Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Floor. Ik hoop dat je snel opknapt.

Hier. Vanavond een ieniminie klein beetje bruin in mijn afscheiding, dus direct paniek. Daarna niets meer gezien, helemaal geen afscheiding. Ik ben wel echt super bang nu. Ik begon net een beetje vertrouwen te krijgen. Ik baal er goed van. Ik hoop zo dat het nog goed zit.

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vanmorgen ook weer een klein beetje. Ik ben nu echt bang. Ik heb geen krampen ofzo. Hebben jullie nog tips?

3. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hoi lieflief,

Ik weet dat t makkelijk gezegd is maar bruinverlies zou ik me niet druk om maken.. als t rood is en je krijgt krampen is t wat anders.
    Wat mijn gyneacoloog zei is dat echt wel 40% van de vrouwen een keer bruinverlies hebben.. sommige zelfs dagen tot weken lang.
    Blijf vertrouwen hebben meis, ik ga heel hard aan je denken en duimen.

Hier de eerste spotting alweer gezien dus we gaan door naar de volgende ronde.. LF van 12 a 13 dagen dus niet verkeerd, ronde 29/30 dagen.
    Donderdag krijgen we als het goed is de uitslag van het chromosomenonderzoek per telefoon van de gyneacoloog, hopelijk komt daar niets uit en houden we het gewoon op brute pech.

Dikke kus Joyce

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Lieflief, blijf vertrouwen hebben. Bruinverlies is idd normaal.
    Zora het rood wordt dan de vk even bellen. Misschien mag je een extra echo.

Spannend joyce nog een een paar dagen wachten. Balen dat de volgende ronde alweer in aantocht is.

Hier is het bloedverlies alleen nog een beetje rose, best snel nog over. Bij de vorige zw duurde het echt een aantal weken. Maar toen was ik ook wel verder. Nu is het al 10dagen bezig.

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed. Ik moet gewoon leren wat vertrouwen in mijn lichaam te hebben.
    Sinds gisterochtend geen bruin meer gezien en mijn afscheiding is weer mooi blank :D
    Daarnaast is vandaag mijlpaal 1. MK 1 had ik met precies 5 weken.
    Zaterdag is mijlpaal 2. Als we die toch voorbij zijn. Houd me toch wel bezig.

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    kijk dat is goed nieuws! houden zo

vanmiddag moet ik naar het echocentrum om te kijken of alles schoon is. Het bloeden is zo goed als weg. hoop dat het schoon is dan kan ik verder met mijn leven. zou wel lekker zijn. Ben er nog helemaal klaar mee voor mijn gevoel

7. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Goed te horen Lieflief! blijf positief meid! Je lichaam en kleine frummel doen er alles aan om t goed te laten verlopen! vertrouw er op hoe moeilijk ook!

Floor, begrijp je helemaal. Wij waren er ook helemaal klaar mee.. We doen t niet beschermd.. als het gebeurt, dan graag, zo niet.. nog ff maandje rust (zoals nu) en dan nog wat meer tijd spenderen aan mn dieet.
    Ik ga duimen dat je mooi schoon bent vanmiddag meis!
    Neem je tijd, verwerken is iets belangrijker dan ik dacht voorheen.. sterk blijven kan maar tot een bepaald punt. Breek er niet op!
    Na 3 keer mis, moesten wij , vooral ik, even tijd voor herstel hebben.
    Succes lieverd, onze tijd komt ook weer! Denk aan jezelf!

X Joyce

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    dank je, het is idd erg zwaar merk ik en nu al lekker dat alle apps van de telefoon af zijn.. ik heb er nu ook geen zin in en ook ik ga maar eens beginnen aan de min tien kilo die eraf moeten. Eigenlijk 15, dat zijn de kilos die er door het stoppen met de pil, oh zou ik zwangerzijn stress, nee toch niet stress, ja ik ben zwanger stress en het is weer mis stress aan heb gegeten..... slecht slecht. Dus eerst die er maar af.
    vl heeft er nog wel zin in, dus ook wij gaan het niet beschermd doen, maar ik hou geen cyclus meer bij. Test/temp niet meer. we kijken wel
    nog anderhalf uur en dan ben ik aan de beurt, hoop zo dat het schoon is.. maar denk het wel.

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik ben geweest, baarmoederslijm was nog niet helemaal goed, maar het vruchtzakje was weg. (wist ik al want die heb ik gezien) Ze gaan nu overleggen met de vk of er nog een echo nodig is. Want er moet nog iets uitkomen. Het volgende ei staat al klaar in de wachtrij om te springen, dus voorlopig even veilig doen, want zit nu niet meteen te wachten op een volgende zwangerschap. ei was 15mm

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Jammer dat t niet meteen schoon is , maar begin is er, sterkte meis.. gun jezelf de tijd!

X Joyce

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Floor: Balen dat je nog niet schoon bent. Ik hoop dat het natuurlijk gaat verlopen. Sterkte meid.

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik moet volgende week di naar de gyn.. Vk vond het toch echt veel te dik (10mm, ik weet niet wat normaal is...) Kans op een ontsteking is dan te groot en ze wilt het overdragen aan de gyn. Nouja we zien het di wel weer.

13. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @floor
    wat balen meid ! ik was vorige week dus
    wel schoon. .. maar vloei nog
    wel fijn dat je naar de gyn kan !

14. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,
    Vind het een beetje lastig om op iedereen te reageren, ben toch een beetje veel met mezelf bezig op dit moment.. Zo lastig het idee dat ik deze week had moeten bevallen :( zojuist nog bijgelezen op het topic waar ik ooit begon en een deel van de dames is al bevallen of verwacht dit de komende week te gaan doen..
    Sorry voor mijn ego berichtje :(

Lieflief, hopelijk gaat alles gewoon goed en ga je verder geen bloed verliezen..

