Hey meiden, Ik ben benieuwd of jullie tips voor mij hebben. Donderdag en vrijdag middag heb ik misoprostol genomen om mijn miskraam op gang te brengen. Donderdag is het vruchtje mergekomen en daarna is het bloeden gestopt. Vrijdag echo gehad en moest toch nog de pillen nemen. Vrijdag en gister gebeurder er weinig. Vandaag heb ik enirme krampen wat zelfs door de pijnmedicatie bijna niet dragelijk is. Hebben jullie tips om de pijn te verlichten en herkent iemand mijn verhaal?
Ik heb 1x ook zo'n verschrikkelijke pijn gehad, zo ongeveer ondraaglijk. Het werd steeds heftiger, maar het stopte toen het kindje en placenta eruit waren. Het restweefsel wat er daarna nog zat, kwam mee met de volgende menstruatie. Hiervoor mocht ik geen pillen meer gebruiken, ondanks ik gek werd van het bloedverlies. Kon wel een curettage krijgen zonder narcose, maar heb ik niet gedaan. Wat een verschillen dus per ziekenhuis. Zat het vruchtje/zakje er echt niet meer? Omdat je nog een keer pillen kreeg en nu zo'n pijn hebt. Ik heb helaas geen tips om de pijn draaglijker te maken. Ik lag heeeeel stilletjes op de bank onder een deken. Hopelijk komt snel alles eruit en dan is de pijn weg! Heel veel sterkte!
Ik herken niet je verhaal maar wel je pijn. ik heb ook ondragelijke pijn gehad tijdens mijn mk ze zeggen dat je die pijn kunt vergelijken net echte weeen. niks helpt er tegen je zult er gewoon doorheen moeten... ik bleef stil op bed liggen met een kussen tussen mn benen en onder me buik. Veel sterkte ermee!