Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia05

mounia05 Niet meer actief

pfiewww laten we dan maar hopen dat het gewoon een innestelingsbloeding was :). Ik ga heel hard voor je duimen. Heb je al afspraak gemaakt voor een echo ? Je mag waarschijnlijk al rond 6 weken voor de eerste keer ;)

2. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    ja precies op 6 weken, op woendag 27 november al.

Vind alleen die test van 11 dpo niet te plaatsen.. maar we gaan t zien.

X Joyce

3. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Hcg kan idd erg schommelen in het begin..
    Ik ga echt voor je duimen meid..
    Probeer niet meer te testen en gewoon je eerste echo af te wachten, weet dat het moeilijk is, maar het maakt je misschien onnodig bezorgd..
    Duim echt ontzettend voor je!!!'

4. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank je wel liefie..

Niet testen is zo moeilijk.. heb er nog 2 .. 1 (action)voor morgen.. 1 (kv 2v5)voor vrijdag.. hoe t ook loopt.. daarna stop ik.
    Hopelijk was t inderdaad een schommeling :)

Die bloeding maak ik me niet meer druk om.. was zo anders dan anders.. net zoals die van 9 dpo... misschien door al t bewegen/sjouwen die dag nog wat naar buiten gekomen.. ik weet niet of dat logisch klinkt... maar goed.

Meer dan afwachten kunnen we toch niet doen...

Dank voor t duimen en hart onder de riem meiden.

X Joyce

5. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2305 Angelhope, 14 nov 2013
    Laatst bewerkt: 14 nov 2013
    Hallo meiden,

Daar ben ik ook weer eens even. Ik wilde eigenlijk voorlopig niet meer terugkomen, om het allemaal wat los te laten, maar nu heb ik toch wat advies nodig. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Allereerst: Joyce, gefeliciteerd meid. Ik hoop zo voor je dat het goed zal blijven gaan!

Hier een beetje in een vergelijkbaar schuitje: gisteren positief getest, met een merk dat ik altijd gebruik, binnen de tijd een duidelijke streep. Ik stond nog niet te springen van geluk, want ik heb wel vaker meegemaakt dat het een paar dagen later toch nog misging. Normaal zou ik een paar dagen wachten voor ik weer zou testen, maar gisterenavond wat bloed verloren. Vanmorgen getest met een ander merk, dat ik nog nooit heb gebruikt. Negatief, pas ver na de verstreken tijd een lichter streepje dan gisteren... :( En het streepje was toch al vrij licht als je ervan uit gaat dat het pas na de NOD was getest...

Ik VOEL me wel behoorlijk zwanger, maar uit ervaring weet ik inmiddels dat ook dat niets hoeft te betekenen. Afwachten dus maar, en hopelijk gaat het weer wat oplopen. Hopelijk inderdaad schommelingen, en misschien verschillende merken.... Misschien morgenochtend nog een keer met het eerste merk testen, als het ervan komt....

Maar nu mijn vraag aan jullie: ik vertrek morgen voor een lange reis naar Nederland (voor wie het niet weet: ik woon in Australie). Ik ben daar niet meer verzekerd of wat dan ook. Ook nog nooit een zwangerschap daar meegemaakt. Hier in Australie weet ik precies hoe en wat, maar daar in NL niet. Hier zou ik vanaf 6 weken, elke week een echo gaan krijgen. Zou ik ook een vroege echo kunnen regelen in Nederland? Naar wie zou ik dan moeten gaan? Ik heb natuurlijk geen huisarts, geen verloskundige of wat dan ook. En dus niet verzekerd. Iemand enig idee of ik ergens een vroege (medische) echo kan laten doen en zo ja, waar dan? Ziekenhuis misschien?

Ik hoop van harte dat ik jullie antwoorden nog nodig ga hebben :)

Alvast bedankt! :)

Ps: kan zijn dat ik voorlopig niet meer kan inloggen hier, maar ik KOM wel weer een keer langs hoor. Dus denk niet dat ik ondankbaar ben als je even niets van me hoort :) :)

6. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Oooh Angelhope ik hoop dat t bij jou ook helemaal goed gaat!
    We verdienen het he! Ons geduld en dergelijke mag wel eens afsluiten met een mooie beloning :)

@Hier.. nooit geen goedkope testjes meer.. die van action die schommelen en verschillen veel te veel.
    Vergelijking foto bijgevoegd.. Action moet nog wel ff drogen.. (duurt uren met die dingen) maar die van 12 en 14 zijn ieder met zelfde urine gedaan. KV duidelijke stijging.. action zelfde(misschien iets donkerder na droging.

Maar goed.. heb alle testjes opgemaakt zodat ik daar niet meer mee bezig ben :) ben zo onzeker als wat... wat dit betreft!
    Ben zo blij dat die kv eraf spat.. word nog duidelijker nu t opdroogd.
    Lijkt me niet verkeerd voor 14 dpo.

