Floor bij mij duurde het ook even voordat de testen donkerder werken en als dit die van de kruidvat zijn zegt het niet veel, die zijn echt slecht geworden
hallo allemaal, ik heb helaas gisteren een miskraam gehad.. ik was 6 weken en 5 dagen zwanger. ik begon maandag te bloeden. ik belde gelijk de vk en ik kon de dag erna komen voor een echo. op de echo kon ze het eerst niet duidelijk zien . maar de volgende dag belde ze om te zeggen dat het een prima echo was. helemaal blij natuurlijk. echter een half uurtje daarna kreeg ik opeens een hevge bloeding. ik ging die dag nog voor een echo. en toen zagen ze dus gen vruchtzakje meer...:'( het was mijn eerste zwangerschap..ik hoop dat het de volgende keer wel beter gaat.. ik wens de andere meiden die ook hetzelfde hebben meegemaakt ier veel sterkte en geluk toe. liefs
@floor, ik zou juist om die reden snel een echo willen zodat ik niet in twijfel blijf. Hopelijk is bij jou hetzelfde als bij sunflower en is dot gewoon een plakbeeb. @sophia, welkom en vervelend dat het mis is gegaan. Doe rustig aan en neem je tijd om het te verwerken. Het komt allemaal goed ookal lijkt het nu misschien van niet
Hey floor, spannend allemaal.. Weet je al wat meer? Hoop voor jou dat je testen donkerder worden en geen ongi.. Hier vandaag mijn laatste werkdag, het is bijna vakantie hopelijk is mijn ongi zondag over als we op vakantie gaan.. Slik nu wel die multi zwanger worden van de etos, hopelijk maakt het mijn cyclus wat korter. Wilde graag op de datum waar ik uitgerekend had moeten zijn (21 september) wel weer opnieuw zwanger zijn, maar dat kan alleen nog als het deze ronde lukt.. Ga in ieder geval geen ovu testen doen en gewoon lekker genieten van onze vakantie en dan zien we wel.. Wel stil geworden op het forum, zie dat er veel op andere topics kletsen, dus volg jullie soms ook daar wel een beetje Voor degene die bijna kunnen testen: succes!
@sophia, welkom.. Moet een vervelende verwarring zijn geweest van wel goed en dan toch niet, sterkte.. Hopelijk volgende keer wel een goede zwangerschap! En hoop ook voor jou dat het niet zo lang zal duren voor je weer zwanger bent
Sophia welkom, balen dat het niet goed is gegaan. Heel veel sterkte. Hier is het idd rustig geworden. Heb daardoor ook weinig hier gepost, wel in het nod topic. De strepen hier zijn minder geworden, vanmiddag zelfs bijna niet te zien, laat staan op de foto te kunnen. Baal er echt van.. Ben vooral in de avond erg misselijk en heb kleine steekjes in mijn buik. Verder een vol gevoel. Geen krampen en heb ook nog geen bloed gezien. Hoop dat het snel of ineens een donkere test wordt (wat ik absoluut niet denk, maar natuurlijk wel hoop) Of zo snel mogelijk ongesteld wordt. Nu wordt ik er gek van. Kv testen geven nog het duidelijkst aan dat er een streep staat. De dipsticks en cassettes van zk helaas alleen maar lichter... ben erg verdrietig eigenlijk.. zit op mijn werk en kan de tranen bijna niet binnen houden... waarom nu..
Zie op het andere topic dat je een CB test hebt gedaan floor waar zwanger 1-2 op staat! Dat lijkt me positief ga voor je duimen dat het goed gaat!
Hoi meiden, @ Sophie, sterkte meis!! @ Floor, een streep is een streep. Duim voor je dat het goed blijft gaan!! @ Kim, fijne vakantie!!! @ Hier een goede echo gehad en we krijgen een meid erbij. Leuk leuk!! Meiden sterkte allemaal en het komt goed. Hier heeft ook lang geduurd!!
Dankjewel loontje! En Fijn dat je echo goed was!! En een meisje, wat leuk! Je zegt een dochter erbij, hoeveel kindjes heb je al? En jongen of meisje die je al hebt? Heb je vast al eens verteld, maar weet het niet
Ja idd cb gedaan en 1-2 wat overeen komt met mijn vier weken. Vind het echt dood eng en nu is het afwachten tot half okt dan ben ik 12 weken en kan de 12weken echo komen. Voor nu alleen volgende week nog testen om te zien of het duidelijker is geworden.
