' Eigenlijk moet ik sporten, maar ik kan niet sporten nu. Ik zit met een baby en geen oppas. Toen ik 10 kilo kwijt geraakt was, was een apparaat bij de fitnessstudio het grote geheim. 4 dagen per week, max 20 minuten op dat ding, en nog eens 20 minuten van alles op de andere apparaten. Meer deed ik niet, maar het was genoeg voor mij. De kilo's vlogen er werkelijk vanaf. Mjah, dat gaat hem nu niet worden, ik hoop dat het lukt met t eten en wat meer fietsen. Al is mijn ervaring uit het verleden dat fietsen niets doet voor mij.
Bedankt voor het welkom @delta. ik val af via een diƫtiste en heb een koolhydraatbeperkt dieet. Ik sport 2 a 3x per week in de sportschool. Knap hoor dat jij ook al zoveel bent afgevallen! @kibbeling, fijne dag vandaag. Wanneer ben je echt jarig? Met verjaardagen vind ik het altijd wel weer moeilijkere momenten. @kim11, hopelijk kan je overdag je patroon een beetje aanpassen. Ik at overdag ook nooit echt en idd in de avonden of einde van de middag ging het dan totaal mis. Nu is het roer om bij mij en gaat het perfect.
Delta nee geen spontane koekjes meer. Afgeschaft voor nu! Ik ben donderdag 9-1 echt jarig. En ja ook ik zal wel een cupcake eten. Daarnaast probeer ik wel gewoon mn regelmatig eten erin te houden. Merk wel dat ik daar juist veel baat bij heb. Kim jeetje wel knap dat je eerst zoveel afgevallen was en ja die zwangerschappen zijn ook niet goed voor ons lijntje he. Dat onregelmatig/niet eten is zo herkenbaar. Dat heeft mij hier ook de das omgedaan. Toen ik op de bank zat en mn bord op mn buik kon zetten alsof ik weer 7 maanden zwanger was wist ik dat t roer om moest. Appeltjes goed dat je onder begeleiding staat. Brn je alleen niet bang dat als je straks weer geeoon gaat eten het weer terug komt? Ik heb een hele tijd geleden het eiwit dieet gedaan en na stoppen kwamen er toch weer genoeg kilo's aan. Nu volg ik sonja en merk dat t heel gemakkelijk vol te houden is en ik me die levensastijl al aardig eigen heb gemaakt. Mag ook wel na een week of 20 bijna.
@kibbeling, nee daar ben ik eigenlijk helemaal niet bang voor. Ik voel mij namelijk lichamelijk zoveel beter door hoe ik nu eet. En het voordeel is dat ik beperkt doe. Dus ik eet nog wel elke dag bijv brood, maar max 2 plakjes en rijst/pasta/ aardappels gerechten max 2x per week. Zo is het allemaal prima vol te houden gelukkig
Welkom appeltjes! En veel succes! Maar dat gaat je wel lukken want je bent al goed op weg. Ik ben zot van brood dus zou moeilijk zijn voor mij! Maar gelukkig kan iedereen iets kiezen wat bij hem of haar past. Hier ook geen sport. Al heb ik me voorgenomen om in het voorjaar te starten met start to run. Dit is vorige keer namelijk niet gelukt en dat vind ik echt jammer! Ik ben verjaard op 18/12. Is zonder feest ofzo gepasseerd door dat geregel ivm mijn ma. Jij bijna jarig kibbeling . Hoe oud wordt je? En inderdaad lekker genieten van een cupcake hoor! Zo hoop dat ik overal op gereageerd heb want verstand geraakt niet in gang vandaag .
Kim, als je gaat fietsen, regelmatiger eet, minder snoept en voldoende Water drinkt moet het gaan lukken hoor! Tot nu toe was ik niks bijgekomen maar mijn illigale weegbeurt net zei wat anders. Vrees dus het ergste voor dinsdag. Dus dringend tijd dat ik er weer invlieg. Dit weekend al maar goed opletten en maandag echt terug starten! Jullie zijn al allemaal redelijk dicht bij jullie einddoel! Hier nog heel wat kilo's te gaan... Wordt nog een lange weg!
Bereke, nooit zomaar wegen! Dat kan soms wel een kilo schelen joh. Ik weeg altijd op hetzelfde moment. Als ik net mn bed uit ben, naar de wc ben geweest en nog in mn onderbroek sta. Als ik 3 uur later weeg, ben ik al een kilo zwaarder. Door het eten en drinken, en kleding wat je aangetrokken hebt. Zomaar wegen heeft mij zoveel teleurstellingen gebracht. Toen ik zoveel afviel, woog ik in de avond, dan wist ik dat ik de volgende ochtend een halve kilo exact lichter was. Dat was wat ik in de nacht verloor aan vocht en met het naar de wc gaan in de ochtend. In de ochtend als je net wakker bent is het enige neutrale moment. In de avond zit er ook nog voedsel in je lijf, en dat is de ene dag meer dan de andere dag.