Hoi dames, Ik had een tijdje geleden geschreven dat ik ging beginnen met afvallen maar het kwam er niet van. Nu gisteren echt begonnen. Ik kan gelukkig bij de fysio sporten, dus kan de jongste gewoon mee terwijl ik bezig ben. Dat was een groot obstakel want bij het fitnesscenter waar ik lid ben mogen geen kindjes naar binnen. (logisch ook wel natuurlijk, mjah ik heb geen oppas en de enige fitness met opvang heeft dat maar 2 uurtjes in de week en daar betaal je het 5dubbele voor. Dus dat schiet niet op. Ik ben dus heel blij dat ik hier bij het fysiocentrum mag sporten. Ik was vanmorgen begonnen met een detoxkuur, dat is voor mij altijd een goed wake-up moment. Maar helaas, na de tweede ging het helemaal mis. Ik was al misselijk, maar ik heb toen echt de badkamer ondergekotst. Niet charmant, maar ik was gewoon te laat bij de pot. Ik heb het van de week ook een aantal keer gehad, had er zelfs nog een topic over gestart omdat het zo snel zo heftig was. Dit is nu de 4e keer en daar baal ik wel van. Ik voel me verder niet ziek, heb niets verkeerd gegeten. Maar het zal dus toch wel een of ander buikvirusje moeten zijn. Ik heb besloten om dus maar even te wachten met de detox, als mijn maag zo van slag is dan is het niet verstandig om dat een 'aanslag' te plegen. Morgen komt de broodbakmachine, en dan ga ik speltbrood bakken. Dat is gezonder dan wat er in de supermarkt ligt. Bij de bio-winkel helaas erg duur, daar betaal je wel 4,5/5,5 euro per broodje. De speltbroden in de winkel zijn vaak helemaal geen spelt. Die noemen ze spelt omdat er perongeluk ala expres een speltgraantje in is gevallen. Mjah, nu zit ik wel met 2 kratten vol groente en fruit. Wat moet ik daar toch in godsnaam mee. Gelukkig had ik alleen voor de eerste 3 dagen gehaald, en niet voor de volledige 7 dagen. Heb vandaag een meting laten doen, maar dat was een apparaat met een hoog blokker gehalte. Dus ik ga volgende week woensdag naar de fitness, daar staat een professioneel apparaat. Ik heb de papieren nog van een paar jaar geleden, dus ik ben benieuwd of er ondanks mijn verschrikkelijke gewicht op het moment veel verschil in zit. Oh, en ik heb vanmiddag gefietst! Mag ook in de krant. Ik wil wat minder autorijden, ben zo gewend om voor dat ritje van een km al de auto te pakken. En bij terugkomst dan een half uur rondjes rijden om een plekje te vinden -_-
Goed zo kibbeling! Net wat bereke zegt, je herpakt jezelf snel, dat is echt heel goed! Goed eten! Dan voel je je inderdaad beter. Ik ben weer 300 gram afgevallen, yes back on track for real! Haha, wat doet die ene boterham minder per dag toch veel
Kim welkom terug en goed dat je gestart bent. Fijn dat je bij de fysio kan sporten en er dan gelijk ruimte voor je uk is. Balen alleen dat je maag zo van streek is. Fruit lekker met je uk delen alleen in mate dan maar. Gemakzuchtig zijn wij mensen he? Ik herken het wel hoor: ff snel de auto nemen (terwijl je om moet rijden en parkeerplek moet zoeken) ipv lopen of op de fiets. Merkte dat dat bij mij ook al verschil maakte. Delta ik zeg goed bezig!! Ik weet heel goed wanneer ik de mist in ga en dus terug in gareel moet. Helaas sta ik op het moment stil qua gewicht. Goede nieuws is wel dat ik vandaag spijkerbroeken maat 38!!!!! heb gekocht Ach ik ga gewoon door en zie wel waar t schip strand. Iedereen om me heen is super trots en dat voelt toch ook wel goed. Zus vroeg vd week om een nieuwe slanke foto om aan haar collega's te laten zien. Daar achter aan nog een "dikke" foto ter vergelijking. En ik kan je zeggen het verschil is echt groot! Bereke mop hoe gaat t met jou en je diarree?
