wie moet er ook nog ZOoo lang wachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door muffie, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha! die zal je hier niet zo snel vinden denk ik! ;)

    liefs rebbel
     
  2. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    Hai H25.
    Bedankt voor het reageren! wat fijn voor je dat het eindelijk zo ver is! dat moet een hele opluchting zijn! Hoe heb je dat gedaan met wachten? gewoon blik op oneindig en gaan? of heb je je ook zo nu en dan (te vaak) aan lezen op dit forum en wegdromen bezondigd?

    x
    M
     
  3. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    Ik wou dat ik zoveel kracht had om er gewoon voor te gaan ookal is het onzeker, en te vertrouwen dat het goed komt zoals jij ;)
     
  4. Tyra

    Tyra Actief lid

    18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Beste Muffie, ik vind je bijzonder verstandig meid! :thumup:
    Heel goed dat je over alles nadenkt en niet meteen gaat voor hetgeen je wilt hebben. Tuurlijk kan het lang duren voordat je zwanger wordt, als het allemaal mag lukken, maar laten we niet van het aller negatiefste uitgaan. Als het nu lang duurt zal het straks ook lang duren en laten we eerlijk zijn je bent nog lekker jong toch?

    Dacht iedereen hier maar zo goed over na. Als ik hoor van mijn vriendin die pleegzorg doet, hoeveel kindertjes in afwachting zijn van een liefdevol gezin omdat vader en moeder het niet op de rit hebben (op welke manier dan ook) Dan vind ik het dapper en vooral heel verstandig dat "ge bezint eer ge begint" zo dat was er een uit de oude doos.

    Maar natuurlijk kan ik me voorstellen dat het verlangen heeeeel erg groot is.

    Succes meis....
     
  5. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    Hhahaha Tyra

    oud maar niet versleten zou ik zeggen ;)

    thanx voor je reactie...zou ben ik toch steeds weer wat zekerder over mijn besluit!

    x
    Muf
     
  6. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi muffie,

    Klasse dat je nog 8 maanden wachten kan.
    Heb een soort van vergelijking gehad.
    Ik wilde na ons trouwen sep.2006 ook kraag gelijk beginnen, maar zat opdat moment zonder werk. Het frustreerde mij dat ik geen vaste baan kon vinden, omdat mijn kinderwens enorm in de weg zat.

    Nu ben ik juni dit jaar begonnen bij een nieuwe baan, gelijk1 die aansluit bij eventueel kinderen, ik werk 3 dagen en wil dat blijven doen.
    Nou is het zo dat ik maar een half jaar contract heb gekregen dat daarna een vast contract kan worden.
    Mijn man en besloten om niet die onzekerheid af te wachten, want niks is zeker in het leven, maar er voor te gaan en gooide de pil in de prullenbak.

    Ben er al achter gekomen dat zwanger worden geen probleem gaat opleveren op mijn werk. en met dat standpunt bedoel ik te zeggen, waneer is het de juiste tijd ? We weten het nooit.

    Nu heeft een ieder een mening en dat is ieders goed recht natuurlijk. je moet vooral doen waar jullie jezelf goed bij voelen.
    Persoonlijk zal ik het niet kunnen, heb die kinderwens al te lang laten wachten naar mijn iedee en dan kan is een baan wel het laatste waar ik me druk om maak, ondanks dat ik die nogid heb om rond te komen.

    Als afleiding de komende 8 maanden sluit ik mij aan bij voorgaande, niet te veel op forums neuzen. :)

    succes.

    gr. Bambi
     
  7. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    hey Bambi

    Maar je hebt dus wel van sept 06 tot juni 07 je kinderwens in de ijskast gezet? Dat is toch ook zo´n 7 maanden!

    knap gedaan! heb je nog meer tips voor me?
     
  8. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hey Muffie,
    begryp precies wat je bedoelt hoor!
    Ik had eerst alleen een inval contract, dus geen vaste inkomen per maand. Wy hebben ook gewacht tot ik vaste uren kreeg, voor ik de pil aan de kant heb gegooid. Gewoon ff voor dat stukkie zekerheid, ik wil mn kindje alles kunnen geven wat het nodig heeft!
    Ik moet zeggen dat ik die tyd eigenlyk makkelyk door ben gekomen, maar dan kwam ook omdat we er ook niet echt een tydslimiet aan gegeven hadden, en er pas echt heel serieus over na gingen denken toen ik ook daadwerkelyk vaste uren had gekregen. In jou geval is het echt aftellen, dat lykt me wel een stuk moeilyker.
    Ik zou zeggen, ondanks dat hier errug gezelli is, hier veel lezen maakt de wachttyd er voor t gevoel denk ik alleen maar langer op (dat zou ik tenminste wel hebben....), dus misschien iets anders zoeken om een poosje op te focussen? hoe moeilyk dat ook zal zyn, het leid je wel af, en voor je t weet is het maart!
    Succes meid
     
