Tja fijn en niet fijn. Ik snoep ineens terug meer 'want kan precies geen kwaad'.... Bwa beetje beter als gisteren. Ik voel me enorm verantwoordelijk voor mijn werk. Ik wéét dat ik alles niet tijdig af kan krijgen en toch blijf ik maar jagen om het toch te laten lukken... Verder ben ik best nog lusteloos en passief. Maar dit is nu al een hele tijd en ik geloof er precies niet meer in dat het anders kan. Nog werk aan de winkel dus...
Ja dat snap ik, maar het is lastig, in zo een situatie! Om niet te gaan snoepen.. Ja, je voelt je verantwoordelijk voor je werk. Maar het feit dat je er al bent en iets doet, is super goed. Probeer niet te haasten om je werk af te krijgen, dan heb je sneller de kans om weer terug te vallen. En dan ben je veel verder van huis..
Ja ik weet het verstandelijk wel. Maar dat zo ingebakken he. Ja emo-eten is weer goed aanwezig . Maar ja, betert wel nog hoop ik. Wil me zo graag vitaal en fit en tevreden voelen.
Lieve bereke wat goed dat je de eerste 2 dagen heb weten te overleven om het zo te zeggen. En wat delta ook zei je eeste stap in de goede richting heb je genomen. En geloof me er zijn nog meer dagen om je werk af te krijgen (zegt zij die het soms ook niet los kan laten ) Heb je wel collega's waar je op terug kan vallen? Neem aan dat t werk gewoon door is gegaan terwijl jij afwezig was?! En 100gram erbij is echt super hoor. Zeker gezien de omstandigheden. Al snap ik heel goed dat je het eraf wil hebben haha alles op zijn tijd! Delta die frustratie is ook niet tof. Knuffel! Hier afgelopen vrijdag gewogen en toen was er flink wat af. Nog 2 kg te gaan tot mijn streefgewicht. Vandaag wel zo goed mogelijk aan t menu gehouden alleen aten we lekker verse lasagna en das altijd zo jammie!! Als toetje had zus nog ijs liggen dus klein stukje vienetta op. Ach gelukkig eet je dat niet dagelijks en af&toe moet kunnen.
Tuurlijk moet dit af en toe kunnen! Dat bewijst jouw gewicht wel! En merci voor de opbeurende berichtjes!
Graag gedaan! Ze komen uit een goed hart. En hahahah ja dat gewicht van mij weet wat he. Vandaag zag ik 2 collega's die mij al een tijdje niet gezien hadden. Die zeiden ook van jeetje wat ben jij slank geworden! Vooral je benen zie je t goed. Dus hun hoe doe je dat? Dus ik SB al vanaf aug bezig. Ze vonden het wel knap van me.
@bereke: ik val later in op dit forum dus ik heb heel veel posts gemist en weet dus niet of je veel hebt verteld over je passieve, lusteloze gevoel en wat daaraan ten grondslag ligt. Ik lees alleen in een van je laatste posts hier dat het zo is, dus ik vroeg me af of je misschien baat zou hebben bij speciale vitaminesupplementen? Er is toch zo'n mamafit o.i.d., die energie geeft als je dat tekort komt?
Kleo, bedankt voor de tip. Ik denk niet dat ik een vitaminetekort heb. Dit is al meermaals getest. Maar wat het dan wel is?! Ligt nu deels aan een depressie Laar had het daarvoor ook al maar dan in mindere mate. Voel me best wel een zeur eigenlijk .
Bereke je bent geen zeur!! Heb je wel die supplimenten getest of niet? Hier vandaag niet helemaal lekker. Begon de dag ook met barstende hoofdpijn die na wat innemen wel weg trok. Verder steeds bij vlagen misselijk en vanmiddag ook trillerig. Hoop niet dat ik ziek wordt goor daar heb ik geen tijd voor en vooral geen zin in. Heb expres kleine man afgemeld morgen op kdv om samen wat te doen.
bereke; je bent absoluut geen zeur meis!! kibbeling; ohh nee wat balen, ik hoop dat je niet verder ziek word. beterschap! en rustig aan jij ook
Ik ben maar weer eens begonnen met lijnen Ik vind het heel moeilijk vol te houden, want ik eet qua maaltijden niet zo heel veel en als ik de tussendoortjes en suiker en zo laat vallen, heb ik nog geen 1200 kcal per dag.
