Kim fijne vakantie meid! Floor spannend blijft het voor ons allemaal toch na alles. Hier morgen volgens mij alweer mn NOD... spannend. X Joyce
Mijn test was negatief.. misschien maar goed ook zo vlak achter elkaar Wacht op ongi en anders van t weekend nog een testje.. weet niet zeker of ik dag van ovulatie goed heb. Voor nu dus negatief
jammer joyce , maar gelukkig blijf je er positief onder volgens 2 mensen is september jou maand dus wie weet volgende ronde
Inderdaad en moet 23 augustus toch voor onderzoeken naar de gyn. Misschien echt maar beter even rust deze ronde.. maar als t wel zo mag zijn is t ook goed. We wachten af!
pharilla volgens mij maakt het niet uit als je nu zwanger raakt. Ik hoop gewoon dat het mega raak is! Wat voor een onderzoeken krijg je??
Nee het maakt denk ik ook niets uit.. maar voor mezelf/ mn lichaam misschien wel even goed..van eind maart tot halverwege juli "zwanger" geweest .. ma +mk achter elkaar. Maar ja.. als t toch raak is net zo lief hoor! Vorige keer had ik ook net voor wat dus bleek een pseudo menstruatie getest en die was negatief.. na menstruatie testte ik ineens positief.. dus alles kan ben ik wel achter! Ik geloof de hele riedel.. nog niet zeker dat hoor ik vrijdag de 23e ook. Chromosomen, bloedstolling.. dat soort in ieder geval, daar had ze het bij de 2e keer mis al over. Bij meer dan 85% van de gevallen word niet iets gevonden maar goed.. als er wel iets blijkt te zijn sla ik mezelf ook voor de kop dat ik me niet eerder heb laten onderzoeken dus ga er maar gewoon heen met t verstand op nul. Hoe gaat t met jou Floor? al lekker misselijk? X Joyce
Floor hoe gaat het?? Er is nu op de zender TLC een programma dat heet: How does life begin. Ons lichaam vecht gewoon tegen de spermacellen :S echt als je dat ziet word het gewoon nog eens duidelijk gemaakt hoe bijzonder het is als je zwanger raakt. Van de miljoenen spermacellen eindigen er maar 12 dichtbij de eicel waarvan er maar 1 wint als je geluk heb :O interessant programma
@ Joyce, weet jij al meer? Nog opnieuw getest of al ongesteld? @ floor, hoe is het met jou? Nog getest weer opnieuw of netjes naar de Vk geluisterd? Hoop dat alles goed zit en het goed gaat met je! @ mounia, hoe gaat het bij jou? Voel je je goed? Idd bizar dat er van zoveel miljoen maar een paar in de buurt van het eitje komen en dat het er dan 1tje lukt om door te dringen! Zwanger worden gaat niet vanzelf @ hier, heerlijk aan het genieten van mijn vakantie, super mooi weer en erg gezellig.. Wat wel jammer is is dat seks in een tent niet echt een optie is met de dochter van mijn vriend in de slaapcabine naast ons.. Ben veel te bang dat ze er iets van mee krijgt! Als mijn cyclus hetzelfde is als de afgelopen keren dan heb ik mijn eisprong pas als we terug gaan/zijn.. Dus we zien het wel.. Heb momenteel jammer genoeg weer last van een schimmelinfectie zo frustrerend! Gelukkig hier van de apotheek wel wat gekregen ervoor.. (Mondhoekjes ook kapot, misschien lage weerstand??) Ik ga nog even genieten een weekje van mijn vakantie! Tot snel dames
Hai meiden, Kim1903: Geniet nog ff lekker van je vakantie meid! Klinkt inderdaad als lage weerstand.. even wat multi vitamine halen? of in ieder geval wat extra vit C? Mounia: Ik heb toen ook een tijdje gekeken naar "The great sperm race" ook zo'n geweldig stuk over het hoe en wat van zwanger worden. Hier klikken om The Great Sperm Race te kijken. Duurt ongeveer een uurtje dus kijken wanneer je tijd hebt hihi. Floor: Geen nieuws, goed nieuws? Hopelijk geniet je al wat meer meis! Hier: Gister ongi in alle normaalheid doorgebroken (vorige menstruatie was pseudo blijkbaar en ook veel minder dan normaal).. en eerlijk gezegd waren we daar blij om. Even normale menstruatie/ronde, volgende ronde weer fris er tegen aan Dus zit al sinds gister mezelf zielig te vinden en op zoek naar chocolade hahahaha.. heerlijk kan dat zijn. Geniet van de dag dames! X Joyce
@kim, geniet dat laatste weekje maar goed dan kom je uitgerust thuis inderdaad even wat vitamine slikken ik haaaat schimmelinfecties slik je trouwens die etos multi vit? Want dat zijn voldoende vitamine en hoef je niks extra's te nemen. Misschien komt je mond door de zon. Met mij gaat het goed. Soms last van vervelende dromen. Laatst droomde ik dat het hartje gestopt was met kloppen bij 14 weken. Vanacht droomde ik weer dat ik een ongeluk had en paar meter in de lucht vloog en toen pp de grond viel. Me wekker ging gelukkig voordat ik in het ziekenhuis kwam. Maar verder wel goed morgen weer controle bij verloskundige en na me vakantie (17 sept) me 20 weken echo. Het gaat nu eindelijk wat sneller dan die eerste twaalf weken. @joyce, een normale ongesteldheid kan soms even fijn zijn dan weet je dat je lichaam weer de oude is. Op naar volgende (rake) ronde haha ja erg he. Ik wist wil dat zwanger worden niet vanzelfsprekend os en je het op het juiste moment moet toeslaan maar dat ons lichaam er tegen vecht vond ik echt bizar om te horen.
