Ik ben ook 25 mei uitgerekend! Als ik over de bevalling nadenk vind ik het soms wel eng omdat ik niet echt weet wat me te wachten staat omdat het de eerste is. Maar ik stel me in op veel pijn, en probeer me rustig te houden met ademhaling en verder de natuur zijn gang te laten gaan Geniet nog wel volop van het zwanger zijn, dus soms kan het me niet lang genoeg duren (heerlijk die buik en de schopjes) maar kijk ook wel uit naar ons kleintje.
Ik ben 15 mei uitgerekend!! Niet echt eindmei maar dat kan het wel worden!! Ik kijk niet tegen de bevalling op, ik zie het wel..Alleen moet onze kleine wel draaien want hij ligt nu in onvolkomen stuit..en dan is de kans groot op een keizersnede
Ik ben 30mei uitgerekend.... begint toch wel steeds dichterbij te komen... maar totaal niet bang voor de bevalling.... Het zal er toch uitmoeten en pijn doet het toch wel....als ik daarna maar onze kleine lieverd gezond en wel kan vasthouden ...
23 mei! En ben niet bang voor de bevalling. Ik denk maar zo iedereen heeft het gedaan en er uit moet ie toch
17 mei was het maar zo ver! Ik kijk niet tegen de bevalling op, alleen het eventuele inknippen griezel ik nu al van .
misslisa: die van mij ligt ook nog in n stuit! maar tegen mij zeiden ze dat hij nog tijd zat heeft om te draaien..
Buikje: klopt ze hebben nog wel even om te draaien..Ik hoop het, een keizersnee lijkt me helemaal niks!
23 mei, maar ik denk dat hij te vroeg komt! Al zou 28 mei ook erg leuk zijn want dat is onze trouwdag!! Ik zie niet tegen de bevalling op, kijk er juist naar uit(naja, vooral ná de bevalling is t leuk). Kunnen we eindelijk ons humpie bewonderen!!
Wat is een onvolkomen stuit ?? Kans klein op draaien, en hoe zag de vk dat ? Mijn vk zegt dat de kleine nog kan draaien tot de laatste week ..
hihi ik heb op een punt gezeten tijdens mijn bevalling dat ik smeekte om een inknip. moet je nagaan hoe graag je die baby eruit wil dan . knippen trekken duwen eruit ermee was mijn reactie.
inknippen lijkt me ook eng maar ze zeggen indd dat je er niks van voelt! mijn moeder voelde zelfs het hechten erna niet.
vagans; ik heb dat ook op sommige momenten, maar op andere momenten kijk ik er juist heel positief naar. ag, de baby zal er toch uit moeten