Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hier: ik heb straks mijn 1e echo en voel me beroerd van de spanning.Ik kan alleen maar hopen, hopen, hopen. pfffff.

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Joy balen dat het er nog niet is en je een nega test hebt. Hoop gewoon voor je een late posi test!

Lieflief hoelaat moet je? Snap dat het spannend is. Heel veel succes en geniet er ook van, zo'n eerste echo kan Zooo mooi zijn! Laat je een foto zien?

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat zijn jullie allemaal lief! Dat doet mij goed, hier begrijpen we mekaar omdat we allen het zelfde hebben meegemaakt.

@ Joy spannend meid, voel je je ook anders? Ik zou over twee dagen nog eens testen als je menstruatie uit blijft..Ik hoop dat je over twee dag hier dan een mooie test mag plaatsen.

@ LiefLief voor jou dus een spannende dag vandaag, ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje mogen zien! Ik zou denk ik ook helemaal op zijn van de zenuwen want de angst blijft er natuurlijk gewoon zitten na een miskraam. Ik zie in je onderschrift dat je al twee miskramen heb gehad doordat ik niet alles heb terug gelezen wil ik je toch vragen of ze daar een oorzaak voor hebben kunnen vinden of niet?

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meiden,

Vanmorgen de echo gehad en ik zag gelijk een knipperlichtje en toen kwam de ontlading, alle spanning van de afgelopen weken kwam eruit en een flinke huilbui. Qua termijn (voor zover ze dat kan meten) klopte precies met mijn berekeningen, datum blijft vooralsnog staan op 19 mei. Ik ben echt superblij, voor het eerst voel ik dat ook echt zo.
    Na de echo zijn we gelijk naar mijn schoonouders gegaan en hebben het verteld, vervolgens zijn we doorgereden naar de Prénatal en hebben we een rompertje, een pakje, een lijstje voor de echofoto en wat leesvoer meegenomen. Toen ff geluncht en nu lekker samen met ML op de bank. Hij leest nu : "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en moet er al erg om lachen, haha. Ik heb een mooi fotoboek en een 9-maandendagboek.
    Vanavond komt MvM. Ik vind het nu allemaal leuk, leuk en nog eens leuk. Ik merk dat ik me de afgelopen weken toch behoorlijk heb ingehouden, nu ben ik alleen maar blij.

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Starry:

We hebben het niet laten onderzoeken, maar beide keren ging het met de innesteling mis, ws domme pech. Nu ziet het er gelukkig een stuk beter uit.

Floor: Foto volgt nog.

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
  7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wauw fijn dat de ego goed is gegaan. Super gefeliciteerd! Ik kan helaas de echo foto niet zien.
    Nu proberen te genieten!

8. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Starry helaas ook welkom meid :(
    Lieflief heerlijk!! Geniet ervan lieverd!

Hier: een hele hektische tijd achter de rug , echt bleh...
    Na de 3 miskramen afgelopen jaar kregen we deze week gelukkig goed nieuws over t chromosomenonderzoek, niets aan de hand.
    Oma's begrafenis (ze was 93) gehad en was erg mooi.
    Luchtweginfectie en beginnende longontsteking gehad.. bah bah...
    Nog aan de antibiotica en prednison kuur gehad.
    Gister (was allang gepland) had ik mijn theorie B examen , en met duf hoofd geslaagd.
    Ik ben 35 en begin er nu pas aan.. heb het nooit nodig gehad.. maar nu woonachtig in een dorp en dan mis je een auto!
    Nu dus na mn ei al... dus weer op t wachtbankje.
    Deze week doen we helemaal niets meer... ff genieten van thuis zijn met zn twee (manlief ook ziek thuis)

We hebben ook gevraagd aan oma of ze een vrijgekomen zieltje naar ons kan sturen.. (mooi he )

zucht.. wat een week..

*ploft neer op de bank*

X Joyce

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Heel mooi pharilla, heftig ook..

Vandaag is het een mooie dag, het zonnetje schijnt, maar voel me naar een rare druk op me. Vandaag is de dag dat ons zoontje geboren had moeten worden. Vanavond drinken we op onze kleine vent een glaasje bubbels. Had het maar anders gelopen... Heb de hele dag al huil buien en voel me echt naar. Op mijn werk vroeg een collega, het is vandaag he. Veel sterkte.. Lief dat er mensen zijn die het bijhouden en je steunen.