X Joyce

7. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Angelhope, ik hoop echt dat het deze keer goed gaat, het is je zo gegunt (alle andere natuurlijk ook). Ik heb echt geen idee hoe je dat hier kan regelen als je niet verzekerd bent. Wat altijd kan is naar een echo kliniek gaan maarja dan moet je wel betalen. Weet ook niet hoe duur dat is. Als je hier verzekerd bent dan kan je ook met 6 weken een echo krijgen met jou geschiedenis maar elke week dat weer niet. Misschien dat je jou verzekering kan vragen of de gemaakte kosten hier in Nederland gedeclareerd kunnen worden bij je verzekering in Australie?

Joyce die test ziet er goed uit hoor :D

8. Angelhope

Angelhope Bekend lid

20 jun 2012
    503
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik heb te vroeg gejuicht....

Net weer getest, bijna niks meer te zien. Uitslag hcg van gisteren was 10 terwijl ik al voorbij mijn NOD ben. Kortom: het is alweer aan het misgaan. :(:(:(:(

Ben zo verdrietig. Ik was zo optimistisch. Wat is het leven soms oneerlijk en ronduit verrot :(:(:(

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Beetje angelhope. Wat naar. Heel veel sterkte!

10. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    he bah Angelhope, wat verdrietig meis :( Sterkte.

X Joyce

11. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    *breekt even in*

ik zag ineens de de nickname Pharilla staan, en was benieuwd hoe het met je ging, en wat zie ik nu?! Zwanger? Jeeej! Gefeliciteerd meid! Ik duim voor je dat 't goed blijft gaan! Tis je gegund!

12. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    @ Joyce, jou test van de kV is echt super duidelijk!! Nu niet meer testen en gewoon duimen!!

@angelhope.. Ik hoop alsnog voor je, maar weet ook niet goed wat je ervan moet denken..

13. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    ♥Nathaliiej♥ Bedankt!

♥Kim♥ ja he.. ik test ook niet meer! Heb een algemeen testverbod!
    Ben blij dat ik met deze kon eindigen!

X Joyce

14. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Jeetje wat spannend nu Joyce!!! Ik hoop het zo!!

Kim, hoever ben je nu in je cyclus? Ik zit nu net 2 dagen na mn ovu. We gaan ervoor deze maand weer!! ;)

15. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Ik zit nu op dag 31.. Maar na vmk, dus kan ook weer andere cyclus zijn.. Laatste tijd was 39 dagen, geen idee wanneer m'n ei was en niet bijzonder veel geklust, maar vind dat wij deze ronde maar eens "goed" zwanger moeten worden joyjoy :)

16. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Pah, even afwachten hoe je cyclus loopt dus. Jouw cyclus is toch best lang vergeleken met de mijne. Ik zit meestal rond 28-29 dagen. Maar lang of niet, deze maand is het onze beurt ja! Mijn ovulatie was deze maand erg duidelijk en voor de zekerheid getest. We hebben alle dagen goed geklust dus het zou moeten lukken...

Nog wat ander nieuws trouwens, we verhuizen terug naar Nederland! Ik ben hier nu wat jaren geweest en heb enormeeee heimwee. Vooral rond dit jaar en alles rond de zwangerschap en miskraam zonder mijn mams en oma hebben moeten doen was erg moeilijk. We hebben dus afgelopen zomer besloten terug te gaan en 14 december is de dag :D Ergggg spannend.

(Heel toevallig was ik de eerste keer ook zwanger geworden in Nederland toen we over waren voor de feestdagen. Hoe toevallig! Misschien wil mijn kindje wel gewoon in nederland gemaakt worden :p Dus ik heb in ieder geval erg goede hoop voor een nieuwe zwangerschap in nederland, alhoewel dat natuurlijk maar gewoon een soort bijgeloof is :p )

17. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Oooh spannend joyjoy, misschien ben je wel ontspannender in nederland en daardoor hier zwanger geraakt.
    Fijn dat je weer terug komt!
    Hopelijk volgen jullie meiden erg snel.. zou geweldig zijn als iedereen in dit topic mag genieten van een wondertje dit of volgend jaar!

X Joyce

18. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Spannend hoor weer terug verhuizen!!! Hopelijk brengt het geluk voor een nieuwe zwangerschap!
    Mijn cyclus is idd akelig lang ja.. Moet erg veel geduld hebben..
    Waar in Nederland ga je wonen? Wel bijzonder een tijd in Zweden.. Ik zou het ook niet kunnen met m'n familie zo ver weg.. Kom maar snel terug ;)

19. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Ik hoop het Joyce! Dat iedereen snel zwanger mag worden (eindelijk..) zal inderdaad ook mijn kerst/nieuwjaars wens zijn (weer!) dit jaar.

Ja Kim, erggg spannend maar ook erg erg leuk! Geduld hebben is rot.. Hou me op de hoogte als je wat meer weet? :)
    Ik ga weer terug naar Schijndel - brabant. Altijd gewoond en daar woont al mijn familie dus wordt erg fijn om daar weer terug te komen.

20. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Zeker hou ik je op de hoogte ;)
    Geniet van je laatste maandje Zweden en dan weer fijn in Nederland :)
    Ben in m'n hoofd ook weer heel druk met zwanger worden, erg vermoeiend soms.. Ik wens ook voor ons allen een mooi cadeautje voor eind dit jaar :)

Deel Deze Pagina