Oh lieflief ik vind het juist fijn om te weten hoe het met je gaat. Ook jij hebt zo gezeten zoals ons en weet hoe het is. Ook zou ik het liefste wensen dat we allemaal zwanger worden, maar helaas is het niet zo. Ik denk zelfs dat het juist voor degene die het er moeilijk mee heeft de taak is even afstand te nemen. Maar weet niet hoe andere er over denken.
morgen dames, Hier gaat t ok hoor, vandaag als t binnen is de uitslag van chromosomenonderzoek.. toch ietwat zenuwachtig voor. Hopelijk komt er niets uit en kunnen we verder. Ik heb een mooie cyclus achter de rug, 29 dagen , ei dag 17 en 12 dagen LF, niet verkeerd lijkt me. Misschien dat die Zwanger Worden pillen van Etos ook wat meewerken... ook menstruatie was anders... 2 dagen heftig en toen opeens minder.. normaal ben ik wel 6-7 dagen ermee aan t modderen, ook meer krampen.. net of mn lichaam t sneller aan t opruimen was. Ook hier de laatste 4 weken zo'n 5-6 kilo kwijt geraakt, wat ook echt nodig was.. wil nog meer maar t gaat op een of andere manier vanzelf op t moment... dus laat t maar gaan. Lieflief fijn dat geen bruinverlies meer hebt en dat je goed last van je hormonen hebt haha Ik spreek nu voor mezelf maar ik heb graag dat je over je zwanger zijn schrijft hoor.. We willen het allemaal graag maar mijn gun factor is erg hoog en hoor dan ook graag goede verhalen! Alleen maar negatief is ook niet leuk he! Maar als je je er ongemakkelijk bij voelt, gewoon niet doen, denk aan je eigen rust en dergelijke! Wat betreft de steun.. dat is zo heerlijk van dit forum.. je kan alles delen met like-minded mensen en dat helpt enorm. Hoop dat alle meiden hier snel weer alles op orde hebben en vooruit kunnen, ben ook 3 keer met een smak op aarde gegooid en t is gewoon zwaar. Gun jullie zelf de tijd meisjes.. heb je echt nodig. Volg je gevoel, jij voelt t beste wanneer je er weer klaar voor bent. Ik duim hard dat we allemaal snel zwanger mogen worden en dan blijvend.. voor een klein wondertje! Kop op, hoe moeilijk ook! Hele dikke digi knuf Joyce
Zoals verwacht was de uitslag nog niet binnen dus nog weer 3 weken wachten. 9 oktober bellen ze de uitslag door.
@lieflief wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat ! heerlijk probeer er lekker van te genieten ! ik vind het niet moeilijk... . juist hartstikke blij voor je ik gun het iedereen van harte ♥ hier gaat het goed. . maar vloei nog steeds.... dat blijft frusterend ..
waarom moet je nu zolang wachten op de uitslag pharilla?? wat goed dat het bij jou vanzelf gaat hahah wil ik ook wel met het afvallen. Merk dat het me wel moeite kost, maar nu zo week geen snoep of iets gehad en dan wordt het ineens wel wat makkelijker.
Chromosomenonderzoek kan heel lang duren, bloed was "pas" 4 weken geleden afgenomen en gyn zei al dat t wel 4 tot 8 weken kan duren. Was er dus nog niet Afvallen ging ff vanzelf.. had een griepje.. dan wil ik wel minder eten.. nu weer wat beter en gaat niet meer vanzelf hoor hihi. Maar ja , the key is inderdaad niet snoepen en gewoon nadenken bij wat je eet. Bewust worden, maakt het meteen makkelijker. Succes meid, gaat je zeker lukken. X Joyce
Ja vast wel, ben hard ervoor aan het werk. Weg achttien kilo! hoop ik hahaah Vanmiddag is er weer een bloednig begonnen. Gelukkig, want dan is mijn lichaam ook het laatste beetje op aan het ruimen en wie weet dan di wel een mooie schone baarmoeder. duim duim. Vandaag bij mijn schoonmoeder, maar het dochtertje van mijn schoonzus was er ook. Dat kost me wel veel energie.... ze begon ook over haar broertje bij mama in de buik enz. Hoop dat het snel minder wordt bij mij en ik niet steeds vol schiet. Ik kan het soms bijna niet tegen houden. Probeer het wel, want zit eerlijk gezegd niet te wachten op huilbuien die te pas en te onpas beginnen. Weet dat het wel eruit moet, maar graag op momenten dat het voor mijn gevoel goed is.