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ach Floor, sterkte vandaag meid.
    Geef maar gewoon toe aan alle emoties hoor.. ze zijn er maar beter uit.

Dikke knuf Joyce

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey Floor: Veel sterkte vandaag!

12. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Sterkte Floor. Blijft naar.

13. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Lieve dames,

Vorig jaar november heb ik een miskraam gehad en ben toen erg actief geweest op dit forum. Ik heb erg veel gehad aan alle steun van de mede forummers. In januari werd ik weer zwanger en heb ik me terug getrokken van dit forum, omdat ik het lastig vond om mijn geluk te delen hier met mensen die het moeilijk hadden.

Wel heb ik nog zeer regelmatig op het forum gekeken en meegelezen en meegeleefd met iedereen die ook zo'n nare periode moest mee maken.

Inmiddels ben ik 3 oktober bevallen van onze tweede dochtertje Fem. We zijn intens gelukkig. Deze zwangerschap heb ik heel erg veel onzekere momenten gehad, mede door de mk. Ik heb niet voor de volle 100% kunnen genieten. Maar nu ligt er een heel mooi wondertje naast me te slapen.

Ik trek me nu definitief terug van dit forum. Iedereen die mij kent wil ik onwijs bedanken voor alle steun waar ik toen erg veel aan heb gehad. Voor alle nieuwe forummers hoop ik van harte dat ze het tzt een plekje kunnen geven en dat zich snel een nieuwe gezonde zwangerschap mag aandienen. Geef de moed niet op en blijf in jezelf en je eigen lijf geloven, hoe moeilijk dat op sommige momenten ook is.

Liefs,
    Annemarie

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      18
  14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    gefeliciteerd Ammie , ze is een plaatje :)

Geniet er van en leuk dat je nog even wat laat horen!

X Joyce

15. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Wat een schatje annemarie :D

16. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Als eerste ammie gefeliciteerd!!! Wat een ontzettend mooie meid! Je mag trots zijn!

Hoe is het verder met alle dames hier?
    Met mij ging het even niet zo lekker, bij de huisarts geweest en bij de psycholoog.. Even alles weer op een rijtje zien te krijgen..

Met al mijn onregelmatige cyclussen weet ik zelf niet zo goed waar ik iedere maand aan toe ben.. Vandaag na een lange dag werken toch maar een test gedaan (dacht bij mezelf: stel dat het positief is dan kan ik manlief ermee verassen als hij zo thuis komt) zit nu op dag 35, vorige cyclus was 33 en daarvoor veel langer.. Test gedaan en na 5 minuten wilde ik hem eigenlijk al weggooien.. Nog eens beter gekeken en leek toch iets te zien.. Na 10 min nog eens gekeken en ja het lijkt een licht streepje wat ik zie..
    Toch maar even mijn zussen de foto laten zien en hun zien het ook (ik nog steeds niet overtuigd) morgen toch nog maar 1 met ochtend urine doen..
    Maar wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      29
  17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Kim, ik denk dat het raak is! Hij is duidelijk zichtbaar. Ik ben benieuwd naar de test van morgen. Voorzichtig gefeliciteerd.

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel voor je snelle reactie lieflief.. Ben zo twijfelachtig.. Zucht..
    Hoe is het met jou?

19. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Het gast eigenlijk bedt goed. Wel wat kwaaltjes, maar ik ben niet misselijk. Ik blijf wel wat onzeker, maar het gaat goed. 25 oktober heb ik mijn 2e echo, daar kijk ik erg naar uit. Dan heb ik weer even bevestiging.
    Het besef dat er wat in mijn buik groeit wordt steeds groter, heel bijzonder . Mijn buik groeit ook al flink, ook al zijn het mijn darmen. Ik kan het eigenlijk niet verbergen, vindik sstiekem wel leuk.

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Fijn om te horen dat het goed gaat!
    Snap dat je erg naar de echo uitkijkt, denk dat bij alle meiden waar het al eens mis gegaan is, de bevestiging dat het goed zit heel hard nodig is..
    Gewoon lekker gaan showen met je buikje de komende tijd! ;)

Deel Deze Pagina