Delta dank je wel. We doen t lekker rustig aan vandaag. Lionne het is in t begin ook moeilijk. Ik eet ook niet altijd wat ik op mn bord heb liggen op. En je tussendoortjes heb je wel nodig om geen groot honger gevoel te geven en je spijsvertering in beweging te houden. Alleen wel opletten wat je als tussendoortje neemt. Succes! Hier vandaag thuis met kleine man. Ik heb besloten om zijn luier uit te doen. Wel met overleg van zijn kant anders werkt t ook niet.
Hoi Bereke, Ik geloof dat die mamafit niet bedoeld is voor als je vitaminen tekort komt, maar voor als je energie te kort komt. Vervelend zeg, succes! Lionne, 1200 cal. is écht te weinig. En als je tussendoortjes laat staan, kom je eerder aan, net als wanneer je te weinig eet. Je lichaam denkt dan: hee, wat komt er weinig binnen. Dus WAT er binnenkomt, slaat het op als vetten, dan heeft het een reserve. Ik lees heel veel mensen over lijnen. Geven jullie geen borstvoeding meer? Omdat je dan niet mag lijnen, vroeg ik het me af.
Kleo bij mij liep de bv niet en kleine man wordt in juni ook alweer 3 jaar. Ik mag dus geoorloofd afvallen.
He lieffies!! Wat een radiostilte hier Ik hoop dat t met iedereen goed gaat. Bereke hoe gaat t met jou en op je werk? Langzaam je draai weer een beetje aan t vinden? Hier ben ik afgelopen zaterdag samen met een vriendin voor t eerst gaan hardlopen. OH mijn hemel wat was t pittig!! We hadden regen en wind niet normaal. Belangrijkste is wel dat we zijn gegaan Maandag voor de 2e keer wezen hardlopen en daarmee vertrok gelukkig de spierpijn. Vanmiddag gaan we weer lopen. Het eten gaat goed, alleen drink ik niet alle dagen voldoende water. Gevolg daarvan is dat ik dan vocht vast ga houden. Ach zo blijven we bezig. Manlief zegt dat ik er goed uit zie (al is die uiteraard zwaar bevooroordeeld) dus dat zal wel waar zijn
Hoi kibbeling! Goed dat je bent gaat hardlopen. Zal heeft afvallen wel een boost gaan geven denk ik zo. Hier nog een beetje hetzelfde, daarom ook niks meer gepost... Slechte dagen wisselen zich af met betere dagen. Kan op het werk nog niet 'loslaten' dus best pittig. En was deze week 900 gram bijgekomen. Vorige week 100 Gr bij dus +1 kg in totaal bij. Vind de motivatie niet meer . Straks ga ik een tattoo op mijn pols laten zetten. Spannend! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Al schieten er niet veel meer meiden over ...
Het is heel stil hier ja! Wat goed van je kibbeling, dat je begonnen bent met hardlopen! Dan ga je vast en zeker nog sneller afvallen als je dat volhoud. Oh, je zal er ongetwijfeld goed uit zien! En je man moet je inderdaad maar geloven Bereke; Knuffel meis. Geef de moed niet op! Het gaat nu zo als het gaat. Ik zou het 'afvallen' even laten varen tot je je weer echt goed voelt. Of je stort je helemaal op het gezond eten en dan ga je je vanzelf weer beter voelen. Maar..... Doe altijd wat jou hart je ingeeft! Dit is zo niet leuk, hoe alles nu gaat.. Respect voor jou! Hier gaat het oké. Ik ben erg verkouden, nu al een week. Dus ook niet gesport. Was ook nog eens ongesteld vorige week. Eten gaat wel goed, al heb ik zaterdag avond wel patat met snacks op en chocolade. En maandag avond aten we voor het gemak even tosti's, en tja daar hoort nou eenmaal veel tomaten ketchup bij! Vanochtend gewogen, niks af, niks eraan. Weeg nog steeds 62.2 kilo. Vanaf volgende week weer sporten!