Hoi meiden, Na een enorme tempdip , 1 dag spotting gehad gister, temp die weer steeg en een tuurstreepje op actiontest (niet eens op de foto te krijgen zo onduidelijk), vandaag nog een testje gedaan, NOD is pas woensdag. Zien jullie t ook? Ben best wel angstig... eerst maar woensdag afwachten... en dan zien we weer verder. X Joyce
Ik zie hem echt hoor!!!! Hij is best duidelijk. Spannend hoor! Zat je al te volgen bij de andere topics. *duimduimduimdiimduimduim*
Hoi meiden, Helaas moet ik me ook aansluiten bij deze club. In het voorsteltopic ( http://www.zwangerschapspagina.nl/even-voorstellen/474768-goblins-aanwezig.html ) vind je mijn hele verhaal, ben toen verhuisd naar de uitgerekend in juni topic, en nu zit ik helaas hier. Afgelopen donderdag had ik ineens rod bleodverlies en stolsels. omdat ik nog niet zo ver was (6 wkn) dacht ik dat ik alles kwijt was. Helaas is afgelopen nacht echt alles naar buiten gekomen (jemig was een pijn, wat was ik beroerd) en ik hoorde een plons. Dat was het vruchtje (denk ik) daarna nog meer krampen gehad (net zoveel pijn) en toen kwam er een navelstreng en daarna nog iets (placenta?) Na 1,5 uur op de wc te hebben gezeten (met manlief bij mijn zij) was alles over. Afijn, om 05:00u lag ik weer in bed en heb ik geslapen tot 10u. Eigenlijk zouden we vandaag weggaan, maar ik ben thuis gebleven, heb wel wat beters te doen dan vele kennissen tegen te komen op een hondenverenigingsdag. Nu heb ik alleen een zeer onplastische vraag. Wie kan mij vertellen wat er allemaal uit moet komen? Ik heb drie "normale"dingen gezien maar toen ik wakker werd had ik een dikke klont in mijn maandverband zitten. Deze ook weggespoeld, en net 16:00u kreeg ik weer van die klonten die naar buiten wilden. En lichte krampen heb ik ook. Mijn maanverband is ondertussen op, had nog spullen liggen van werk voor de dierenambulance en daar zat ook depend incontinentieverband in. Deze gebruik ik nu (lekker groot, krult niet op, veel fijner als maandverband). Maar die klonten baren mij zorgen, daar ik ook last heb van Factor V Leiden. Ik kan niks terug vinden wat er allemaal uit zou moeten komen. Eigenlijk zou ik de VK moeten bellen, maar manlief is nog niet thuis, hij is wel naar de verenigingsdag gegaan en ik heb de hele dag op de bank gezeten.
Goblin. Wat erg dat je dit mee moet maken. Het is verschillend wat er naar buiten komt. Het is wel normaal dat er stolsels mee komen. Dit is allemaal om je bm schoon te krijgen. Neem echt even de tijd om fysiek te herstellen. Mentaal zal meer tijd kosten. Veel sterkte!
Wat balen Goblins, hopelijk kan je het snel een plekje geven, maar neem er inderdaad zoals Lieflief zegt de tijd voor. Stolsels is heel normaal. Sterkte meis! X Joyce
Idd stolsels zijn normaal. Mocht je echt hefvig blijven bloeden of pijn en koorts krijgen natuurlijk even naar de gyn.
Pfffff, lichamelijk gaat het redelijk. Ik heb nog steeds last van lichte buikkrampen. Bloedverlies is nu redelijk, is veel erger geweest, morgen even kijken wat er dan gebeurd. Even lekker onsmakelijk: De klonten bloed variëren van kleine propjes tot 2 bij 5 cm grote plakaten. Als er morgen weer 1 komt (of vannacht) dan ga ik naar de gyn. Verder heb ik net mijn chef ingelicht, en die schrok nogal, zeker omdat hij niet wist dat ik zwanger was. (maar ja, dat vertel ik ook niet met 7 weken). Afijn, morgen in ieder geval nog een daggie ziek gemeld, misschien dinsdag ook wel, afhankelijk van het bloedverlies. Pharilla, ik hoop voor je dat het streepje steeds beter zichtbaar wordt. De test van de action bevat een stuk minder reactoren op HCG. dus een licht streepje kan inderdaad zwangerschap betekenen. En je betn natuurlijk een beetje vroeg emt testen.... Ik hoop van ganze harte dat het kleintje daadwerkelijk groeit in je buik en lekker blijft hangen. Liefs Sandra
Oke, laatste opdate, de verloskundige komt er nu aan..... het gaat niet goed. Ik weet dat er nu niemand leest, maar het is fijn om het even kwijt te kunnen, mijn man is aan het werk......
Ik zie het ook Joyce, zo was mijn test ook ongeveer, bij mij liep het minder goed af, maar hoop het echt voor je!! Ik duim mee!!
Ja ben zeker zwanger..Dank! nou duimen dat t blijft zitten.. onderzoeken waren in ieder geval allemaal goed, daar zal t niet aan liggen Testen zijn van 11 dpo.. 3 dagen voor NOD dus ziet er goed uit. We mogen nu ook wel eens geluk hebben hoor X Joyce
@ goblin, heftig allemaal hoor.. Ik had het een paar weken geleden ook, inderdaad diverse grote stolsels.. Advies van mijn gynaecoloog was om het een week te geven, als ik na een week nog bloed verloor, dan moest ik langs komen. Ook na een week nogmaals een test doen en bij mij was deze ook negatief na een week.. Hoop dat je je snel wat beter voelt, in ieder geval heel veel sterkte..
Gefeliciteerd Joyce!!!! Je hebt het verdiend Duim echt voor jou dat het nu goed gaat!! Dat moet gewoon!! Geniet ervan meid!!
Haha ja alweer.. chantal heeft t vaak goed (bij mij in ieder geval) en dank je lieverd.. hoop dat ook jij snel mag volgen hoor! En dat we allemaal nou een een portie geluk krijgen en een mooi gezond kindje mogen krijgen! Eerst maar eens een paar weken hopen.. dan bij echo zien we verder.. bel morgen denk ik de gyn. X Joyce
Ziet er goed uit die testen!! super! Goblin, hoe is het??? Hier ongi goed doorgebroken.. en ziekjes en dus resulteerd dat in lekkere huil buien, wat moet ik nu buien enz enz. Pff moe wordt je ervan. Maargoed, het gaat wel weer over.
gefeliciteerd joyce ga voor je duimen dat het een prachtig gezonde baby wordt die je over 9 maanden in je armen houd