Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling; iets lekkers mag je af en toe wel hoor! ik heb trouwens 2 keer per maand een cheat dag waarin ik ALLES eet waar ik zin in heb. werkt goed voor mij. de rest zo gezond en clean mogelijk.
    Leuk he dat je zoveel verschil ziet! Echt super, het word gewoon beloond.
    Ja ik sport 4/5 keer in de week. Duurt 40 minuten per keer. Ik doe het vaak savonds als mijn dochter op bed ligt.

2. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn als je zo'n groot verschil kan zien! Motiveert weer extra!
    Hopelijk was het lekkere pizza.

Is moeilijk te zeggen of het scheelt. Ik ben niet vaak meer triest maar eerder gewoon leeg en een kort lontje... Het beter maar heel langzaam en dan weer stapje terug...

3. bereke

bereke Niet meer actief

Oh en delta, jij bent een babe zag ik net in een ander topic!

4. Delta

Delta Niet meer actief

Jij anders ook bereke!! Had je heeeeeel anders verwacht, veel ouder.. Je bent volgens mij echt jong ook nog! Super leuk, dat ik nu ook een gezicht bij jou heb.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik vind het ook fijn om je gezicht nu te kennen.
    Ik ben er 32 geworden in december. Enne tegenover jou stel ik niet veel voor hoor.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Zo! Had je veeel jonger geschat, een jaar of 27 of zo! Nou dat valt wel mee, zo knap ben ik niet haha.
    Ik vind je echt een heel mooi gezicht hebben, pure schoonheid. Niet zo bescheiden jij ;)

7. bereke

bereke Niet meer actief

Het was gene scherpe foto he ;). Dus vandaar dat ik misschien jonger lijk...

Enne jij, ook niet te bescheiden!

8. Delta

Delta Niet meer actief

Haha beide bescheiden ;) Ach siert ook wel toch. Houd ook niet zo van mensen die naast hun schoenen lopen. Doen we gelukkig ook niet!

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He nu ben ik wel nieuwsgierig naar welk topic dat was?!?!?!?!?!
    Maar geloof dat we allemaal kanjers zijn hoor.

Hier 300gr eraf deze week! Zit nu onder de 78kg woehoe!!!!

Bereke het zal ook niet vd ene op de andere dag ineens goed gaan. Het heeft wel tijd nodig. Het is ook wel goed dat je weet dat je kort lontje hebt af en toe.

10. bereke

bereke Niet meer actief

OW kibbeling, wat goed! Super gedaan meid!

Het topic van de selfies ;).

11. Kleo

Kleo Lid

24 jan 2014
    42
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum en dit is dus mijn tweede post ooit. :p Ik heb niet alles hiervóór gelezen: het is nogal veel. Ik wilde antwoord geven op de oorspronkelijke vraag en misschien kan ik het van hieruit verder volgen.

JA, ik moet nog veel afvallen!
    Ik ben 3 maanden geleden bevallen, bijna precies.
    Vanaf week... 14 (ca) had ik bekkeninstabiliteit. Het werd zo erg dat mijn bevalling ingeleid moest worden omdat ik bijna niet meer kon lopen. De bevalling werd een spoedkeizersnede, uiteindelijk.
    Dat betekent: vanaf week 27 bewoog ik nog maar héél weinig. Ik mocht 5 minuten staan, 5 minuten lopen, 15 minuten zitten en dan moest ik weer een hele tijd liggen, voor ik dit schema weer mocht herhalen.
    Voor mijn zwangerschap sportte ik een paar keer per week en ook met mijn werk was ik erg mobiel, dus toen ik dat allemaal niet meer kon, kwamen de kilootjes er makkelijk aan. Ik ben in mijn zwangerschap 26 kilo aangekomen.

Tijdens de bevalling: 9 kilo kwijt.
    Daarna: 6 weken weinig bewegen i.v.m. keizersnede.
    En nu de bekkeninstabiliteit nog overwinnen, waardoor ik nog steeds niet mag sporten. Ik mag elke dag een uur buiten wandelen, als dat gaat. Dat gaat meestal wel. Ik probeer langer te gaan, maar dat lukt nog lang niet altijd.

In de 3 maanden na de bevalling ben ik 1 kilo afgevallen. :$
    Ik geef borstvoeding en ben 6 weken na de bevalling gestopt met door de weeks snoepen.

Als iemand die graag sport (fitness) en met een man die gymdocent is, ben ik erg tegen lijnen. Natuurlijk mag dat ook niet tijdens de borstvoedingsperiode, maar diëten zijn voor mij echt taboe.

Ik probeer nu veel te wandelen, niet te snoepen door de weeks... Wel tussendoortjes te eten omdat dat goed schijnt te zijn. Die tussendoortjes zijn liga's, fruit (op dit moment vooral mandarijnen) en af en toe twee handjes ongezouten notenmix omdat dat goed voor je schijnt te zijn.

