Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Bereke; Het neemt zeker veel tijd in beslag, maar neem je tijd! Ook met betrekking tot afvallen. Zitten ze op werk nog te 'zeuren'?

Kibbeling; Wauw! Wat ziet dat er leuk uit zeg, heel mooi gedaan!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Nee er is een gesprek geweest met de directie en nu is het beter gelukkig.
    Vrijdag is het personeelsfeest en ik moet nog een kleed vinden. Lastig met mijn model en maat!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Kibbeling, dat ziet er gezellig uit :)!

Ja wel via ww. Betaal het nog steeds dus kan zo weer beginnen. Nu de klik nog ;).

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dank je dames. Heb er ook plezier in gehad met maken.
    Bereke dat knopje gaat vanzelf wel weer om. Niet al te druk over maken. Al snap ik wel dat je het graag wil. Ik hoop dat je wat leuks kan vinden voor het feestje.

5. Delta

Delta Niet meer actief

Dat is wel fijn om te horen bereke!
    Hm, zou je niet zeggen dat je die maat hebt, ik zag je topic over dat je een jurk zoekt voor dat feest.. Maar er is best wat leuks te vinden toch? Maar ik heb dat zelf ook hoor, het is zoeken.. En als je wat zoekt, vind je het nooit!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik heb iets gevonden! Is zelfs een leuk kleed ipv een patattenzak ;). Dus ben tevreden!

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha bereke je omschrijft t leuk!
    Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar je outfit?!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ik zal een foto nemen morgen :).

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke hoe was je feestje? En vooral hoe ging t met je outfit?

Hier vandaag geen goede dag qua eten. Ontbijt en lunch ging wel. Samen met een vriendin cupcakes gemaakt en die hebben we met vrienden/mannen opgegeten. Niet alles ging op, iedereen netjes 1. Wel veel thee gedronken maar ook lekker gegeten. Haha ach we zien t wel.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Kibbeling, ach de boog kan niet altijd gespannen staan en als dit slechts af en toe gebeurt, is dit geen probleem. Eerder een normaal eetpatroon ;)!

Feestje was fijn en outfit geslaagd. Ben alleen een beetje te hard er ingevlogen en heb moeten overgeven in de bus op weg naar huis :). Was alsof alle stress ineens van me viel en ik overgecompenseerd heb ofzo. Maar schaam me er wel behoorlijk voor :)! Ach ja, kan gebeuren zal ik maar denken ;).

11. bereke

bereke Niet meer actief

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Fietfiet!!! Wat zie je er leuk uit! En zeker een geslaagde outfit! Sexy hoor maar wel met klasse.
    Ohhh balen dat je lichaam er zo op reageerde. Ik hoop wel dat je er verder geen last van hebt gehad?

Het is zeker geen gewoonte hoor. Vandaag weer netjes geweest met eten (ik denk eigenlijk zelfs te weinig) heb alleen geen tussensoortjes op kwam er niet van.
    Morgen dagje op de rommelmarkt staan met mams en zus. Heb er zin in!

13. Delta

Delta Niet meer actief

bereke; ik vind het ook een hele mooie foto!! Inderdaad, sexy met klasse! heel mooi, je ziet er goed uit.

Hier 100 gram afgevallen in 1 week. ach ja, beter als aankomen.. had dan ook wel heel gezond gegeten en gewoon gesport.
    veel plezier morgen kibbeling!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Dank jullie!

Veel plezier kibbeling!

Zo is het delta! En volgende week zal het wel weer meer zijn waarschijnlijk!

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He meiden!

Delta toch 100 gram. Ik blijf een beetje hangen maar vind t niet erg. Zit redelijk op een goed gewicht en heb er wel vrede mee. Tuulk liever die 75 maar wat niet is is niet.

Vandaag een gezellige dag op de rommelmarkt gehad. Wel veel gegeten al was het niet allemaal slecht. En ach daar is het weekend voor ;)

16. Delta

Delta Niet meer actief

Kibbeling; dat is zo hoor! Wat niet is, is er niet. Komt wel, gewoon hard ervoor werken en gezond eten. Ik heb afgelopen zaterdag avond ook veel gegeten, maar wel gezond; 6 boterhammen, 4 met avocado en 2 met kaas en honing, nog kom muesli met melk en banaan en mango.. Oeps! Ik had zo een honger, was ook al die ochtend vanaf 8 uur non stop bezig, waren ook heel de stad door gelopen enzo. Had trek ik chocolade, dus dit maar gegeten allemaal. Was erna wel tevreden hahaha.

En vanochtend was er weer 100 gram af. Ach beter als erbij he!!
    Zometeen weer even trainen, dat doe ik nog steeds wel trouw elke week 4 keer.

Gezellig de rommelmarkt! En het is niet erg als je een keer teveel eet, zeker niet als het gezonde dingen zijn. Integendeel, krijgt je lichaam weer even een boost en zal het je vetverbranding omhoog schoppen!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahaha delta dat klinkt zo bekend. Ik had gisteravond op mn werk ook zo'n honger. Had toch echt wel gegeten.... gelukkig had ik nog eierkoeken in mn tas al waren die t niet helemaal.

Straks kleine man wegbrengen en dan nog even boodschappen doen. Vanavond nog werken en dan 2 dagen vrij!

18. Delta

Delta Niet meer actief

Hahaha bekend dus !! Ja, echt erg is dat, ik weet niet wat dat is.. Jammer dat je eierkoeken het niet helemaal waren :(

Lekker Kibbeling, goed vooruitzicht dus! Werk ze nog vanavond.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatjes!

Hoe gaat t met jullie?
    Hier gaat t goed. Niet zo straks meer op de menu's maar houdt wel in de gaten wat ik eet. Tot nu toe gaat dat goed :)

20. bereke

bereke Niet meer actief

Dan heb je je weg echt wel gevonden. Echt fijn kibbeling :)!

Hier nog een beetje hetzelfde. Nog niet terug bezig met ww :(. Vandaar dat ik ook niet post: steeds hetzelfde is maar saai he...

Deel Deze Pagina