Ahhhhh floor, wat sneu Wil je geen valse hoop geven, maar de buurvrouw van m'n zus had ook veel krampen en bloedverlies gehad (na eerdere miskramen en een goede zwangerschap) en bij haar is het toch goed gegaan, ze is nu dacht ik 3 a 4 maanden zwanger.. Ik snap volkomen als de moed je nu echt in de schoenen zakt, weet ook niet goed wat te zeggen.. Het is gewoon klote en oneerlijk
ja dit is zo oneerlijk... snap het ook niet. Waarom nu. nog steeds volop bloed. ik wacht even met bellen naar de verloskundige tot na het weekend. Dan zal het meeste bloed wel weg zijn en kunnen we misschien door naar de gyn. Ben er helemaal kapot van, de pijn is echt constant aanwezig. maar weer afwachten. 2013 is niet mijn jaar helaas.
Het voelt allemaal heel zwaar. of ik iets niet kan en niet goed ben. Ben inmiddels erachter dat MMM medische malle molen betekend.... dat wist ik niet. 2014 zal voor ons hoop ik de MMM worden. En hoe dat eruit gaat zien... geen idee. Waarschijnlijk zal de gyn wel willen dat ik wat afval en stop met roken, iets wat in mijn ogen samen mision impossible is.. maargoed we zullen zien. Ik heb vrijdag de vk gebeld, maar die was er niet dus haar moet ik morgen maar even bellen.
Lastig allemaal floor.. En iets wat onmogelijk lijkt kan als je het graag wil toch wel.. Ben in 7 weken tijd 16,6 kilo afgevallen en 3 weken geleden gestopt met roken.. Zeg niet dat het makkelijk is, maar mogelijk is het toch wel.. Hoop dat je je snel wat beter voelt..
Wat is het stilletjes hier.. Heb zelf ook niet veel te vertellen, heb denk ik net mijn eisprong gehad en afgelopen 2 dagen wat rose afscheiding en 1 keer een druppeltje bloed (normaal heb ik dat eigenlijk nooit..) Nod is volgens mijn appje op 31 december, zou een leuke afsluiting van het jaar zijn, maar denk het niet hoor.. We wachten af
Hoi meiden, Hier wat afzijdig gehouden van het forum.. wel af en toe gekeken maar niet de fut om te reageren. Hier door de 4e miskraam ff klaar met zwanger worden.. ook weer aangekomen en daardoor verlaat/geen ei (denk ik) temp niet en dergelijke dus zeker weten doe ik niet. Volgend jaar hopelijk weer wat sterker in mn schoenen en vanaf 6 januari op dieet. Voor nu nog steeds snel op mn teentjes getrapt en dergelijke.. alleen mn mannetje en moeder kunnen niets fout doen.. mn liefde voor hen is enorm gegroeid (zover dat nog mogelijk was). Dus... nog steeds emotioneel en ook boos, maar dat word minder. Voor nu lekker vakantie tot aan de 6e januari dus denken en doen we niets! Ook de feestdagen niet, lekker saampjes thuis. 2012 was al slecht .. 2013 was een echt rot jaar...na zoveel pech en ongeluk word het wel eens tijd dat er wat veranderd. Dus van mijn kant blijft t nog ff wat rustig.. Alle zwangeren/bevallen dames van harte! Voor alle anderen en onszelf hopelijk ook snel een gezonde zwangerschap en een mooi wondertje in de armen. Hele fijne feestdagen en een snelle afsluiting van dit jaar. Op naar een fantastisch en vruchtbaar 2014! Hele dikke knuffel, Joyce
Gisteren (1,5 week eerder dan normaal) ongesteld geworden, dus deze ronde een cyclus van 29 dagen ipv rond de 40.. Hoop voor mezelf en voor jullie allemaal dat we in 2014 meer geluk hebben Fijne feestdagen xx
Kijk dat is een goed teken. Hoop voor je dat je cyclus normaal blijft. Morgen moeten we naar de gyn voor een controle echo en kijken wat nu. Heb wel het gevoel dat alles eruit is, zelfs dat mijn ei is gesprongen. Flink aan de klus hier. Niet zo zeer om het ei, maar komt wel handig uit. Iedereen een fijne feestdagen!
Hier lekker rustig aan het doen en proberen te genieten van de feestdagen. Mijn man denkt dat ik weer zwanger ben omdat ik dezelfde 'rare' dingen doe als tijdens mijn zwangerschap Maar zelf geloof ik er nog niet echt in. Het zou anders ook nog wel heel erg pril zijn. We wachten maar af. Hopelijk word 2014 het jaar van ons meiden! Fijne feestdagen! ps. Hoe was het bij de gyn Floor? En hoe is het verder met je?
Hmmmm, Had lekker knakworst in bladerdeeg hapjes gemaakt.. wijn/jus o'range erbij... neem 1 slok.. denk.. zal ik toch even testen? Testje gedaan.... en... meteen spijt van die ene slok, geen idee waar ik zit.. denk iets over de 4 weken.. denk zo rond de t weekend van 7/8 december. Maar wat een kerstcadeau! Hebben elkaar ff een paar minuten raar aan staan kijken.. dan weer naar test.. dan weer naar elkaar. Hopen dat het een plakkerd is! Alles wat we kunnen doen.. hopen. Duimen jullie mee alsjeblieft?! X Joyce
Ik ga heeeeel hard duimen! Dag is idd een mooi kerst cadeau! Gisteren naar de gyn geweest, echo alles goed, eierstokken actief, baarmoedermond goed. Nu een aantal bloedonderzoeken. Chromosomen onderzoek etc etc. Maandag prikken en over 3 maanden de uitslag.
Dank Floor! We kunnen elk persoon dat duimt gebruiken Blij dat echo alles goed was, kan je weer verder.. dat sluit toch meestal wat af. (voor mij wel in ieder geval) Ik wil niet meer naar de gyn.. ga het nu gewoon afwachten... gok dat ik net na nod zit.. of tegen de 5 weken aan. Iedere keer rond 5.5 a 6.5 weken fout gegaan.. na die tijd bel ik gewoon een vk op voor afspraak. Gyn bel ik wel als de echo goed is. Kan er toch weinig aan veranderen... Bij 7 weken is vroeg zat dat is maandag 13 januari als ik goed zit. Tot die tijd.. rustig aan doen en genieten van de feestdagen! Hele dikke kerstknuffel Joyce
Wow, wat een verrassing! voor nu gefeliciteerd en ik duim heel hard voor je. Het is je zo gegund. Veel liefs en sterkte met de spannende tijd. Liefs
Gefeliciteerd Joyce!! Duim voor je!! En andere meiden, vorig jaar met Kerst had ik net te horen gekregen dat ik een MA had gehad en had ik het vruchtje nog in me en nu heb ik een kleintje in mijn armen! Meiden, niet opgeven hoor!! X
Hoe is het met je Joyce? Het is zo stil hier en dacht aan je.. Hoop dat alles goed is en dat deze keer ook alles goed blijft gaan!