Floor gefeliciteerd meid, duim voor je dat alles voorspoedig gaat! Hier opnieuw op t wachtbankje.. denk dat ik 1 a 1,5 week geleden mn ei had.. niet getest of getempt.. maar gewoon op gevoel en aan de hand van afscheiding. Volgende week weten we meer. Al blijf ik het doodeng vinden mocht ik opnieuw zwanger raken ... maar zal er wel bij horen. Succes alle dames.. dikke kus Joyce
hoort er zeker bij.... ik ben echt doodsbang.. zeker voor de 12 weken echo. Maargoed het is afwachten. Ook omdat mijn strepen niet echt duidelijk werden. Maakte mijzelf echt gek.. dacht de hele tijd dit kan niet waar zijn, dit gaat mis, weet ik zeker. Dus de cb gedaan en klaar. Nu do of vrijdag weer een test en als die positief is de vk bellen en een afspraak maken. Hoop met 6 weken een hartje te mogen zien/horen. Maar dat is afwachten. Ik vind het echt doodeng... Ik hoop voor jou dat je gewoon lekker zwanger bent! Duim voor je mee. Er zijn er al een aantal die zwanger zijn en ook een aantal waarbij het weer mis is gegaan. Helaas zag ik chantall ook weer in het NOD topic. Hoop zo dat het hier voor de niet zwangere snel raak is en niet fout meer gaat!! Maar spannend zal het blijven en de angst dat het weer mis gaat zal ook blijven denk ik.... Hoe is dat voor de zwangere die al wat verder zijn?? gaat het over?? zitten jullie al op een roze wolk??
Nog even een laatste berichtje van mij, auto is ingepakt en we gaan zo vertrekken richting Italië Als ik daar fatsoenlijk op wifi kan dan horen jullie me vast nog wel en lees ik zoiezo even mee Voor de dames die nod naderen, ik duim voor jullie! Voor de dames die zwanger zijn duim ik dat alles goed blijft gaan! Hier mijn ei (als het goed is) aan het einde van mijn vakantie of als ik net weer thuis ben.. We zien het wel, ga proberen er niet teveel mee bezig te zijn Tot snel maar weer
@ Kim hele fijne vakantie en geniet er van @ floor het blijft sowieso de eerste 12 weken eng. Ik heb het tegen bijna niemand gezegd zodat ik het een beetje kon vergeten. Eigenlijk zit ik nog steeds niet op een roze wolk maar ben niet meer bang dat het nog fout gaat. Denk dat die roze wolk bij mij pas komt als ik het kindje voel bewegen maar dat zullen we vanzelf wel merken. Ik ga voor je duimen dat het bij jou gewoon goed gaat deze keer
@floor32: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat dit een plakbeeb is! Ik heb in nov ook een mk gehad en was in januari weer zwanger. Ik ben nu inmiddels 32,5 weken onderweg en kan eigenlijk nu pas echt genieten.. Eerste paar weken vond ik doodeng ivm evt miskraam. Daarna komt de 20wk echo, die ook wel weer spannend was. Met 17wk kon ik ons meisje al voelen en dat nam wel een heel groot deel vd angst weg. Maar het bereiken van de 32,weken vond ik erg fijn. Mocht het nu geboren worden, zijn er geen grote risico's meer. Maar ik kan pas echt genieten als ze over een paar weekjes gezond en wel in m'n armen ligt. Ik hoop voor je dat dit een goede zwangerschap wordt en dat je er wat eerder van kan genieten dan ik
Dank je wel voor je antwoord. Ik denk ook dat het altijd spannend blijft. Maar goed stap voor stap, eerst maar eens de eerste echo, dan de enge 12 weken enz enz enz We zullen zien, heb er toch geen vat op.
Floor gefeliciteerd meid! Helaas maak ik me nog steeds zorgen, die mken hakken er goed in. Hou goed contact met je vk ik mag als ik me echt zorgen maak even komen luisterennaar het hartje.
Ben ik ook bang voor... Nouja we zullen zien. Kunt niet meer doen als afwachten. Heb de vk gebeld, zij raad aan niet meer te testen... Ga ik niet volhouden denk ik hahaha ook raad ze aan een echo te doen op 7 a 8 weken. Mag ook zes, maar dan kan het zijn dat er geen hartje te horen is en dat ik dan bang wordt. Heeft ze een punt. Liever met 8 weken dan. Morgen bellen naar het echocentrum, want de vk hier in het dorp heeft er geen.