Ik zie hem ook kim , benieuwd naar je volgende testje. Hier na gister misschien een shaduw lijntje te denken te zien toch al verkleuring in afscheiding dus ongi komt eraan. Helaas... maar goed... we kunnen het niet afdwingen. Ik ga voor je duimen Kim! Lieflief lekker genieten meis! X Joyce
Nou testje vanmorgen is onduidelijker dan gisteren vind ik, hij lijkt wel niet goed doorgelopen... Vind het echt lastig de onduidelijkheid.. Zal foto plaatsen..
Hey Kim, misschien vanmiddag nog eens testen, sommigen testen in de middag duidelijker. Ik hoop echt dat hij op gaat lopen.
Hoop het ook ontzettend... Heb mijn testjes op, mijn zus had nog wel 1 liggen.. Anders haal ik vandaag of morgen een digitale van cb.. Toch duidelijker als er zwanger of niet zwanger staat..
ik zou m niet negatief noemen hoor meis... nog even volhouden en later nog eens testen. hcg schommelt enorm in t begin. Daarom raden ze om de 2 dagen aan. dan zit er over t algemeen een zichtbare stijging in. Ik blijf gewoon heel hard voor je duimen lieverd! X Joyce
Vanmorgen ochtend urine opgevangen en daarna naar de kruidvat gereden.. Testen van de kruidvat geven op de ochtend urine en de urine van een uur geleden een nog lichtere streep dan zaterdag.. Had ook een cb digitale meegenomen, deze wilde ik alleen doen als 1 van de kruidvat duidelijk positief was.. Dit was niet echt het geval, maar toch had ik zoiets van doe hem gewoon, dan staat er niet zwanger en hebben we dat ook weer gehad.. Tot mijn verbazing staat er zwanger 1-2!!!! Zo blij, maar ook zo bang... Heb zo afspraak bij de dokter (voor iets anders) maar zal het hem eens voorleggen..
Ik zag bij alle twee de kruidvat testen ook een hele lichte streep maar de cb test is helemaal duidelijk gefeliciteerd , ga voor je duimen dat het nu ook eens jou ronde word
Dankjewel mounia, ben zelf nog wat twijfelachtig omdat die van kruidvat zo licht waren, maar mijn huisarts zei dat ik gewoon even een week moest afwachten en dan nogmaals proberen. Ik hoop er gewoon het beste van
Ik vind het zelf ook heel spannend!!! Snap alleen niet waarom de kruidvat 2 voor 5 euro testen pas na 10 min een heel vaag streepje geven en de cb wel dit resultaat geeft.. Ben nu wel overtuigd dat er iets is, maar of het goed is?? We zullen zien, ga over een week of 1,5 nog 1 laatste test doen (op advies van de huisarts) hopelijk dan helemaal zeker!
Jeetje wat een goede berichten hier!!!! Gefeliciteerd!!! Heel vreemd, ik kijk altijd of er een nieuw bericht is, als ik op mijn berichten klik, dan staat er bij dit topic een envelopje. Dat was steeds niet het geval. en nu twee pagina's erbij... heel vreemd.. Maar goed nu wel bijgelezen! Hier twee dagen terug ongi tevoorschijn gekomen, wat netjes is aangezien ik 12 september het vruchtzakje verloren ben.
dankjewel floor! toch fijn dat je cyclus weer normaal op gang komt.. hoe is het nu met je? al 3 kilo kwijt zie ik op je banner, knap hoor!! ik was toen ook zo goed aan het afvallen, maar heb alles er uit frustratie de laatste maanden weer aan gegeten