Wauw, doe je goed kibbeling! Maat 38! Wieeeehaaa! Super nice. Ben ook benieuwd hoe het met bereke gaat..
En meiden hoe gaat het? Alles oké met jullie? En nog afgevallen? Ik heb niks meer gepost omdat ik momenteel echt niks te vertellen heb. Wordt beetje saai dan he .
Bereke hier gaat t goed. Afgelopen maandag weer wat strakker gegeten en met positief resultaat. Stond een tijdje stil qua gewicht maar nu eindelijk die 75 in beeld. Vanmorgen woog ik 75,9 kg. Net die cijfers in beeld waar ik naar streef maar ben er blij mee!! Bereke hoe gaat t op je werk en vooral met jou zelf? Delta en Kim hoe gaat t met jullie?
Oh goed kibbeling! Jij slanke den! Echt super gedaan. Nog niet goed. Blijft beetje hetzelfde. Jammer genoeg .
Ik kan me ook nog herinneren dat ik zo blij was met maat 38! ... Nu helaas weer 46 Mijn motivatie is er nog niet 100 procent. Kost me veel meer moeite dan vorige keer.
Wat goed kibbeling!! Echt super zeg. Hier al even niet gewogen meer, maar ik pas maat 27/28 van spijkerbroeken! Oftewel maat 36 dus. Ik ben blij en ga vrolijk door met gezond eten en sporten. bereke, hoe is het op je werk meis en met jouzelf?
Delta, jij ook al super bezig! Echt knap hoor! Ben fier op jullie beide! Ja niet zo goed dus. Er is niks van vooruitgang dus halftijdse werken is verlengd. Maar vinden ze niet zo leuk natuurlijk...
Kim ik kom van maat 44/46 en nadat ik eindelijk voor mezelf de knop had omgezet kon ik er ook voor gaan. Je kan het!! Bereke balen dat t nog niet beter gaat. Vergeet niet dat t wel tijd kost he. Als je maar belooft wel beetje goed voor jezelf te zorgen. En lief hoor mij slanke den noemen *bloos*. Delta jij ook al goed bezig. Keep up the good work.
bereke; het kost inderdaad tijd. beetje jammer dat ze het niet leuk vinden op je werk, alsof jij het wel leuk vind.. zorg goed voor jezelf! ik kom ook van maat 44 af, nu maatje 36. je moet in jezelf geloven en het gewoon doen! dankjewel kibbeling, we gaan de goede kant op beide! we mogen sowieso allemaal trots zijn op onszelf.
Ja jullie mogen echt wel trots zijn. En je kan lekker mooie lente- en zomerkleding aan! Ik snap het wel hoor: het is druk en de collega's voelen ook extra druk en... Maar ik kan er niks aan doen en wil het zelf ook anders. Het is enorm frustrerend dat het zo traag gaat. En ik stop mezelf geregeld helemaal vol door emo-eten. Dus daar voel ik me ook rot bij... Rotte periode dus!
Bereke dat is idd een rotte wisselwerking. Door het een voel je je rot en door het ander nog rotter. Ik hoop zo dat je snel een beetje rust gaat vinden en vooral in je hoofd en lichaam. Kan me voorstellen dat het niet niks is. Spijtig voor je collega's maar je moet nu eerst aan jezelf werken voor je weer wat voor hun kan betekenen. Dikke knuffel moppie! Ennuh die zomerkleding moet ik eerst aan gaan schaffen. Zit ondertussen al bijna 5 maten kleiner. Als ik nu wat leuks tegen kom dan koop ik het beetje bij beetje. Anders is t in 1 x zo'n grote uitgave.
Ja een beetje spreiden lijkt me ook wel het slimste voor de portemonnee. Plus kan je ook een paar keer gaan shoppen ! Altijd fijn toch?! En bedankt lieve meid! Ik wil het zo graag achter de rug hebben!