Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Best een net lijstje kim!

Hier;

O; muesli met magere melk, cacao nibs, gebroken lijnzaad en banaan
    T; Niks, laat ontbeten en heb na mijn ontbijt insanity gedaan
    L; 2 volkoren boterhammen met huttenkase en komkommer
    T; 3 kleine mandarijntjes, paar cashewnoten van de reform en een paar para noten van de reform
    A; 4 volkoren boterhammen, 3 met amandel pasta van de reform en 1 met granaatappel jam van de reform (ik at alleen, niet veel zin in eten en om te koken)
    Straks misschien nog een paar kleine tomaatjes eten.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Delta die ketchup is zo schadelijk niet hoor. Het gaat vaak meer om mayo eb pindasaus. Maar jemig als je een cheatdag hebt dan ga je er ook wel helemaal voor zeg!! Als ik dat tegenwoordig allemaal zou eten dan zou t of niet passen in mn buik of ik wordt kotsmisselijk.
    Ik had dit afgelopen zondag al een beetje hahaha

kim das een heel mooi lijstje vandaag. Je kan wel als je t lust de hagelslag vervangen door vruchtenhagel. Is net wat gezonder en de druivensuiker verbruik je toch snel weer.

Vandaag:
    O: beschuitje met vruchtenhagel
    T: appel
    L: 2 boterhammen met vruchtenhagel
    T: ontbijtkoek (zaten in de auto en had trek dus ipv yoghurt genomen)
    A: macaroni met kip en salade
    T: bakje yoghurt (ipv koek die ik 's middags al op heb)

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ik zwerf hier wel rond maar niet echt actief aanwezig. Morgen beter.

4. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling; ik was ook wel misselijk hahaha. van die kentucky dan blehh. doe ik ook niet meer, was zo smaakloos en zout. bah! ik zat erg vol ja, maar heb mijn grenzen niet overschreden. had trouwens maar 2 broodjes op savonds als avond eten daar en die shake. En savonds 4 stukjes sushi en wat chocolade. Valt wel mee vind ik voor een cheatdag. Voor de rest wel clean gegeten...

Nee ketchup is niet zo schadelijk, maar zit toch wel suiker in. En ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden. Ik merk véél verschil moet ik zeggen, met alles. Dus voor mij ook geen ontbijt koek en eierkoeken, zit ontzettend veel suiker in. Ik ben nu ook nauwelijks moe meer en blijf toch afvallen en eet best veel, al zeg ik het zelf.

bereke; *ik wil je even een dikke knuffel geven*

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke het zit je niet mee he lieve schat. Als je in de buurt had gewoond was ik naar je toegekomen al was t alleen maar om je een knuffel te geven!

Delta hahaha heb je dan al eens knakworstjes op sinds je aan t afvallen bent???
    Ik wil en kan je zeggen daar waar ik vroeger een half blikje leeg at smaken ze me nu toch mega zout!!!

6. Delta

Delta Niet meer actief

Nee! Al meer dan een half jaar niet op! Ja dat smaakt vast zout! Gek he, onze smaken veranderen zo erg met al dat gezonde eten. Ik geniet totaaaaal niet meer van al dat ongezonde eten. Dan had ik er zin in en elke keer viel het tegen. Ik denk ook niet dat ik er veel zin meer in zal krijgen. Maar, ik merk dat ik wel extra afval als ik af en toe wat ongezonds eten. Je lichaam raakt op een gegeven moment zo gewend he, aan al dat onbewerkte voedsel.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Jullie zijn lieverds!

8. Delta

Delta Niet meer actief

Jij ook! Doe het rustig aan meis.

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ah lief van je bereke.

Delta das echt helemaal waar. Al smaakte mn dropjes zondag toch echt nog goddelijk ;)
    Ik merk idd ook wel dat zo af en toe vd wagen vallen werkt. Toen met de kerst was ik ook gewoon afgevallen.
    Ach een menselijk lichaam zit raar in elkaar zullen we maar zeggen.

10. Delta

Delta Niet meer actief

Ja inderdaad Kibbeling. Soms smaakt iets heel lekker, chocolade vind ik toch ook wel lekker nog. Althans die shake smaakte het lekkerst van die hele dag haha.
    Ach ja, het menselijk lichaam is inderdaad best raar!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He afvallige moppies!

Iedereen de dag goed doorgekomen?

Ik wel goed. We hadden vanavond op t kdv een receptie met door ouders gemaakte hapjes en daar heb ik wel wat van op. Vanavond alleen onwijze trek in wat lekkers. Ik ben de kast in gelopen en dacht wat ga ik eten?? Ohhh chips...nee neem maar de japanse mix. Die is dan net wat onschuldiger ;)
    Het weekend weer werken en zondag op werk nieuwjaarslunch met fam en een boel lekker!

Ps wel stiekem tussendoor gewogen en ben 1 kg afgevallen vanaf maandag. Nu t weekend nog stabiel houden of meer afvallen.

12. bereke

bereke Niet meer actief

Oh kibbeling jij bent echt zo gied bezig! Ben trost op je :)!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke dank je wel. Vandaag kan je wat minder trots op me zijn hoor. We hadden een gezellige high tea/lunch op werk met de clienten en familie. We hadden scones(daar heb ik er wel van op), brownies (niet op!), muffins (wel op), wraps (zo lekker en veel van op waren in stukjes gesneden), taart (gemaakt door mij en klein stukje op), gevulde eieren (1 van op), chocolaatjes (gemaakt door mij en 2 van op), tonijnsalade met cracker (niet op), zalm sandwiches (niet op). Kortom genoeg te eten. Ik heb er wel veel thee bij op ter compensatie.

Hoe gaat t verder met de rest?

14. bereke

bereke Niet meer actief

En toch blijf ik fier want morgen herpak je gewoon weer!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dikke kus SMAK!!!

16. Delta

Delta Niet meer actief

Inderdaad kibbeling; genieten mag je heus wel eens hoor! Als je jezelf erna herpakt is er niks aan de hand! Helemaal niet zelfs :)
    Ik wil mijzelf woensdag weer gaan wegen. Heb netjes gegeten en niks raars gegeten. Maar, aankomend weekend ga ik weer een dag eten wat ik wil. Zodat mijn lichaam niet 'lui' word. En het is wel eens leuk/lekker.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Sorry dat ik zo weinig schrijf momenteel.... Nog beetje tijd nodig. Maar ik denk aan jullie en duim voor goede resultaten!

Ik ben toch 400 Gr afgevallen deze week en zit nu op -12,5 kg. Oef!

18. Delta

Delta Niet meer actief

Dat doe je echt super bereke!! Niet zo onzeker meis, je kan het! Je doet het zo goed. Dikke knuf voor jou.

19. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je lieve Delta. Lukt het bij jou ook wat?

20. Delta

Delta Niet meer actief

Graag gedaan meis, het is de waarheid.
    Ja het gaat goed. Ben gister ongesteld geworden, dus word niet op de weegschaal deze week. Maar volgende week. Ik ga wel gewoon door met gezond eten. En sporten als ik me goed voel morgen en vrijdag. Gister wel gesport nog.

Deel Deze Pagina