Joyce: Fijn dat je lichaam het weer zelf heeft opgepakt. Het doet het weer! Kim: geniet van je laatste week vakantie! Mounia: Ik hoop dat de vervelende dromen snel voorbij zijn. Hier: Vandaag een wat minder dagje. Vandaag zou ik uitgerekend zijn van ons eerste vlindertje. Ik heb er toch wel een beetje last van. Ik mag zo aan het werk tot vanavond een uurtje of 7 en dan is de dag alweer bijna voorbij. Gelukkig. Bah, rotdag.
Bedankt meiden! @mounia, ja die slik ik nu wel ( probeer ze niet te vergeten ) hopelijk zijn je nare dromen snel voorbij! Mijn vriend had gedroomd dat we een drieling kregen, maar die kwamen dan wel uit een oester die we meenamen overal naartoe op een winkelwagentje, want hij werd zo zwaar haha @ lieflief, begrijpelijk dat je dan vandaag niet zo'n fijne dag hebt, voor mij komt die dag ook steeds dichterbij Dag is al zo voorbij en hopelijk voel je je morgen weer wat beter..
Wat verdrietig Annie, wens je heel veel sterkte.. Was het je eerste zwangerschap en je eerste miskraam? Niet dat dat iets uitmaakt hoor.. Het is gewoon iets heel verdrietigs!
Ow ik zie nu net dat je al een meisje hebt.. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het nu wel goed gaat
@kim, hahaha wat een geweldige droom van je man Hoop dat je inderdaad snel een kindje krijgt 1 , 2 of 3 maakt niet uit zolang het maar uit jou komt en niet uit de oester @annie, wat erg sterkte @lieflief, hoe gaat het vandaag met je ?? Hopelijk is gister snel voorbij gegaan.
Annie: Welkom en super veel sterkte. Mounia: Gisteren is de dag heel snel gegaan, het was een enorme chaos op het werk en daardoor had ik geen tijd om na te denken. scheelt een stuk Vandaag gaat het eigenlijk wel weer prima. Ik kijk weer met positieve energie naar de toekomst en dat voelt goed. Hoe gaat het met de rest?
Hoi allemaal, Het is even geleden dat ik hier mee gekletst heb. Had even een pauze nodig. Ik zie dat enorm veel meiden ondertussen zwanger zijn! Gefeliciteerd!!! Eigenlijk de meeste.. Moest heel egoistisch even slikken met tranen in mijn ogen. Ik nog steeds niet. Elke maand hou ik weer een negatieve test vast sinds de miskraam. Nu zou mijn laatste maand in gaan van mijn zwangerschap. Het begint steeds meer te steken. Zou er dan toch iets mis met me zijn? Ben ik de reden dat mijn kindje niet kon blijven en nu nooit een ander meer? Elke maand groeien de twijfels meer.. Herkent iemand dit of ben ik gewoon heel erg destructief bezig? Sorry allemaal, ik moest echt even luchten. Mijn partner is heel erg lief en begrijpend maar het is toch net wat anders dan dit..
@joyjoy, inderdaad lang geleden dat we je hebben gehoord.. Vervelend om te horen dat je je zo voelt Misschien denk je dat ik makkelijk heb praten omdat het bij mij nu wel is gelukt maar wil het toch even zeggen Het is logisch dat het pijnlijk was om te lezen, dat had ik ook een beetje toen ik las dat het andere wel lukte en mij niet. Dus voel je vooral niet egoïstisch!! Het ligt niet aan jou maar misschien ben je er te veel mee bezig? Je moet echt niet gaan twijfelen al die zorgen zijn niet goed voor je. Ik wou dat ik je kon zeggen hoe ik het los heb kunnen laten maar ik weet niet hoe.. Op een gegeven moment dacht ik gewoon ik moet niet in het verleden blijven hangen het is gebeurd en ik zie wel wanneer het weer raak is. Nu moet ik wel zeggen dat ik de etos pillen weer ben gaan slikken en vaker ben gaan klussen in de hoop dat het raak zou zijn.. dus loslaten doe je nooit helemaal, maar ik keek vooruit en niet meer achteruit. En ik moet je eerlijk zeggen vanaf het moment dat ik die gedachten had kon ik het sneller accepteren dat het een ronde weer niet gelukt was. Was dan 1 dagje teleurgesteld en volgende dag ging ik weer verder. Ik voelde me veel beter dan toen ik steeds dacht, zal er iets mis met me zijn en over paar maanden had ik moeder kunnen zijn of waarom andere wel en ik niet... Ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen en dat je gewoon snel weer zwanger bent en dan 9 maanden later een gezond kindje in je armen houd geef de hoop niet op
@joyjoy86, hier hetzelfde meid, wil bij mij ook nog niet lukken en heb een lange cyclus en alles duurt lang, soms heb ik ook mijn vraagtekens erbij, maar probeer wel positief te blijven.. Waren wij niet ongeveer tegelijk uitgerekend en kletste jij ook mee op het forum uitgerekend tussen half en eind september? Mijn datum was 21 september.. Hoop gewoon dat we allebei snel zwanger mogen worden, ik ben ook super blij voor degene die het tot op heden wel gelukt is, maar ook best een beetje jaloers.. Weet gewoon dat je niet de enige bent waarbij het nog steeds niet gelukt is.. Liefs Kim