Ook drink ik zoveel mogelijk water en thee. In totaal dagelijks ca. 3 liter. Dat was iets meer, eerst. Ik merk dat ik nog veel vocht vasthoud en probeer daarom goed te blijven drinken, dat schijnt erbij te horen.

Ik ben nu op het frustrerende punt dat mijn zwangerschapsbroeken te wijd gaan zitten (zeker die buikband, heel irritant!) maar gewone broeken nog lang niet passen. Ik draag vooral spijkerbroeken en heb in de winkel de grootste maat die ze hadden, 33, gepast. Die past nog helemaal niet!! :$

Ik vind het niet nodig om nu al op mijn oude gewicht te zitten, ik wist dat dat er niet inzat. Maar zo 1x per 2 weken een kilootje afvallen ofzo, zou fijn zijn...

12. bereke

bereke Niet meer actief

Succes ermee Kelly! Je hebt wel het voordeel dat je van bewegen/sporten houdt. Dan gaat het meestal wel vlot!

13. Delta

Delta Niet meer actief

Haha grappig topic is het. Je moet wel goed zoeken kibbeling. Al sta ik op pagina 1.

Wauw wat goed! Dat je lekker bent afgevallen! Ik helaas niet, 600 gram aangekomen, snap er niks van, spierpercentage was niet omhoog. Ik zit wel verstopt en zit rond mijn eisprong. Ik geef dat maar de schuld. Want ik heb zoveel gesport en niks gesnoept of gek gegeten. Baaaaal!! Maar ach, we gaan door.

Kelly; succes!

14. Kleo

Kleo Lid

24 jan 2014
    42
    0
    0
    Bedankt, Bereke!
    Ik mag alleen voorlopig nog helemaal niet sporten én ik ben heel ongeduldig. Geen handige combinatie ;)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Oei ja dan hen ik niet goed gelezen... Nee da's geen handige combinatie! Maar nu dan maar even zo proberen en eens je terug mag sporten zal het dan wel goed vooruit gaan.

16. Kleo

Kleo Lid

24 jan 2014
    42
    0
    0
    Ik hoop het. 1 kilo in 3 maanden en dan nog 16 kilo moeten, dat moet wel wat sneller gaan binnenkort, anders ben ik over een paar jaar weer op mijn oude gewicht. ;)

17. bereke

bereke Niet meer actief

Eens je opnieuw kan en mag bewegen zal het écht wel sneller gaan!

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kelly welkom en oh wat een ramp moet dan zijn zeg voor je. Ik hoop dat je snel vooruitgang boekt met je BI. Lijkt me wel lastig. Hopelijk heb je er wel een heerlijk mopje voor terug gehad.

Delta wats geschied??? Ik denk je ei die dwars zit.... zoveel sporten en dan dit als resultaat... ik zou een cheatdag inlassen hahaha
    nee hoor best kans dat t volgende week ineens weer goed eraf is.
    Ik ga eens op zoek naar t topic.

Hier vandaag een goeie start gemaakt maar ergens hij de lunch verkeerde afslag genomen. Heerlijk pannenkoek gegeten en vanavond broodje hamburger met ui en champignons. Daarna wel nog geshopt voor ml...

19. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling; ja echt erg.. vind het zo niet leuk! vanavond weer gesport. ik ga gewoon door, ik laat me niet kisten! hopelijk is het er volgende week weer af + wat extra's haha. hope so!
    cheatdag, nou ik vind dat ik dat nu even helemaal niet verdien zo :p
    denk ook dat mijn ei dwars zit, ik zit nu op dag 12 volgens mij. en het kan aanhouden tot menstruatie. lekker dan! ben ik een kleine 2 weken in de maand 'strak' voor de rest voel ik me net een dikzak.
    zo dat moest er echt ff uit.

jij hebt dus wel lekker gegeten? klinkt in ieder geval erg lekker zeg!! morgen weer een dag toch? en lekker geshopt voor manlief? niks voor jezelf dus?

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha delta doe ff normaal met je dikzak!!! Ik zag je foto en je ziet er goed uit!!!! (Al snap ik je gevoel)
    Nee niks voor mezelf. Het geen ik wilde hebben was er niet in mijn maat. Ik moet namelijk nieuwe wandelschoenen (nee niet voor het wandelen maar voor alledaag) rn al die ik leuk vond hadden ze niet in mn maat. Dat heb je als je op grote voet leeft. Zo jammer dat als je afvalt dat nou net niet krimpt.
    Vandaag een dag waarop ik iet echt heb opgelet op wat ik mocht eten. Wel veel gewandeld want ik ben naar het boekenfestijn geweest. Heel de ochtend lekker tussen de boeken gelopen en vanavond nog gewerkt. Qua bewegen dus een goeie dag!

Deel Deze Pagina