Goh wat hebben mijn man en ik toch een lieve gyneacoloog, zou over 3 weken gebeld worden met uitslag van chromosomenonderzoek.. maar t kwam vanmorgen binnen en ze heeft meteen gebeld terugdenkend aan de moeilijke tijd die we hadden. Erg lief! Daarbij is de uitslag perfekt alles was precies zoals t zou moeten zijn! Geeft ons toch meer hoop voor de toekomst, brute pech houd toch een keer op he. Alleen in oktober nog een bloedstollingsonderzoek bij mij en dan verder! Sorry.. ff ego.. maar was goed nieuws.. na een rottijd, 3 x miskraam en dit weekend oma overleden (93 jaar en ze was gewoon op, in slaap gevallen en niet meer wakker geworden) dan klinkt zoiets positiefs even lekker. Alle meiden veel succes! X Joyce
Wat fijn om te horen pharilla!! super dus. En idd je zou denken dat het een keer stopt. Ik mag morgen weer... niet echt spannend, aangezien ik weet dat ik nu toch wel schoon moet zijn.
He meiden, Lees wel mee maar reageer niet vaak. @ Lieflief, gefeliciteerd met je zwangerschap. Bij mij is de onzekerheid gebleven totdat ik het kindje voelde schoppen. Toen was het iedere dag wel even dat ik ze voelde. Duim voor je dat het goed gaat. @ Floor, hoop dat je geen curretage hoeft te ondergaan. En laat die tranen maar lekker komen. Had er hier ook heel veel last van. Zo lang niemand iets vroeg ging het goed maar als ze vroegen hoe het ging, ging de kraam meteen open. Sterkte meid!! @ Joyce, fijn dat er niks uit het onderzoek is gekomen. Duim voor je!! @ Nieuwe meiden, welkom en sterkte!! @ Hier gaat het goed met de baby en moeders takelt langzaam af. Ach ja, het hoort erbij. Het kindje doet het goed. Hier dus rustig aan (halve dagen werken en veel hulp van familie krijgen) en dan gaat het wel. Meiden, duim voor jullie en hoop dat jullie ook allemaal sne; zo'n wondertje in je buik mogen hebben. Knuffel!!
Loontje fijn dat alles spoedig verloopt. Op de 20 weken echo was ook alles goed? Jij bent idd al ver zeg. Dus snap dat je lichaam het minder gaat doen. Fijn dat je hulp hebt. Succes net het laatste gedeelte. Hier belachelijk vroeg op. Hoe pas om 11uur in het ziekenhuis te zijn. Vind het spannend en toch ook niet want ik weet dat het beter moet zijn als vorige week. Ben vanaf zaterdag al aan het bloeden. We zullen zien
Zo ik ben terug, het was niet allemaal schoon maar het was nog maar weinig wat er zat. Werd nog iemand anders bij geroepen en samen besloten ze dat curratage niet nodig was, maar dat er een grote kans was dat dit bij de volgende onttrekkingsbloeding eruit zou komen. Eierstokken waren goed, ei was gesprongen en ze zag verschillende eitjes actief zijn, dus dat werkt. Doordat ik twee keer in 1 jaar zwanger ben geraakt is het nu ook niet nodig om onderzoeken te starten en dat gaan ze ook niet doen. Hoef ook niet meer terug te komen. Dus ik kan nu zeggen dat het eindelijk klaar is!!! Ik heb er eigenlijk wel vrede mee, ook het feit dat er geen onderzoek komt. Even rust. Buiten het feit dat ze met onderzoeken vaker niets vinden als wel, dus waarom zouden we. Misschien als het nu nog een keer misgaat, maar daar gaan we voorlopig niet van uit. Wil ook even rust en dus niet zwanger worden.
Hey Floor: Fijn dat het nu klaar is en ik hoop dat je snel wat rust kan vinden! Neem je tijd. Dikke knuffel!
Inderdaad, fijn dat je nu je rust kan terug gaan vinden! Neem alle tijd die je nodig hebt. Dikke X Joyce
Hallo meiden, Ik heb niet alles terug gelezen maar zou me graag bij jullie aan willen sluiten, ook ik heb helaas afgelopen augustus een vroege miskraam gehad helaas. Ik zal mijn verhaal hier doen. In juni 2012 hadden mijn man en ik besloten dat wij graag nog een kindje wilde, vol goede moed gingen we er voor zelf had ik het idee dat het misschien wel eens heel vlot kon gaan aangezien onze dochter in de tweede ronde is verwekt..heel naïef natuurlijk..ik liep in die tijd al bij een gyn vanwege een cyste in mijn eierstok wat volgens haar geen enkele belemmering moest zijn met betrekking tot het zwanger worden. Na een half jaar gaf ik toch aan dat ik me wel een beetje zorgen maakte dat het nog niet was gelukt maar ze melde mij dat er minimaal een jaar voor staat (wist ik ook wel met mijn dagelijkse bezoekjes hier op zp) we gingen vrolijk verder maar merkte wel dat iedere maand steeds zwaarder voor mij werd om weer die teleurstelling te moeten verwerken. In november 2012 is manlief naar de HA gegaan om zijn zaadjes te controleren deze waren helemaal perfect dus aan manlief kon het dus niet liggen dan moest er toch wat bij mij zijn..zo heb ik twee