Ja weet ik wel hoor. Maar had me gewogen voor het ontbijt. Zal misschien niet helemaal correct zijn maar verwacht wel een + deze week en geen -. Ach ja, zal dinsdag wel zien he.
Nee dat hebben we hier nog niet. Als de rest het ziet zitten, kunnen we er misschien alsnog mee starten. Kan motiverend zijn.
Ja.. We kunnen er ook een club van maken, dan kan er verder niemand meelezen. Misschien is dat wel prettig als iedereen niet alles op internet wilt zetten....
Nee nee nee geen aparte club hoor meiden, ik lees fanatiek mee en doe weight watchers was er 11 kwijt voor de feestdagen (durf nog niet te wegen dus weet de schade niet) hier moet er nog min 15 kg af heb alleen geen tijd om fanatiek mee te schrijven dus wil echt mee blijven lezen. Zet hem op!
He lieffies! Bereke ik word 34 jaartjes jong. En verjaardagen zijn leuk maar oh zo vermoeiend. Ohja dat was t idd had ik toch onthouden dat je in de buurt jarig was. Ik duim voor je dat de weegschaal toch lief tegen je zal zijn met wegen op je weegmomentje. Vrees dat de mijne ook niet al te lief voor me zal zijn....lang leve de vreetdagen! Kim van mij mag er wel een lijstje komen hoor. En wel goed dat je niet t idee hebt dat je straks een terug val krijgen. Gelukkig is t zo goed vol te houden dat is t belangrijkste. Sensje van mij mag je mee blijven lezen hoor en zo af wat schrijven hoor. En goed dat je al 11kg kwijt bent. Vandaag mn verjaardag gevierd en benen onder mn kont uit gelopen! Daarbij ook wel genoeg gegeten voor vandaag. Besloten om vanaf maandag al t lekkers weer af te zweren!
Kim; ik denk dat als je gezond en goed eet overdag; 3 maaltijden en 3 tussendoortjes en veel water drinkt, dat het dan al veel doet. En wat dacht je van thuis sporten? Ik heb 30 day shred, ripped in 30 gedaan en doe nu insanity. Allemaal thuis! gaat heel goed. Appeltjes; succes hoor! klinkt goed kibbeling; groot gelijk meis, lekker van je cupcakes genieten met je verjaardag! heb je een leuke dag gehad verder? ja veel je benen onder je kont vandaan gelopen haha. Hier gaat het ook goed, met eten. Ik zal weer eens opschrijven zo af en toe wat ik eet. Vind zelf ook wel handig om terug te lezen. O; Magere melk met brinta, wat rozijnen, pure rauwe cacao nibs, pure geraspte kokos en gebroken lijnzaad erdoor heen. L; (ik was laat wakker dus laat ontbeten!) 3 volkoren boterhammen met huttenkase en plakjes komkommer T; 2 mandarijntjes 3 amandelen en 2 paranoten A; quinoa met avocado, tomaatjes, zalm (uit blik) en arla salade kaasblokjes (22+ kaas, 10% vet) En over de gehele dag door zo'n 2 liter water gedronken. Best aardig dagje al zeg ik het zelf.
Ik heb in het verleden al zo ontzettend veel gedaan. Het enige wat bij mij direct goed aanslaat is dat ene apparaat bij de fitness. Ik heb getwijfeld om er eentje aan te schaffen, mjah waar moet ik het laten.... Ons huis is niet zo groot. Tijdje geleden had ik met een vriendin afgesproken dat als zij ging sporten zou ik op haar kinderen passen en andersom. Mjah toen belde ze opeens af. Vandaag weer een slecht ritme gehad. Veel te weinig gegeten en veel te weinig momenten. Morgen ga ik echt beginnen....
Kibbeling, dank je wel meid. Ik weet eigenlijk niet of ik wil dat het goed komt, daar ben ik heel eerlijk in. Als ik het wel wil, is het vooral voor mijn man denk ik. En waarschijnlijk ook voor L. Deze twee mensen zetten trouwens ook opa en oma in kaartjes, terwijl ze keren dat ze hem gezien hadden, op 1 hand konden tellen. Maar ja, denk niet dat zij denken hoor dat ze die titel moeten verdienen, eerder een biologisch gegeven....:x O boy o boy, ik heb mij ook illegaal gewogen en ben 2 kg aangekomen, ja ik zeg het heel eerlijk! Morgen ga ik ook weer 'aan de bak' en mezelf herpakken en er is niets lekkers meer in huis. Help me hopen dat ik niet eerst weer hoofdpijn krijg.
Hoi meiden! Mag ik ook mee doen? Ik moet 20 kilo kwijt. Dat ben ik aangekomen in 10 jaar tijd. Heb al meerdere pogingen gedaan,verschillende diëten maar elke zomer komen de kilo's weer terug. Nu loop ik al 3 zomers in een legging en wijde shirts en dat ben ik spuugzat! Ik weet ook gewoon niet meer hoeveel ik nou moet eten op een dag om af te vallen. Weten jullie misschien waar ik eetlijsten kan vinden? Wens iedereen veel succes dit jaar!
Senso, wat grappig dat je meeleest! Af en toe schrijven is voldoende hoor . Kibbeling, ik ben er 33 geworden. Schelen wij niet veel . Delta, net menu! Goed bezig! Kim, wel jammer dat je vriendin heeft afgezegd dan ... Maar zo moet het ook lukken hoor! Jatobe, jij ook een slechte illegale weegbeurt... Morgen weer beter! Je bent alleszins niet alleen . Mamamadelon, welkom en veel succes! Kan je niet helpen aan lijsten. Ik doe weight watchers.
