Wie moet er ook nog een weekje wachten?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mum83, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mum83

Mum83 Actief lid

23 jan 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens.. Ik heb utrogestan gebruikt, maar tijdens het gebruik daarvan kreeg ik al bloedverlies. Dit heeft maar een paar daagjes geduurd en ik verloor minder bloed dan een normale menstruatie. Echt heel raar.. Ondanks het bloedverlies heb ik woensdagmorgen, de dag na de officiële testdag een test gedaan, omdat ik het niet vertrouwde, maar ook die was negatief. Blijf het vreemd vinden.. Door de utro bouw je toch extra baarmoederslijmvlies op en ik heb ook niet die extreme krampen gehad die ik normaal maandelijks heb. Hmmzz..

2. Nimo2983

Nimo2983 Lid

19 okt 2012
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    De utrogestan is echt shit voor je hele hormoon en lichaam huishouding! Je kan idd gewoon bloedverlies erdoor heen krijgen, tenminste dat zij de verpleegkundige tegen mij. En ja je baarmoederslijmvlies wordt zeker dikker, wat in KAN houden dat je misschien wel extra zwaar ongi kunt worden. Ik had daar in ieder geval wel last van :(

Ik hoop zo dat je in juli ook een berichtje kan plaatsen dat de 2de ronde raak is, blijf echt voor jou duimen! Kan me voorstellen dat deze hard aankomt en tijd nodig heeft, begrijp precies hoe je je voelt. Mijn hartsvriendin raakte zwanger na IUI4 en die sloeg in als een mega knal, heb dagen lopen janken (zij was tenslotte mijn strijdmaatje voor de IVF). Maar ik hoop dat alles goed blijft gaan en ik het haar 19 mei kan vertellen dat IUI5 raak was en onze droom om samen zwanger te zijn werkelijkheid is geworden.

Dus meid geef de moed niet op en probeer je hart te luchten. Ook jij en je man zullen straks een gat in de lucht springen met een posi test :):)

xxx

x

3. Mum83

Mum83 Actief lid

23 jan 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je super lieve berichtje! En wat leuk dat je gelijk met een vriendin van je zwanger bent!
    Ik wacht rustg af wat m'n lichaam de aankomende week gaat doen ivm de utrogestan.. Wij gaan snel een keer positief testen, daar blijf ik in geloven! Naast de aankomende poging ga ik ook naar een acupuncturist. Misschien komt m'n lichaam dan eens goed tot rust...

X

Deel Deze Pagina