Ja beetje jammer. En natuurlijk, ik ben al een hoop kilo's kwijt. Misschien sta ik nu een beetje op een plateau. En die moet ik doorbreken. Sporten doe ik gewoon 4/5 keer in de week. Vind ik wel genoeg. En eten, tja doe ik ook zo goed mogelijk. Het is volhouden en door gaan! Uiteindelijk win ik.
Bereke wat goed dat je half weer gaat werken. Hoop dat t scheelt in je energie en idd je wordt niet gelijk weer bedolven onder je werk. Vooral ook je grenzen aangeven hoor als t niet gaat. Goed van je dat je dan ook ww weer wilt oppikken. Ik weet zeker dat je t kan. Delta dat lijkt me echt frustrerend hoor. Doe je zo je best en dan is je resultaat er niet echt naar. Ik heb op sommige dagen al moeite om aan die 2 liter te komen pfff Hier een mega gezellige dag gehad. Vandaag met vriendinnen en kids naar t spoorwegmuseum geweest. Niet zoveel gedronken maar wel een beetje opgelet met eten. Vanavond heerlijk wezen eten in t pannenkoekenrestaurant met de fam en lekker zitten smullen incl van een toetje. Nu zit ik met een over vol gegeten buik. Er kan echt niks meer bij!!! Morgen weer heerlijk terug naar de basis.
Klinkt inderdaad heel gezellig kibbeling! Nou, vanochtend woog ik ineens weer 62.2 dus toch nog 400 gram eraf. Nou ja, er zit weer wat vordering in.
Het was zeker een fijnedag en heerlijk genieten. Had vorige week ook veel gewerkt en dan geniet ik dubbel van mn mannen!
Oh wat fijn kibbeling, veel gewerkt dus en dan is het zo lekker he om te genieten dan! Nee was niet mijn officiële weegdag. Ik weeg zo 2 keer in de week.. Ja inderdaad bereke! Hoe gaat het met jou? Maandag begin je deeltijds weer met werken toch? Doe rustig aan he!
Ik denk dat je je weinig zorgen hoeft te maken over een halve kilo meer of minder af en toe. Simpel gezegd: een volle blaas kan al voor dat verschil zorgen. Ik denk ook niet dat het goed is om zo vaak te wegen. Dan ga je je te druk maken en lukt het helemaal niet. Dat zegt iemand die elke dag een half uur de toegestane training doet (een paar bekkenoefeningen en verder alle spiergroepen - buikspieren elke dag, andere spiergroepen verdeeld over twee dagen), 4-5x per week stevig wandelt en door de week niet snoept - en die in bijna 3,5 maand tijd maar 1 van de 17 zwangerschapskilo's is kwijtgeraakt. Wat ik maar wil zeggen: ik snap frustraties, maar je moet er ook niet te moeilijk over doen, dan gaat het alleen maar slechter, heb ik het idee. Voor mijn zwangerschap trainde ik veel (fitness, 5-8 uur per week) en toen merkte ik dat van die halve kilo's ook. Een keer een litertje drinken tijdens de training, dan wegen: dan maakte het echt uit of ik eerst even het toilet bezocht. Dus wat betekent zo'n klein beetje verschil dan. En als het als geruststelling kan werken (als in: oh, ik heb het zo slecht nog niet), ik woog net vóór mijn zwangerschap 69 kilo en ik weeg nu dus nog 85 kilo. Met een lengte van 1.68. En vóór mijn zwangerschap was ik ook niet tevreden met die 69 kilo. Terwijl ik er nu onwijs blij mee zou zijn. Dus het is allemaal subjectief
Ik weeg altijd als ik net uit bed kom, geplast heb en nog niks gegeten of gedronken heb. Het is gewoon frustrerend. En ja toen ik 85 kilo woog een half jaar terug, droomde ik alleen maar over het gewicht van 65 kilo. Op dat moment is het frustie gewoon. Al weet ik het zelf ook wel hoor.
Ik snap het wel hoor delta! Is ook frustrerend gewoon... Eerste halve dag (van de vier per week) zit er op. Toch zwaar geweest. Effe paniek binnenin over dat het toch nog te vroeg was,... In de namiddag genoten van de rust en een lang bad. Hopelijk morgen weer beter. Ook qua eten was het een prutdag. Dus morgen een plus gok ik...
Bereke; ohhh meis vind zo knap dat je gegaan bent! dat het eten vandaag pruts was maakt niks uit. eerst dit! en goed dat je even een lekker bad genomen hebt. je doet het zo goed! ben trots op je
Je bent echt heel ver, geloof me, die eerste stap vandaag die je gezet hebt, super knap! Je kan het gewoon.
Ohhhhh!! Bereke; 100 gram erbij is niks joh.. Maar ja, zal ook wel veel stress zijn nu, dat je niet veel aangekomen bent.. Op zich wel fijn natuurlijk dat je niet teveel aangekomen bent. Hoe ging het vandaag??