Das lastig Kim.. Maar goed, misschien toch het proberen waard, want bewegen blijft bewegen! Jatobe; succes hoor! gaat helemaal lukken, weer even er goed tegen aan gaan! Mamamadelon; welkom en succes! Ik heb geen idee waar je eetlijsten kan vinden..
Vanochtend woog ik 84. Net een uur stevig gewandeld met de honden,was lekker! Nu een eierkoek gegeten straks boodschappen doen. Tja en verder....
Ik woog gisterochtend 94.6 -_- Kan niet zeggen dat ik blij was met de weegschaal. Vandaag veel water en meer eetmomenten. Vandaag de dag achterlijk vroeg begonnen. 5 uur beschuitje met melk gegeten. 8 uur banaantje en net weer een banaantje. Straks kopje soep met een cracker. Vanavond weet ik nog niet. Spruitjes denk ik.
Hmm.. Zijn 2 bananen op een dag niet erg veel? En waar is je brood? Mijn lijstje voor vandaag; O; brinta met magere melk, rozijnen en banaan. T; 2 zilver vlies rijstwafels L; 3 volkoren boterhammen met 2 gekookte eieren, misschien op de andere nog wat pruimen jam van de reform. T; 2 mandarijnen een eiwitshake of een handje noten A; volkoren wraps met wok groente en 22+ kaas blokjes Verder veel water drinken Vanavond insanity.
hallo allemaal, Ik zou ook graag mee willen schrijven hier. Wij zijn al 3 jaar bezig met onze kinderwens, een aantal miskramen gehad en vanaf volgende cyclus beginnen we met IUI. Het zou erg goed zijn als ik wat af zou vallen, dus ik ga flink mijn best doen in het nieuwe jaar. Ik zou alleen wat support en elkaar bemoedigen heel goed kunnen gebruiken, dus hopelijk mag ik bij jullie meeschrijven kan ik dat hier bij jullie vinden en geven groetjes
He meiden, Delta ik heb verder een gezellige da gehad. Het grappige is wel dat er op mijn verjaardag 2 zijn die per vandaag zijn begonnen aan Sonja Bakker. Ik hoop voor ze dat ze net zo goed gaan als dat ik ga. Oke afgelopen week even niet. Nette menus heb jij hoor. Zijn wel vergelijkbaar met wat ik mag eten. Kim balen dat je vriendin af melde en jij daardoor niet kon sporten. Ik zeg heel eerlijk ik doe geen ene mallemoer aan sport maar ben al de gehele dag in beweging op mijn werk. Wel ben ik wat meer gaan fietsen (totdat mijn fiets kwam te overlijden en ml nog niet heeft kunnen bedenken hoe t stoeltje op de andere fiets kan)en loop ik wat vaker naar de winkels ipv er langs te rijden. Wat was jij vroeg uit de veren zeg!! Ik zou idd ook uit kijken met teveel bananen eten. Behalve obstipatie zitten ze ook vol suikers. Een appel is redelijk neutraal en stilt ook je honger. Hahahaha snel naar de supermarkt dan! Jatobe ik snap je gevoel wel idd. En wat betreft die titel is het denk ik idd biologisch. Gelukkig denken mijn ouders daar heel anders over. Jeetje 2kg is wel veel zeg. Ik hoop serieus dat het vanaf vandaag weer de goede kant op gaat. Je kan het!! Mamamadelon welkom! Ik vind het wel grappig om te lezen dat je schrijft elke zomer komen de kilos terug. Ik doe zelf Sonja Bakker en daarbij volg je een weekmenu. Ik merk aan mezelf dat ik dit wel heel prettig vind. Ik ben ondertussen al vanaf augustus 2013 bezig en weet dus al aardig wat ik op een dag wel en niet moet eten. Goed bezig vandaag al! Bereke dan schelen we maar een jaartje! Das idd niet heel veel. Heb je je motivatie alweer terug gevonden of nog niet helemaal? Susanna Welkom bij onze club! Ik hoop voor je dat het afvallen gaat lukken en vooral ook dat jullie kinderwens uit mag komen. Zo ik ben weer bij! Ik had al wel eerder gelezen maar nog niet de kans gehad om te reageren. Gisteravond de voorraadkast opgeruimd en er lagen toch nog wel wat lekkere dingen in. Chocolade gekregen van mijn tl maar besloten na 1 hap dat dit toch niet zo lekker was L Ik heb hem maar aan ml gegeven. Verder kwam ik nog wel mijn dropjes tegen .die kon ik echt niet weerstaan!!! Na een stuk of 5 heb ik het zakje dicht gedaan en in ml zijn tas gestopt. Weg verleiding Vanmorgen gewogen en 300 gram erbij. Was niet helemaal een verrassing voor me. Lekker zitten snoepen en eten met oud en nieuw en dan ook nog mijn verjaardag gevierd. Vandaag wel weer helemaal terug in het gareel gegaan. Al ruim 1 liter water op en mijn menu netjes aan het volgen. O; plak ontbijtkoek met boter T; appel L; volkoren tosti hawai T; beker melk/optimel A; witlof met gekookte aardappelen, gehaktbal en rauwkost Kortom weer een goed dagje.
Ah, jammer, gauw boodschappen doen dus! Ik zorg er altijd voor dat ik goed eten in huis heb en nooit zonder brood e.d zit. Want dan kan je verkeerd gaan eten ja. Succes!
Welkom susanna81! Natuurlijk mag je mee schrijven en hopelijk gaat het afvallen lukken en mogen jullie snel zwanger raken van een wondertje.