He lieffies! Bereke wat super dat je toch afgevallen bent. Ik hoop dat t langzaam wat beter met je gaat? Delta balen van je ongi. Heb je dan geen last van lekkere trek? Hier besloten om voortaan op de vrijdag te gaan wegen. Die maandagen zijn soms zo irritant omdat ik t weekend niet altijd voldoende water drink. Maar goed nieuws deze vrijdag 700 gram afgevallen. Zit nu totaal op -17,2 kg. Toch wel een resultaat om trots op te zijn. Zo met kleine man naar de binnenspeeltuin dus krijg ik ook weer genoeg beweging.
Wat goed kibbeling! Dat je weer afgevallen bent! Ik ook, 800 gram! Weeg nu 63.3 kilo. Die 60 kilo komt echt in zicht. Bizar, omdat mijn streefgewicht eerst 65 kilo was en zit daar nu al goed onder. Mijn ongi is nog niet helemaal weg ook, maar geen last van lekkere trek. Het is al 2 weken geleden dat ik gecheat heb haha. Ik ga morgen een lekkere cheat dag houden! Eten wat ik wil. Heerlijk, moet zo eens kunnen niet? Veel plezier bij de speeltuin met je kleine mannetje! En een fijn weekend dames.
Hahahaha Delta zo grappig dat je wen streefgewicht hebt en er vervolgens onder gaat zitten. Ik heb nog 3kg te gaan voordat ik op mn streefgewicht zit. Alleen dan wil ik er nog iets meer af zodat ik kan schommelen tussen 70-75 kg. 75 wordt straks wel mn bovengrens. Daar wil ik dan echt niet meer boven komen. Iedereen zegt nu al je moet niet teveel meer gaan afvallen hoor dan blijft er niks van je over. Nou geloof me er is nog genoeg over Her was leuk in de binnenspeeltuin en genoeg beweging gehad. Gisteren heel de dag met ml en kleine man naar de hobbybeurs geweest. Veel gelopen en gedaan. Vandaag echt een rustig dagje. Tussendoor wel ff goed gestofzuigd (alles van zn plek), de bedden verschoond en alle was weggewassen. Ohja ook de vaatwasser nog uitgeruimd. Toch nog wel actief geweest als ik het zo opschrijf.
kibbeling; ja precies! mijn moeder zegt ook dat ik niet teveel meer moet afvallen, maare, er is nog genoeg over bij mij ook hoor, vind ik dan. ik wil gewoon zo min mogelijk vetrollen als ik zit. iedereen heeft zijn of haar eigen ideaalbeeld en dat moet iedereen lekker zelf weten. doe waar jij je goed bij voelt! dat is het allerbelangrijkste. dan heb je goed bewogen en veel gedaan! dat is altijd lekker en fijn. hoe is het met bereke? en de rest van de dames?
Hoi meiden! Ik lees dat kibbeling en delta nog steeds goed bezig zijn ! Echt knap hoor! Hoe is het met de anderen? Leven jullie nog? Hier gaat het een beetje op en af met mij. Al is er denk ik wel een lichte stijging in hoe ik me voel. Ben sowieso deze week ook nog thuis. Net op de Weegschaal gegaan en ben bijgekomen. Maar was een illegale weegbeurt dus ik wacht morgen af. Heb nu ook het gevoel dat ik terug moet beginnen of het wordt te lastig om weer gewoon in te pikken. Ben al meer dan een maand niet meer aan het tellen enzovoorts... En heb mezelf nu wel genoeg respijt gegeven. Plus van bijkomen wordt niemand blij he .
Van bijkomen word zeker niemand blij bereke. Maar dit is zeker geen reden om te stoppen! Want dit wat bijgekomen is, is er ook zo weer af als je je zelf herpakt! Het is niet meteen 'vet'. Doe rustig aan en gun jezelf het beste.
Das goed meis, rustig aan inderdaad, niks forceren maar jezelf gewoon het beste gunnen! Je lichaam verdiend dat, want jij word er uiteindelijk blij van.
Lieve Bereke ik vind nog dat je goed staande houdt! Het lijkt me best moeilijk, wel goed dat je voor jezelf aangegeven hebt nog een week thuis te blijven. Ik hoop echt van harte (want ik gun t je zo graag!!) dat je t weer allemaal op kan pakken. Wel op je eigen tempo doen. Je doet t voor jezelf en voor niemand anders. Hier een slecht weekend gehad en vandaag was eigenlijk ook niet al te best. Morgen echt weer goed van start!
Oh dank je ! Ben volgende week ook nog thuis. Hopelijk is het dan al wat beter. We zullen het zien. Veel succes voor morgen alvast kibbeling!
En dames, hoe gaat het? Gisteren overdag een goede dag qua eten maar 's avonds veel te veel gegeten en dan kwam het nog van de frituur . Maar goed, overdag was toch al beter!
Nou doe je goed bereke! Geef helemaal niks, dit is al een goede stap. Vandaag weer een dag! Hopelijk heb je wel genoten van de frituur gister Hier gaat het ook goed, heb deze week al 4 keer gesport. En gezond eten gaat ook heel goed. Maar dat komt gewoon omdat ik mij er zo goed bij voel, deze leefwijze. Dat geen enkel koekje of frietje etc daar tegen op kan. En tja.. Ik wil nou eenmaal die sixpack haha. Hoe gaat het met Kibbeling?
Dankjewel bereke. Ik probeer het! En ik moet zeggen.. Het lukt best aardig. Ik word gewoon zo blij als ik in de spiegel kijk. Het is het harde werken en gezond eten gewoon zo waard. Eindelijk geen geflubber, geblubber en putjes meer.
He mopjes! Bereke je hebt de eerste stap in de goede richting weer gezet. Ben trots op je! Las dat je het hoofdstuk ook bijna kan gaan sluiten. S heelt dat ook al in he gevoel? *ik stuur ook een beetje kracht jouw kant uit* Delta lekker bezig! En 4x sporten?!!! Ik heb daar echt geen tijd/fut voor hoor. Dikke respect! Hier gaat t wel goed deze week. Alleen gisteravond over heerlijke pizza gegeten! Vandaag wel weer helemaal terug in mn harnas hoor. Ik zat trouwens gisteren oude foto's van mezelf te kijken (kwam hem toevallig tegen op de hobbysite van ml zijn club) en OH MIJN GOD!!! Wat een buik :O Ik stuurde hem aan vriendin door en die zei en hoe is het nu?? Dus ik een foto van nu gemaakt maar wat een verschil! Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden maar kan mezelf al wel aankijken in de spiegel zonder van mezelf te walgen zoals eerst. Dat voelt toch ook wel goed aan. Fijne dag nog en wees sterk!