Wie moet er ook weer opnieuw beginnen? Een steungroepje.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank lieverd, ja nog steeds alles goed :)
    Durf alleen niet veel .. nog zo onzeker en zo onverwachts, manlief zei al, t moest gewoon zo zijn om t rotjaar af te sluiten.
    Denk dat ik eind volgende week of begin week daarop toch naar gynaecoloog bel. (ze kent ons verhaal, maakt t wat makkelijker)
    Lig de hele dag moe op de bank, en mijn boobs zijn echt pijnlijk.. ook wat weeig.. erg emotioneel(ook van moe zijn) en chagrijnig.. dus tja.. symptomen zijn er zeker.
    Erg lief dat je aan me dacht!

Zal zeker laten weten als er nieuws is hoor.. maar gewoon weinig te vertellen.. tis wachten en wachten :)

X Joyce

2. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Ik wou toch ook even reageren.
    Wij kwamen er net voor de kerst achter dat ik zwanger was, ik verloor wat bruin bloed en had buikpijn alsof ik ongesteld was dus dacht eigenlijk dat mijn menstruatie gewoon wat later zou beginnen.
    Helaas een week later veel buikpijn en bleek dit een miskraam te zijn die nu nog bezig is. Ik vind het verschrikkelijk. Op de dag dat wij definitief te horen kregen dat het een miskraam was belde een vriendin op dat zij zwanger was, natuurlijk fantastisch voor haar maar wat baal ik nu dat het bij ons mis is gegaan. 2 andere vrienden zijn ook nog zwanger en ik vind het allemaal zo confronterend :(.

Hoelang heeft het bloeden van de miskraam bij jullie geduurd? Waren jullie ook zo moe?

Ik hoop voor iedereen dat 2014 het jaar word waarin de zwangerschap doorzet en er een gezond kindje mag komen voor jullie allemaal!

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Pharilla: super al die kwaaltjes!! Lekker aanwezig laten zijn. Ben benieuwd wat de gyn zegt.

Duveliie: bij mij duurde het bij de miskraam in sept wat langer en heb ik vier keer opnieuw een bloeding gekregen, voor alles weg was. Bij de miskraam in dec duurde het een week en daarna nog twee dagen niets en nog een beetje bloed.
    Het kan dus alle kanten op gaan. Gewoon afwachten. En bij koorts of erge buikpijn even de vk bellen

4. Duvellie

Wauw, wat een kerstkado dat jullie op 1ste kerstdag een positieve test hadden!! Hopelijk is het kleintje een kerstwonder en blijft het goed plakken!! Succes met al het afwachten.. Ik duim voor je!

5. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Dames, wens jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar!! Hopelijk word het een vruchtbaar jaar en worden we allemaal mama in 2014!!

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ook vanuit hier een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar!

7. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    #2427 Wenda, 1 jan 2014
    Laatst bewerkt: 1 jan 2014
    Meiden, een heel gelukkig nieuwjaar! Volgend jaar met oud en nieuw zijn wij mama:)

8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Duvellie: how is het by met jou? Ben je weer een beetje opgeknapt?

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wenda helaas zei ik dat vorige jaar ook al.... We zullen zien wat 2014 ons brengt.

10. Duvellie

Hallo, het gaat weer beter. Ik bloed niet meer gelukkig, ben wel nog steeds veel moe maar denk dat ik alles gewoon even moet verwerken.

Hoe is het met jullie allemaal? Fijne jaarwisseling gehad?

11. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Floor: Hoop doet leven hè :) Laten we proberen de moed er in te houden.

Duvellie: Logisch dat je het nog moet verwerken. Van mij is het nu 2 maanden geleden en ik heb het er soms nog steeds moeilijk mee. Ik denk dat je dat ook gewoon nog wel een poosje houd.

12. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hoi Meiden,

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat al onze wensen uit mogen komen.
    Hier gaat alles goed!
    Zit nu midden in die spannende 5-6 weken grens maar voel me goed.
    Borsten zijn gevoelig..en als ik eens ff flink schoonmaak in huis of iets dergelijks voel ik mn baarmoeder.. dus er is iets flink aan de gang daarbinnen.
    We gaan er gewoon vanuit dat dit een blijvertje is.
    Ik ga na het weekend toch naar de gynaecoloog bellen voor een 1e echo.. dan ben ik voor mijn gevoel wat zekerder.

Duvellie/Wenda neem al de tijd om het te verwerken, groot houden heeft geen zin.. heb ik ook ervaren.. laatste keer gewoon alles los gelaten en eens zitten janken.. boos zitten wezen enzovoort.. t lucht wel op ;)

En opeens weer zwanger terwijl we er niet eens echt voor gingen.. hadden t ff losgelaten.

XXX Joyce

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh wat fijn dat het goed gaat met jou! Super.
    Je moet er ook iedere keer vanuit gaan dat het een blijvertje is, doe je goed!

14. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Weer bruinverlies gespot... weet dat t nog niets hoeft te betekenen.. maar durf toch niet te hopen.
    nr 5?

bah bah bah

15. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Pfff zenuwslopend Pharilla, ik hoop dat ie lekker blijft zitten!!

16. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank , we hopen t ook :)
    Lijkt nu weer weg te zijn.. maar heb niet zo'n positieve instelling meer na de andere 4 keer ;).
    Maar goed.. we gaan afwachten!

XXX Joyce

17. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Dat kan ik me goed voorstellen!! Hier net de eerste vmk gehad, nooit rekening mee gehouden dat het zou kunnen gebeuren, dus ben echt van mn wolk gestort zal ik maar zeggen. Zou bij een volgende x ook wat terughoudender zijn denk ik..

18. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Ja heel begrijpelijk.. hoop dat je snel weer terug op je pad bent..
    Sterkte meis.

XXX Joyce

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Pharilla, dat is even schrikken! Maar bruinverlies kan altijd en komt heel vaak voor. Zolang het geen rood is is er hoop. Snap natuurlijk wel dat na vier keer je de moed dan even in de schoenen zakt en je hart in je keel zit. Ik zal duimen voor je. Het wordt tijd de de mensen hier een beetje mazzel krijgen.

Wij zouden eigenlijk maandag gaan bloedprikken. Maar ik wacht nog even. Ga maandag naar een vriendin en dan met haar een paar dagen naar belgie tot vrijdag. donderdag is mijn NOD dus dat wachten we nog even af. Gaan we anders volgende week maandag prikken. Hoop zo dat het niet nodig is.... en de vorige keren gewoon domme pech waren.

20. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Dank meis, tis ook al weer weg.. maar ben nogal negatief ingesteld denk ik. dus ga er meteen vanuit dat t weer mis is.. we zullen zien hoe t loopt.
    Kan toch niets meer dan afwachten.

Deel Deze Pagina