maanden mijn bloed laten controleren op progesteron om te kijken of ik wel een eisprong had, volgens de gyn had/heb ik die wel want ik heb een redelijke cyclus van 29 a 30 dagen uitslagen waren goed allebei de keren. Ergens in mijn achterhoofd had ik zoiets van dan moet het gewoon aan die cyste liggen dus weer met de gyn besproken en heb ik precies 1 jaar toen we hadden besloten er voor te gaan een kijkoperatie ingepland om de cyste te verwijderen met het risico dat de cyste misschien zodanig was verkleefd aan mijn eierstok dat die er ook uit moest maar dat konden ze pas zien tijdens de operatie ook werden meteen mijn eileiders door gespoten. Na de operatie kreeg ik het goede nieuws dat de cyste was verwijderd en dat mijn eierstok er nog in zat en dat er niets meer in de weg moest staan voor een zwangerschap...dus vol goede moed zijn we er weer tegen aan gegaan met als resultaat dat ik daarna op 22 juli, mijn man zijn 30ste verjaardag een positieve test in handen had, wat waren we blij eindelijk na maanden teleurstellingen te moeten hebben verwerken iets moois om naar uit te kijken. Ik kreeg de eerste echo met 4 weken en 3 dagen een vroege echo ivm mijn kijkoperatie was de kans iets groter op een bbz, gelukkig zat het op de goede plek er was een vruchtzakje te zien wat klopte met het termijn. In die week kreeg ik een bloeding maar ik had zelf zoiets het is niet helder rood en ik heb geen krampen dus het zal wel goed zitten. Een week later met 5.3 weken weer een echo er was een vruchtzakje en een dooierzakje te zien maar nog geen vruchtje. Toen kreeg ik echt een gevoel van dit zit niet goed maar toch bleef ik proberen positief te zijn..weer een week later weer een echo er was nu wel een vruchtje te zien maar nog geen kloppend hartje de gyn zei dat dat nog wel kon komen misschien dat de bevruchting later was geweest..ik ben toen twee weken op vakantie gegaan en ik had zoiets van als ik terug hebben we eindelijk duidelijkheid of we zien een kloppend hartje of het is mis. Het bleek het laatste maar toch wilde de gyn me een week later weer zien, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dus weer een week later kreeg ik dus toch te horen dat het vruchtje niet was gegroeid en dat het ergens fout is gegaan bij de 5 weken toen kreeg ik ook het nieuws dat het er twee waren waarvan 1 vruchtzakje al leeg was (de bloeding aan het begin) het andere vruchtje zat dus al bijna 4 weken in mijn lichaam terwijl het niet leefde..ik wilde het zo snel mogelijk uit mijn lichaam en wou graag gaan voor curettage maar vanwege de vakantie zou dat pas 1,5 week later kunnen en daar wilde ik absoluut niet op wachten dus toen de cyotec pillen gekozen en daar meteen mee begonnen zodra ik thuis kwam. Dat was op 26 augustus dat ik dus mijn ''zwangerschap'' moest gaan afbreken omdat mijn lichaam het zelf nog niet door had. Om 10:00 in de ochtend ingebracht 4 pillen vaginaal en precies 8 uur later toen ik de andere 4 pillen wou inbrengen hoorde ik een plons in de wc en ben toen gaan vissen want ik moest het zien en daar had ik me handen vol met bloed het vruchtje wat oh zo gewenst was en wat met liefde was gemaakt..was in 1x weg over en uit. Sorry voor mijn lange verhaal maar merk dat het ''fijn'' vindt om hier mijn verhaal te vertellen, een opluchting en een gedeelte van verwerking.
Starry, heel veel sterkte! Neem de tijd om dit te verwerken. Wat een gedoe is het hele miskraam verhaal he... Zo treurig altijd. Hier alles oke nu en we gaan weer verder. Ik hou niets meer bij en ga me richten op andere dingen in het leven en we zien wel wat er gebeurt. Nog steeds hoeft het voor mij nu even niet. Maar komt het dan is het welkom.
Meidennnn hulp nodig... 3 dagen over tijd.. Ik ben altijd bijna stipt op het uur af elke keer op tijd ongesteld. Gister negatieve test.. Mijn hoofd is zo in de war. Ik voel me niet alsof ik ongesteld moet worden.. Maar de test is negatief, ongesteldheid blijft maar uit. Niet eens licht.. Confusinggggg. Ik ga er vanuit dat die ongesteldheid gewoon alsnog erg laat komt, maar toch blijf ik zo enorm hopen dat hij wegblijft en de test alsnog positief uitslaat binnenkort
Starry: Welkom en je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Een ieder mag hier op zijn eigen manier vertellen wat haar bezig houdt! Veel sterkte met het verwerken! En als je nog eens je hart wil luchten, kom maar hoor Joyjoy: Wat vervelend die onzekerheid! Ik zou nog even wachten, dan zou je nog een keer kunnen testen, is hij dan nog negatief kan je even langs de ha gaan.