Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling; hahaha dankjewel. ja het is het gevoel hoor. weet ook wel dat ik niet echt dik ben.. maar het is er alweer van af! ik weeg nu 62.6 kilo. vrijdag woog ik nog 63.9 dus mijn eisprong is geweest. gelukkig maar, want voelde me net een ballon!

ohhh jammer van je schoenen zeg! hopelijk vind je ze nog gauw.. qua beweging zit je zeker goed! het is ook wel lastig met het weekend he?

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Als ik de weekenden moet werken en ik heb dagdiensten dan gaat t vaak een stuk beter omdat ik dan in mn werkritme zit. Als ik avonddiensten heb of vrij ben dan gaat t nog wel eens mis ja.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Ja dat snap ik wel. Maar, goed dat je het toch steeds weer oppakt! Dat is al heel knap.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi moppies! Hopelijk het weekend doorgekomen zonder al te grote kleerscheuren! Hier geraak ik niet terug opnieuw gestart :(. En volgende week normaal terug werken. Mijn hart begint al wat sneller te slaan als ik er aan denk. Maar ja, zal toch eens moeten...

5. Delta

Delta Niet meer actief

bereke; doe rustig aan en dikke knuffel voor jou..

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Delta dank je wel. Ik heb dit ook echt in mn hoofd zitten dus dan ga ik er ook echt voor :)

Bereke ohhh meid. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen voor je. En ergens denk ik ook dat de drempel zal blijven. Net wat je zelf zegt een keer zal je weer moeten beginnen. Ik duim dat je eerste dagen mee zullen vallen. Misschien dat je dan ook weer wat meer terug in je ritme zal komen.
    Hele dikke knuffel meid! *als je in de buurt woonde kwam ik hem je brengen!*

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dank je wel! Lief van je! Hier weer slechte dag maar morgen naar psych. Sorry dat ik nu zo negatief ben en enkel hierover post trouwens.

8. Delta

Delta Niet meer actief

Geen sorry zeggen bereke! Daar zijn we voor hoor, om elkaar te helpen, niet alleen met afvallen. Je hart lucht hoort daar ook bij!
    Heel veel succes alvast morgen. Je kan het! Knuffel voor jou.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Echt heel erg bedankt!

10. Delta

Delta Niet meer actief

Your'e welcome!!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke succes bij de psych en ik hoop dat je snel je nieuwe neefje/nichtje mag gaan bewonderen vandaag. Mooi dat er weer wat positiefs gebeurt in je leven. Je hebt t verdiend!
    En je mag hier idd je hartje luchten. We zijn er niet alleen voor de kilo's!

Hier op zich wel een goeie week. Morgen weer wegen maar ik denk niet dat er veel af zal zijn. Vandaag eerst maar mijn lange werkdag overleven.

12. Delta

Delta Niet meer actief

Succes lieve bereke!!

Ik was weer van 62.6 naar 63.3 gegaan pff snap even niks meer van lichaam. Gister ook weer zo enorm opgeblazen gevoel. *vind dit niet leuk!*
    Komt wel weer goed.

Kibbeling; dat wegen is niet leuk meer haha. hopelijk is er bij jou wel wat af! succes met werken vandaag! gaat helemaal goed komen.

13. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi lieverds, even snel want ben moe! Kindje is zo mooi! De meiskes en ik waren op slag verliefd ;).
    Gesprek met psych ging goed. Ga maandag halftijds terug werken zodat ik er rustig terug kan inkomen.

Morgen probeer ik bij te lezen!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke gefeliciteerd! En meestal ben je op zulke kleintjes op slag verliefd.
    Fijn dar je een goed gesprek hebt gehad.

Delta das idd wel raar. Misschien niet voldoende gedronken? Daar merk ik t als eerste aan.

Vandaag inhaalslag met water gemaakt en heb t geweten. Bleef rennen naar de wc..pffff ach je kan t maar kwijt zijn. Zal morgen merken of ik t ook echt kwijt ben?
    Morgenochtend ook weer peutergymmen dus dan zijn we ook weer bezig.

15. Delta

Delta Niet meer actief

Gefeliciteerd bereke, wat super leuk! En fijn dat het goed ging.. Het gaat goed komen met je, je bent een sterke vrouw!

Nou, ik drink zo 3 liter water per dag altijd, dus daar zal het niet aan liggen. Ik heb nu pas mijn ei denk ik, veel slijm etc en gister steken in onderbuik.
    Jaa als je veel drinkt, ga je goed plassen! Is alleen maar goed.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Woepieeeeee 600gram eraf!!!!! Ben helemaal happy. Dat geplas is dus ergens goed voor geweest :)

Delta wat een berg drink jij zeg!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Delta, wauw jij drinkt veel. Dan kon ik permanent op toilet blijven zitten denk ik ;).

Super kibbeling! Jij bent echt zo goed bezig :). Respect!

Maandag start ik terug met werken maar sowieso al minstens een maand halftijdse ipv voltijds :). Zie ik wel zitten. Kan ik nog een beetje mijn rust nemen ipv weer direct ondergesneeuwd raken. En dan hoop ik ook mijn ww terug te kunnen oppakken!

18. Delta

Delta Niet meer actief

Goed zo kibbeling!! Super hoor.

Maar dit is wel van smorgens vroeg tot savonds laat gerekend hoor, die 3 liter, over de gehele dag.
    Soms kom ik op 4 liter, zal dat eens proberen weer, want ik word er niet blij van, opgeblazen buik ook weer. Nu pas ei denk ik.
    Word gek van mijn lichaam. En straks weer ongesteld, er zijn maar een paar dagen in de maand waarop ik 'normaal' ben of zo.

Goed dat je halftijds gaat beginnen bereke. rustig op staren! dat is het aller beste.
    Doe rustig aan hoor!

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat snap ik dat je daar gek van wordt delta!

20. Delta

Delta Niet meer actief

Je vervelend is het wel, kan zo niet goed wegen, of ik moet minder eten, want kom steeds aan. Ik baal er van, gezien ik niet snoep, en heel goed op mijn eten let.

Deel Deze Pagina