Floor, hopelijk ben je snel weer helemaal schoon..

Ik hoop dat deze week snel voorbij is en dat ik dan weer verder kan kijken en er minder mee bezig ben.. Had niet verwacht dat het zo lastig zou zijn deze datum te passeren, valt me erg tegen..

Voor degene waar ik niet op gereageerd heb, excuus.. Dat komt de volgende keer wel weer, ga nu lekker slapen en hopelijk kan ik lekker uitslapen! Eindelijk 1 dag vrij na 6 lange werkdagen..

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    kim logisch toch dat je het hebt gehad.. juist schrijven als dat jou helpt. Lijkt me een ramp om die datum te naderen (al is het voor mij bijna ook zover..7okt)
    Ik merk ook dat ik het topic waarin iedereen tegelijk begon moeilijk vind. Hadden een club aangemaakt toen, maar de meeste staan op het punt te bevallen of zijn al bevallen. Lastig is het.. Dit had ik me in september vorige jaar niet kunnen bedenken. Ik wil je via de digitale weg even een knuffel geven.

Hier gaat het redelijk, kan immers niets doen dan afwachten tot di. Ik heb wel veel slijm verlies, dus denk dat het ei eraan komt. Heb me gisteren laten verleiden tot sex.... nouja we zien het ook allemaal wel. wil ook gewoon weer verder met mijn leven. Ben bezig met lijnen nu een weekje ongeveer en man man wat scheelt het meteen al aan vocht... ben gewoon drie kilo al kwijt!! trotssie al weet ik dat het voornamelijk vocht is haha

Lief lief hoe is het bij jou?? gewoon lekker ontspannen he!!! Hoop dat het je een beetje lukt.

16. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @kim&floor
    oooh dames lijkt me echt vreselijk :'(
    hele dikke knuffel voor jullie

17. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Kim, zelfde hier zoals je weet. Als je wil kan ik je mijn skype of facebook geven en kun je me daar vinden als je het even nodig hebt de komende weken. Ik probeer me er erg vanaf te zetten maar de doos met cadeautjes voor de kleine op zolder lijkt door het plafond te gillen.. Binnen een paar dagen had hij of zij ze in gebruik genomen.. Nu liggen ze daar maar...

Floor, ik ben stiekem toch erg trots op je. Je bent zo sterk terwijl dit alles zo (ik ga het gewoon zeggen) verdomde klote en onmenselijk is.
    Gefeliciteerd met de kilosssss! Altijd fijn! :D

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    het is niet makkelijk, maar uiteindelijk leer je er wel mee leven. het zijn moeilijke momenten af en toe. Maar je kan er ook niets anders mee doen als het ondergaan..

Ik probeer me nu te focussen op meer bewegen en minder eten... heel lastig met al die perpernoten!!!! hahaha heerlijk, vooral doe met choco. Maar het is tot nog toe vijf dagen gelukt ze te laten liggen haha bravo voor mij als je weet hoe ze aan me trekken als ik in de supermarkt ben.... hahaha

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Joyjoy ik lees nu je bericht pas. En weetje... sterk wat is sterk. Je kunt niet anders dan ermee dealen. Sinds dat ik vorige week het vruchtje ben verloren is er een opluchting. Dit door de duidelijkheid die het me gaf. Op 5 aug had ik de positieve test vanaf die dag is het al onzeker. Dus dat is nu weg en dat scheeld veel. Maar ik weet uit ervaring en jullie helaas ook, dat er ook nog momenten komen dat ik er genoeg van heb en instort een daggie. Tis gewoon *** als het niet lukt.
    Maar voor nu ben ik even tevreden. Voor mij hoeft het nu even niet meer, mocht ik in de toekomst zwanger worden dan is het natuurlijk welkom en hoop ik dat het dan wel goed gaat... Weet niet of ik dit een derde keer trek..

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Kim: Het maakt helemaal niets uit dat je niet op iedereen reageert en volgens mij begrijpen we allemaal dat je ff met jezelf bezig bent. Dat lijkt me alleen maar logisch. Neem het jezelf alsjeblieft niet kwalijk, voor ons hoeft dat echt niet. Neem de tijd die je nodig hebt en als je het hele forum vol wil zetten met je gedachtes en gevoelens, lekker doen (dat geldt natuurlijk voor iedereen die even lekker haar hart wil luchten). Dikke knuffel.

Floor: Goed bezig hoor! Al 3 kilo! Netjes hoor!
    Ik vind het mooi hoe je over het proces wat je doormaakt kan schrijven en ik vind je een topper!

Hoe gaat het met de andere dames hier? Joyce? Frysfamke? Meijtje? Appelstroopje? Loontje? Anderen?

Hier: Het gaat hier eigenlijk best goed. Na maandag geen bruin meer gezien en best last van de hormonen, wat in mijn werk niet handig is, maar waar ik wel heel blij mee ben. Ik heb er best een goed gevoel over en merk dat ik echt concreet over de toekomst met dit kleintje aan het nadenken ben. Toch blijft het heel spannend en merk ik dat mijn stemming echt nog niet stabiel is, de paniek kan zo ineens toeslaan.
    Ik merk dat ik het wel lastig vind om in dit topic uitgebreid over het zwanger zijn te schrijven, omdat ik jullie niet wil raken. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jullie erg lastig is. Als jullie het moeilijk vinden wil ik het ook graag weten en trek ik me iets meer terug en volg ik jullie op een afstandje. Ik zou dat ook echt niet persoonlijk zien, ik wil geen anderen kwetsen.

Nog 1 dingetje: Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor de steun afgelopen maanden, maar ook de afgelopen weken. Jullie zijn echt lief!!!!

Deel Deze Pagina