Jaloers Ik hoop dat je bij mij morgen binnen! Dank je bereke hopelijk kunnen wij hier steun bij elkaar vinden
Heel veel succes dames!! Ik weet zeker dat jullie gaan knallen! Geven jullie af en toe even een update, ik ben natuurlijk erg benieuwd
Mag ik vragen welke voedselintollerantie? Ik vermoed bij mijzelf een intollerantie voor melk en tarwe en heb het idee dat ik hierdoor ook sneller aan kom.
Joehoe het boek is binnen!! Vanavond ff lezen en dan morgen de boodschappen doen! Hoop ook echt dat dit werkt!
Leuk! We gaan ervoor! Ik ga zaterdag beginnen en hou jullie af en toe wel op de hoogte! Hartstikke bedankt voor al de steun meiden!
Ik ga ook zaterdag beginnen! Morgen de boodschappen halen. Moet het weekend werken, dus dan zullen de eerste 2 dagen wel goed gaan . Ga zo ff verder met het boek lezen, de eerste pagina's klinken al goed Ben weer helemaal gemotiveerd! Idd iedereen bedankt voor de support en steun, hebben we allemaal keihard nodig . Gaat ons allemaal lukken deze keer .
Nou ik heb me vanavond door het boek bodieboost heen gewerkt en ik kan je zeggen het heeft voor nu een positieve werking. Heb de energie om er tegenaan te gaan . Het klinkt allemaal wel mooi, alleen moet ik de "families" nog wel eigen maken. Daarom is het voor nu wel handig dat ik de eerste 10 weken niet het wiel hoef uit te vinden, maar dat dat als gebeurd is. Misschien dat ik na 2 weken al zeg ik ga nu zelf variëren, maar voor nu is het wel lekker om het voorgekauwd te krijgen . Ik kijk zo uit naar de kilo's die minder gaan worden, zit mezelf zo vreselijk in de weg . Als ik dat voor me hou dan moet het gewoon lukken. Ga morgen een foto maken van voor en dan over 10 weken een na foto , lekker confronterend ben ik bang. Kijk zelden in de spiegel, vreselijk vind ik dat... Nou ik ga nu lekker slapen, morgen nog een dagje rustig aan en dan zaterdag de dag van een nieuw begin . Succes dames en alvast vreselijk bedankt voor alle hulp, steun enz!!!! Xxx @Bereke: bedankt voor het openen van je topic, je hebt me weer over het drempeltje geduwd
Kirst en Eriva dat is de motivatie!! Succes voor jullie komend weekend En het is ook wel lekker in het begin dat iemand het even voorkauwt. Je krijgt ervan zelf handigheid in.
Thanks kibbeling! Vind het idd echt fijn dat ik nu ff niet hoef na te denken wat we gaan eten. Jij ook veel succes en je hebt je doel van 7 kilo vast gehaald!!
Ik moet 25 kilo afvallen. Ik ben nu 3 weken bezig en ben er 5 kwijt. Ik val af met behulp van een diëtiste. Verder doe ik nu 3 x in de week aan sport ( 2x fitness en 1x harlopen)
Kirst vandaag stiekem tussendoor gewogen en idd mn 1e doel van 7 kg behaald! Nu op naar de volgende 7!
Wow respect, daar kan ik nu alleen nog maar van dromen . Succes met je volgende 7 kilo! Zit hier nu te dubben met avondeten. Morgen het begin van mijn nieuwe leven (hoop ik ) en zou voor vanavond nog een keertje echt iets lekkers (lees: iets slechts en ongezonds) willen eten . Hebben al mijn boodschappen gehaald voor komende week, behalve de echte verse dingen en het avondeten alleen t/m maandag. Dinsdag doe ik dan maar de boodschappen t/m vrijdag. Wel fijn dat gestructureerde Verder met iedereen weer goed gegaan vandaag?