  9. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    haha! die zal je hier niet zo snel vinden denk ik! ;)

    liefs rebbel[/quote]


    Nope! denk t ook niet!
    Maar waar dan wel he! Ik bedoel geen 8 maanden wachten clubje natuurlijk maar er moeten toch meer vrouwen zijn die moeite hebben met wachten maar het toch doen omwille van carriére

    hé gatver wat klinkt dat stom!
    nahja
    je begrijpt het wel denk ik...

    x
    Muf
     
  10. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Wij hebben er ook lang over na moetem denken of het de juiste beslissing was...ben een half jaartje geleden ook gestopt met de pil, maar heb hem toen dezelfde avond alsnog ingenomen...werd gewoon ziek van de gedachten dat wij straks een kindje kregen, maar zoals jullie zien zijn we nu er wel voor aan het gaan, had zoiets van....ja kan wel steeds wachten en wachten, maar schiet je ook nix mee op...er zijn altijd wel bepaalde dingen waarvoor je het kunt laten ;)

    Nu heb ikzelf een goede baan 32 uur, mijn vriend is net voorzich zelf begonnen met een bedrijfje, dus das ook nog spannend hoe alles loopt, maar dat komt allemaal wel goed :D , maar ja dan komt het ongeveer op hetzelfde neer als bij jouw...
    Tegenwoordig heb je nergens meer zekerheid van :(
     
  11. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0

    Nope! denk t ook niet!
    Maar waar dan wel he! Ik bedoel geen 8 maanden wachten clubje natuurlijk maar er moeten toch meer vrouwen zijn die moeite hebben met wachten maar het toch doen omwille van carriére

    hé gatver wat klinkt dat stom!
    nahja
    je begrijpt het wel denk ik...

    x
    Muf[/quote]

    als je het prettig vindt om hier te lezen en schrijven moet je dat doen hoor! :D ik zou het alleen zelf denk ik uit zelfbescherming wat proberen te laten en er zullen vast wel meer meiden zijn die in dezelfde situatie zitten als jou, maar misschien zitten die dus bewust niet op een zwangerschapsforum... en misschien ook wel en krijg je nog reacties! :D

    liefs rebbel
     
  12. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik ben het eigenlijk met Sonja eens. Maar, ik begrijp jou ook erg goed. Ik zit niet in de zelfde situatie maar wilde je alleen veel succes met alles toe wensen
     
  13. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    dankje tirtilisko!

    ben blij met je succes wensen ookal zou je het zelf anders doen O:)

    verder blijf ik gewoon bij mijn keus, dit voelt nu goed voor mij... Wie weet lees er nog iemand dit topic die in hetzelfde schuitje zit...maar idd Rebbel misschien niet zo logisch dat die dan nu al op zo´n forum als dit zouden lezen/schrijven...

    nogmaals thankzzz!

    x
    Muf
     
  14. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    graag gedaan meid! ;)
    succes!

    liefs rebbel
     
  15. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik weet niet of je nog aan de pil zit, en misschien heeft iemand anders dit ook al geschreven (heb het even snel doorgelezen), maar misschien is het al handig om met de pil te stoppen. dan ben je tegen die tijd helemaal van het ontpillen af, en weet je hoe je cyclus in elkaar zit. En eventueel temperaturen. Ben je er toch een beetje mee bezig! Heel veel succes in ieder geval!
     
  16. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    knap hoor dat je 8 maanden kan wachten,

    sept 2006 zijn wij gestopt met de pil, mijn man zou in maart een contract krijgen voor onbepaalde tijd helaas ging dit toen niet door wegens vacature-stop.
    op dat moment voelde we ons allebei ook vrij onzeker over hoe gaat dat als we zwanger raken, beide geen vast contract en mijn man misschien wel helemaal zonder werk.....dat gaf een hoop stress.
    toch besloten om voor een kindje te gaan.
    en zie nu mijn man heeft alsnog een vast contract gekregen per ingang 1 augustus. (reiskosten vergoeding, 13e maand, winstuitkering en natuurlijk vakantiegeld)
    en ik krijg per 15 augustus mijn vaste contract.

    moet wel zeggen dat we ons beide nu een stuk relaxter voelen dan een paar maandjes terug.
    en we hebben nu ook de zekerheid dat we goed voor ons kindje kunnen zorgen.

    groetjes silvana
     
  17. H25

    H25 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Heb eigenlijk niet veel over het zwanger worden nagedacht en ik had deze site nog niet gevonden. Anders was het denk ik echt een kwelling geweest.
    Groetjes
     

Deel Deze Pagina